Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You're looking out for me, you've got my back

2 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay To Tammi 12, 2012 1:54 pm

Maanantai 09.01.2012 - klo 16:30 alkaen
Iinan asunto
Iina Saarelainen & Miro Sparrok


Puhelin oli melko kelpo keksintö. Aika selvä asia se oli, mutta sitä Miro ajatteli kävellessään portaita kohti Iinan asuntoa. He olivat sopineet puhelimessa hetki sitten, että tapaisivat, ja nyt Miro olikin matkalla tuon asunnolle. Nainen oli ollut yksi hänen parhaista ystävistään jo suhteellisen pitkään, muutaman vuoden, ja niinpä mies viettikin kyseisen naisen kanssa aikaa hyvin paljon - eikä valittanut ollenkaan. Iina oli todella hyvää seuraa, Miro tuli hänen kanssaan mainiosti toimeen ja muutenkin heidän kemiansa kohtasivat ystävinä.
Hetken kuluttua mies saapui Iinan oven taakse, ja tuttuun tapaansa rimputti ovikelloa moneen kertaan. Iina melko varmasti tiesi saapujan identiteetin.



Iina heitti pyyhkeen lattialle ja vetäisi hennon kortensa ylle alusvaatteet, lökärit ja t-paidan. Sen enempää ei tämä jaksanut edes panostaa. Sitä paitsi nainen oleilisi koko loppuillan kotosalla, Miron seurassa. Naisen olisi pakko saada avautua uudesta vuodestaan - ja Miron olisi paras kuunnella! Vaaleaverikkö harjasi kosteat hiuksensa selviksi, suki ne löyhälle nutturalle ja ovikellon äänen kuullessaan tuo ampaisi eteiseen. Vaalea ovi avautui ja Miro paljastui sieltä takaa.
"Heei. Tuu sisään. Mulla on tärkeetä asiaa!", nainen älähti vaatteitaan oikoen ja katseli parasta ystäväänsä hymy huulillaan.
"Et arvaa kenet mä näin uutena vuotena! Ihan totta!", Iina huokaisi ja kallisti päätään.



"Moi kulta!" Miro kajautti heti Iinan avatessa oven. Täyttä vitsailuahan se oli, että mies Iinaa kullaksi kutsui, mutta teki hän niin monelle muullekin kaverilleen. Kai sillä jollain tavalla pystyi ilmaisemaan rakkauttaankin. Mies ei ollut heittänyt päälleen edes takkia, asuihan Iina samassa rapussa ja vielä kerroksessakin, joten hän saattoi heti astella peremmälle.
"No? Hitlerin? Joulupukin?" Miro vitsaili. Kuin talon omistaen mies asteli heti keittiöön, jotta voisi täyttää itselleen vesilasillisen.



"Tyhmä!", nainen älähti toisen arvailuille ja avasi hiukset nutturaltaan, jotta ne kuivuisivat nopeammin. Vaaleaverikköinen tepasteli perässä kuin koiranpentu, istahtaen keittiön tuolille.
"Mikan!" Kuvittele, Mikan!", nainen sanoi silmät suurina ja pudisti päätään. Oli sekin tosiaan ollut sellainen kommellus, että oksat pois.
"Mä kysyin miks se lähti mitään ilmoittamatta - ja no, tiedäthän sä kai syyn. Eipä se ollu musta kiinnostunu siinä mielessä", nainen sanaili olkiaan kohauttaen, vaikkei aihe ollut niin helppo tälle.
"Eikä se yhessä vaiheessa vaikuttanu ees katuvansa lähtöään", Iina hymisi.



Miro kulautti kaikessa rauhassa vettä kurkkuunsa, kunnes kuuli Iinan kertovan, että kenet oikein oli nähnyt. Vaaleatukkainen nuorukainen ei voinut mitään sille, että melkein tukehtui veteensä kuullessaan nimen Mika. Kyseisestä henkilöstä Iina oli kertonut Mirolle aikaisemminkin, ja voi luoja, kuinka kyseinen tyyppi ärsytti häntä ihan vain kuulopuheenkin perusteella.
"Oikeesti? Voi jumalauta", Miro pyöräytti silmiään. "Jos mä joskus törmään siihen jossain, mä meen ragettaan sille - ja tää ei oo ees vitsi. Mua vituttaa jätkät, jotka kusettaa naisia tolleen. Kyllä täytyy tehä selväks, et ei haluu enempää, mikäli niin on." Miro tosiaan oli melkoinen asiantuntija tässä naisten iskemisessä ja noille lepertelyssä, mutta Miro osasi kuitenkin tehdä selväksi, jos ei halunnut minkäänlaista suhdetta.
"Mitä siel sitte tapahtu? Jauhoitteks te vaa jotain paskaa?"



Iina huokaisi hiljaa ja haraisi kosteita hiuksiaan. Onneksi Miro ymmärsi tätä. Ja niin hyvin ymmärsikin. Oli ihanaa kun oli joku, kenelle puhua.
"No sanos muuta.. Mut sitä ei tunnu kiinnosyavan", totesi Iina huokaisten ja kohautti olkiaan. Oli ikävää niellä se tosiasia, vaikka vaihtoehtoja ei ollut juurikaan.
"No mä sanoin sille.. No kerroin vaan että mua ärsyttää että se katos, koska mä olin ihastunu ja.. Sit kun vuosi vaihtu se suuteli mua", mumisi Iina.
"Ja mä vastasin.. Vahing..-, ei kyllä mä ihan tahalleen.. Ja se asuu Huvilakujalla nykyään", nainen myönsi ja pudisti päätään. Jestas, mikä soppa.



Iina huokaisi hiljaa ja haraisi kosteita hiuksiaan. Onneksi Miro ymmärsi tätä. Ja niin hyvin ymmärsikin. Oli ihanaa kun oli joku, kenelle puhua.
"No sanos muuta.. Mut sitä ei tunnu kiinnosyavan", totesi Iina huokaisten ja kohautti olkiaan. Oli ikävää niellä se tosiasia, vaikka vaihtoehtoja ei ollut juurikaan.
"No mä sanoin sille.. No kerroin vaan että mua ärsyttää että se katos, koska mä olin ihastunu ja.. Sit kun vuosi vaihtu se suuteli mua", mumisi Iina.
"Ja mä vastasin siihen suudelmaan.. Vahing..-, ei kyllä mä ihan tahalleen.. Ja se asuu Huvilakujalla nykyään", nainen myönsi ja pudisti päätään. Jestas, mikä soppa.



Miro kuunteli Iinaa ihan oikeasti kiinnostuneena. Hän oli valmis tekemään kaiken, mitä pystyisi, jotta saisi naiselle paremman mielen, ja mitä luultavammin parhain vaihtoehto tässä hetkessä oli kuuntelu. Iina ainakin vaikutti pitävän siitä, että Miro häntä kuunteli. Ja kukapa ei tuesta tykkäisi?
"Se suuteli..? Vittu mikä pelle. Ei ny millään pahalla, muttei sen koommin kyl hyvälläkään", mies totesi kulmat yllättyneessä kohossa asian jälkeen. Miro pystyi miehenä hyvin antamaan Iinalle näkökulmaa tästä asiasta, ja valitettavasti uutiset eivät olleet mitään hyviä.
"Se yrittää vaan pelata", Miro totesi, vetäen sitten tuolin Iinan viereen ja istui alas. "Tollaset jätkät vaan haluu kontrolloida. Sun kannattaa unohtaa se. Alkopa kyrsimään", hän hymähtää, kääntäen katseensa sitten hetkeksi seinään. Missä nykypäivänä oli se naisten arvostus? Sitä ei vaikuttanut löytyvän ollenkaan tietyiltä ihmisiltä. No joo, kyllä Mirokin saattoi särkeä jonkun sydämen, mutta se oli sen takia, että nainen ei kuunnellut selviä sanoja.
"Asuuki viel Huvilakujalla... Jessus. Miltä susta tuntuu? Tai siis, ootsä iha murtunu?"



"No se tuli kyllä ihan puskasta..", nainen myönsi huokaisten. Nyt oli helpompaa jo näyttää oikeat fiilikset, eikä välttämättä yrittää esittää että kaikki oli ihan okei. Ei tosiaan ollut. Mikan paluu oli saanut kaiken taas jotenkin aivan päälaelleen.
"No tiedänhän mä sen. Ja mua harmittaa että mä tavallaan sorruin siihen peliin. Olin mä vähän juonut, mut.. En edes paljoa!", Iina hymähti huultaan purren. Tämä asteli jääkaapille, nappasi fantapullon ja kaksi lasia. Neitonen kaatoi sitten itselleen hieman ja vilkaisi miekkoseen.
"... Kyllä se teki selväks ettei halua mitään enempää. Siis sillon kun me alettiin säätää. Mut.. Minkäs mä voi että olin tyhmä ja ihastuin", Iina huokaisi. Tämä otti hörpyn lasistaan ja nyökkäsi.
"No ei musta kivaltakaan tunnu. Varsinkin kun tuntuu että kaikki 'suhteet' päättyy ihan kusisesti nykyään..", hymähti Iina. Olihan tämä kertonut Mirolle siitäkin, että Janne - Iinan entinen miesystävä - oli jättänyt neitosen toisen naisen vuoksi.



"Mä en silti usko, että sitä voi laittaa juomisen piikkiin. Oliks se kuinka intohimonen ja pitkä suukko?" Miro aloitti vakavana, kunnes hajosi nauruun viimeisen virkkeensä jälkeen. Miro oli aivan kuin vastakkaisen sukupuolen edustaja, kun uteli "tyttökaveriltaan" kaikki yksityiskohdat siitä, mitä jonkun miehen kanssa oli tapahtunut sinä tiettynä yönä. Vaaleatukkainen nuorukainen vakavoitui kuitenkin pian uudestaan - ei tämä ollut leikin asia.
"Teki vai? No sitten asia muuttu aika paljon", hän totesi. "Kuinka monta kertaa te sitte tapasitte? Ja oliko se sun ideas, että tapaatte? Koska se saatto kyllä vaan luulla, että sä haluut antaa sille etkä haluu mitään muuta." Miro ei paljon sanojaan säästellyt puhuessaan, mutta ei hän jaksanut keksiä mitään kauniimpia ilmaisuja. Huomatessaan Fantan ja lasit lähti mieskin keittiön puolelle ja kaatoi itselleen juotavaa. Sen tehtyään mies jäi nojailemaan selin keittiötasoon kasvot Iinaa kohden. Iinan viimeiset sanat kuultuaan mies siemaisi hieman juomaansa mietteliään näköisenä.
"Mä en muista kuinka monta kertaa oon tän sanonu, mutta oot oikeesti ihan mielettömän kaunis ja kiva. Ne sun tapailemat miehet sattuu nyt vaan olemaan vähän idiootteja", Miro yritti lohduttaa Iinaa. "Mä oon kyllä paras puhumaan pelaavista miehistä, mut.. Kyllä sä mut tiiät. En mä ees yritä naisia jotka selvästi haluu jotain enemmän. Enkä mä kai niin jäätävä tyyppi oo?"



"Äh.. Kaikkea sä kyselet, hölmö. Ei vaan. No.. Muutamia sekunteja. Ihan normaali.. Normaali pidempi? ÄH! En tiedä..", nainen saneli ja huitaisi kätösellään ilmaa. Sen neitonen muisti, että niitä huulia mielellään suutelisi kauemminkin. Tämä hymähti hitusen säälittäville haaveilleen ja joi lasinsa tyhjäksi fantasta. Koko sotku oli Iinan hartioilla - olihan Mika sanonut ettei halua mitään vakavaa.
"No nii-in! Tää on mun syy, mitäs menin ihastumaan.. Ja ähm. No tavattiin me muutamia kertoja. Eikä se juuri muuta ollukaan kun seksiä. Tai siis.. No sellasta säätämistä vaan. Vietettiin aikaa..", huokaisi Iina. Tämä kohautti olkiaan nopeasti ja käänsi katseensa ikkunasta ulos. Ilmeisesti mies sitten oli luullut että Iina halusi vain antaa. Vaikka eihän se vain niin mennyt.
"No kiitos", hymähti nainen ja nopeasti hymyili, jatkaen lausettaan kuitenkin: "Musta vaan tuntuu ettei kukaan halua kun muutaman kerran kuksia ja sit unohtaa. Missä niitä kunnollisia miehiä sitten muka on!".



"Aina sä haukut mua. Tajuutsä että murskaat mun itsetuntoni", Miro mutristi huuliaan vitsillä Iinan haukkuessa häntä - taas kerran - hölmöksi. Miron itsetuntoa ei ihan oikeasti varmaan mikään voinut tuoda alemmas, mies kuitenkin tiesi omat vahvuutensa ja heikkoutensa, eikä ottanut mitään kovin vakavasti. Nuorukainen kulautti hieman enemmän Fantaa kurkkuunsa Iinankin niin tehdessä.
"No, oliks se edes hyvä? Parempi ku minä?" Miro nauroi räkäisesti, kun otti edes kyseisen asian esiin. He tosiaan olivat harrastaneet Iinan kanssa seksiä silloin kauan sitten, kun olivat tavanneet baarissa. Ei siinä mitään, nainen oli ollut oikein hyvä siinä, ja jos tarkkoja oltiin, Miro oli ihan oikeasti kuksinut lähes kaikkian naispuolisia ystäviään.
"Paska tapaus teillä kyllä. Voisinpa mä sanoo jotain, mut en oikee osaa kommentoida ku laittaisin heti pisteen jos nainen alkais ihastumaan. Ihan varmasti se pelle meinaa huomas sen", mies sanoi Jos Mika tosiaan oli sellainen naistenmies, jollaiseksi Iina oli miestä sanonut, niin tuo tiesi tasan tarkkaan, milloin nainen alkoi ihastumaan. Hän ei vaan ollut sanonut asiasta mitään.
"Sun vieressäs", Miro virnisti ilkikurisesti Iinan kysymykseen. "No joojoo. No, niitä on harvassa. Monet tän ikäset miehet haluu vielä seikkailla ja kokeilla."



"Just.. Sun itsetuntoa ei huojuta mikään", huokaisi nainen naurahtaen ja kaatoi lasiinsa hieman lisää juomaa. Neito oli koukussa fantaan, hupsista. Tämä litki sitä aivan liian usein, mutta parempi se kuin alkoholi. Paljon parempi. Miron seuraavalle kysymykselle Iina irvisti ja läppäsi miestä leikillä olkapäähän. Ei tietenkään lujaa.
"Ei tollasia kysellä. No oli se. Ihan hyvä. Tai tosi hyvä. HEI et oo tosissas, en mä ala vertailemaan teitä tässä. Miro..", ähkäisi nainen huvittuneena ja pudisti päätään.
"No paska on tapaus kyllä. Mut kai tää tästä. Lukkiudun neljän seinän sisään, alan hoitaa kasveja kun mikäkin viherpipertäjä tai vaikka ryhdyn lesboks", huokaisi nainen dramaattisesti ja kohautti olkiaan. No ei vaan. Kyllä tämä silti olisi silmät avoinna miehille.
"Joo, sinä juuri", myönsi Iina naureskellen. Kyllähän toinen oli täydellinen mies - ystävänä. Miro oli liiankin rakas Iinalle.
"No joo, tuntuu olevan noin. Mun pitäs iskee kai joku kolmevitonen ukkomies", pohti Iina ja lipaisi huuliaan. No yh, ei nyt sentään!



"Ja nyt sä alat jo väkivaltaseks! Mä haastan sut kohta oikeuteen ja voitan", Miro naurahti, vieden kätensä suojaamaan itseään. Vitsiä tällainen kaikki tosiaan oli, eikä se haitannut miestä ollenkaan, parempi, että nainen tuli jo paremmalle tuulelle. Sitä paitsi Iina hakkasi Miro useinkin vitsillä. "Alat, alat! Kummalla oli isompi?" Miron on ihan pakko jatkaa aivotonta vitsailuaan.
"Lesboks.. Saanko tulla sitte kattomaan ku teet jotain sen tulevan naisystäväs kans?" Miro kysäisee muka kovin toiveikkaana. Joku saattaisi pitää Miron vitsailuja ihan liian pervona, mutta mies kyllä tiesi, että Iina tajusi kaiken olevan vain hauskanpitoa. Ei Miro kyllä näin pervoja läppiä ihan tuntemattomille ihmisille heitellytkään.
"Noni, oon aina tienny olevani täydellinen mies", Miro virnisti. "Ai että, kolmevitosia. Kolmevitoset naiset on tosin kivoja, muistelen niitä muutamaa puumaa joita kuksin muna huurus-- siis lämmöllä." Miro nauroi omalle jutulleen, juoden sitten Fantansa loppuun.
"Mutta mistäköhän me sulle hankittais mies.. Se on kyllä hyvä kysymys. Tai sitte mä en autakkaa sua vaan esitän olevani sun miesystäväs. Kutsun sua kullaks kaikkialla, ni katotaan mitä tapahtuu, kulta."



"Sä et voittais mua koskaan, hähää!", Iina sanoi kiusoittelevan hymyn kera ja sipaisi hiuksiaan hieman. Kaksikolla tuntui useinkin olevan jotain 'kisaa' meneillään, vaikka ainahan ne olivat vitsejä, ja sen kumpikin ymmärsi. Oli hauskaa että jollain löytyi yhtä paljon huumorintajua kuin Iinalla.
"Tottakai. Saat kausikortin mun makuuhuoneeseen. Aitiopaikka - ota juotavat ja syötävät mukaan", Iina sanoi naama peruslukemilla ja kohautti olkiaan. Pian pienoinen virne alkoi tehdä voittoa ja neitonen alkoi nauraa hiljaa. Ehkä sitä pyseteltäisiin miehissä.
"Miro!", Iina äyskähti huvittuneena ja jatkoi lausettaan: "... Ootko sä kajonnu kolmevitosiinkin?". Iina pudisteli päätään huvittuneena ja huokaisi hiljaa. Naikkosen vanhin sänkykumppani oli ollut ehkä kolmekymppinen, eli ei loppujen lopuksi nyt niin suuri ikäero. Muutamia vuosia vain. Neitonen pohti hetken aikaa asiaa, kunnes palasi maanpinnalle huvittuneena.
"Voi rakas, ihan mahtava idea", henkäisi vaaleaverikkö vitsillä ja nojautui tuolinsa selkänojaa vasten.
"Esittele mut jollekin sun ystävälle - EI, älä sittenkään. Kaikki samanlaisia likasia mieliä", pohti Iina virnistellen ja suuntasi katseensa paremmin Miroon.



"No en kai ku sä oot tollanen jäätävä sotanorsu. Et ees anna mun yrittää ku heti vaan jyräät mun yli", Miro nauroi omalle vitsilleen. Mitenkään lihava Iina ei tosiaan ollut, ja varmasti nainen tiesi sen itsekin, eikä loukkaantunut vitsistä - ja tunsi nainen Mironkin. Ei Miro koskaan sanoisi mitään tuollaista tosissaan kenellekään.
"Kuulostaapa hyvältä", Miro hieroi käsiään yhteen Iinan luvatessa hänelle aitiopaikan. No, sitä aitiopaikkaa mies ei kyllä koskaan tulisi kokemaan.
"Iina!" Miro älähti takaisin tyttömäisellä äänellä. "Totta helvetissä olen. Mut hei, mitä vikaa?" Nuorukainen levitti kätensä sivulle vaikuttaen muka kovin uhmaavalta. Karu tosiasia oli se, että hieman vanhemmat naiset olivat kokeneempia, ja useimmiten noilta sai parempaa seksiä. Sen takia Miro oli muutamaan kolmevitoseen kajonnutkin.
"Vihjaatsä, että mä olen jotenkin pervo? No, sanonpa vaan, että seura tekee kaltaisekseen", Miro virnisti ilkikurisesti. Aika kieron heiton hän onnistui heittämään takaisin.



"Joo, hitsi.. Miten sä aina osutkaan oikeaan! Sori, mä nyt tykkään suklaasta tosi pajon ja sit se vaan kerääntyy kaikkialle", nainen valitteli huvittuneena ja nousi keittiön pöydän äärestä suoristaen paitaansa.
"Hyvä että paitoihinkaan mahdun", nainen sanoi dramaattisen huokaisun kera ja virnisti sitten nopeasti. No ei vaan. Tämä haroi hiuksiaan selvemmiksi ja letitteli niitä tylsyyden iskiessä.
"Haaveiluksi se silti jää. Sori pupu", huokaisi Iina hymyn kera ja talsi sohvalle, rojahtaen siihen sitten istuskelemaan. Tämä nyrpisti nenäänsä toisen matkiessa Iinan ääntä. Yh!
"No jaa, kai sellaset kunnon puumat tietää mitä tekee. Siinä vaiheessa tollanen pojankloppi onkin kuuliaista poikaa", kiusasi Iina ja näytti kieltään toiselle pikaisesti. Teinivuosina siinä oli killunut lävistys, tosin ihan vain muutaman vuoden.
"Hei.. Vihjaatsä että MÄ olen nyt siis pervo?", nainen vastasi kysymykseen kysymyksellä ja kohotti kulmiaan huvittuneena.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa Pe Tammi 13, 2012 12:50 pm

"Huomattu on. Sun kannattais vähän varoo ton syömisen kans, sä alat kohta muistuttaan Johanna Tukiaista", Miro heitti vakavalla naamalla, hajoten nauruun kuitenkin pian. Ei mies pystynyt ottamaan itseään tosissaan, eikä kyllä moni muukaan tehnyt niin, kun tiesivät, että nuorukainen harvoin oli tosissaan mistään.
"No älä muuta sano! Nään sulla ihan jäätävät jenkkakahvat tossa", mies mutristi huuliaan ja tökkäsi naista kylkeen kevyesti. Mikäli tökkäsi liian lujaa, se sattuisi, eikä se ollut miehen tarkoitus. Tekonsa jälkeen Miron huulille nousi ilkikurinen virne.
"Mä jo ihan luulin, et pääsen sinne aitiopaikalle. Petit mun odotukset senkin Iivana Julma!" Miro murahti leikkisästi, vielä oikein silmiään siristäen, jotta reaktiona näyttäisi kovin vahvalta.
"Pojankloppi? Mikä sä sit oot? Vanha noita-akka?" Miro laittoi kätensä puuskaan, istuen sitten alas sohvalle Iinan esimerkkiä seuraten. Ei paikallaan seisominen mitään hauskaa hommaa pidemmän päälle ollut.
"Miten sä edes saatot olettaa sellasta musta? Eihän tällanen viaton saamelaispoika voi olla ilkeä", Miro räpytti silmiään muutaman kerran tiuhaan tahtiin. Vaaleatukkaista nuorukaista huvitti - Inarin aikoina hän tosiaan oli ollut suhteellisen viaton eikä itseluottamus ollut korkealla, mutta ne asiat olivat kyllä muuttuneet. Ja hyvä niin.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay Pe Tammi 13, 2012 1:26 pm

"Tuksua? Jes! Sit saan vähän rintaa ja reittä lisää", nainen hihkui innoissaan, kunnes veti naamansa virneeseen. Yh. Tuksu oli ehkä viimeisenä Iinan 'tältä haluan näyttää' -listalla. Vaaleaverikköinen omasi kuitenkin ihan kivan kropan. Muotoja löytyi, mutta hoikka tuo oli silti. Kiitos liikunnan.
"Näätkö? Helvetti! Pitää rientää salille", nainen kauhisteli ja sitten kiljaisi toisen tökkäisyn tuntiessaan. Ei kivusta, vaan pelästyksestä. Iina alkoi kuitenkin lopulta nauraa ja hymy kohosi kasvoille. Miro osasi aina saada paremmalle mielelle.
"Miro-rakas, sä et koskaan tule pääsemään mun makuuhuoneeseen. Et katsomaan, etkä kokeilemaan", kiusasi Iina ja rojahti parempaan asentoon sohvalla, heittäen jalkansa miehen syliin erittäin kiltisti. Heh.
"Ei. Noidilla on iso nenä. Mul on siro!", nainen sanoi ja osoitti nenäänsä hymy huulillaan. Tosiaan, se oli ihan mukavan muotoinen ja Saarelainen piti siitä.
"No joo, mä arvelin nyt ihan väärin. Myönnettäköön", huokaisi Iina ja silmäi Miron kasvoja huvittuneena.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa Pe Tammi 13, 2012 1:37 pm

"Mm, siinä vasta nainen", Miro muka ihasteli. Lopulta vaaleatukkainen nuorukainen kuitenkin työnsi sormet suuhunsa, näyttäen, että muka oksensi. Johanna Tukiainen.. Millä adjektiiveilla tuotakin kuvaisi? Mies ei yleensä arvostellut ketään ulkonäön perusteella, mutta Tuksu oli kyllä jotain niin jäätävää, ettei toista ollutkaan. Tuo oli kaiken lisäksi ihan vainoharhainen ulkonäöstään.
"Eiku rasvaimuun vaan! Imu päälle ja menoks!" Miro naurahti. Mies lopulta imitoi imemisen ääntä, ja laittoi kätensä naisen kyljille kuin niistä rasvaa imien. Sen nuorukainen kuitenkin lopetti pian.
"Enks mä muka oo ollu siellä jo? Ähähähä, I won!" Miro karjaisi osoittaen naista sormellaan. Vielä vähän lisää kypsyttään - kröhm - osoittaakseen mies näytti Iinalle kieltä, kunnes hän kurtisti kulmiaan muka vihaiseen sävyyn Iinan heittäessä jalkansa hänen syliinsä. Tyypillistä Iinaa.
"Oot yhtä vainoharhanen ulkonäöstäs ku se Tuksu. Sun nenäshän on sellanen, et sillä ku juoksis seinää päin ni se menis läpi eikä sitä sais enää irti ees sorkkaraudalla", Miro vitsaili tutkaillen naisen nenää kovin arvostelevaan sävyyn.
"Nii. Sä oot taas tollanen pohojammaalane häjy!" Miro huudahti huvittuneesti, vaikka yrittikin kuulostaa suuttuneelta. Pohjanmaan häjyt oli tosiaan väkivaltainen liike, ja siihen Iinan ainaiseen leikkihakkaamiseen Miro viittasi. Se sattui ihan helvetisti joka ikinen kerta - not.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay Pe Tammi 13, 2012 1:58 pm

"Mä oon aina tienny et Tuksu kuumottaa sua. Teltta kohoaa heti ku näätki vaan sen", Iina kiusasi miestä hymy huulillaan ja avasi samalla telkkarin. Tämä lipaisi huuliaan ja alkoi surffailla kanavia mietteliäänä, kunnes - kyllä, aivan - naikkonen sattui kääntämään LIVille jossa oli jokin lyhyt sarja käsitellen itse Johannaa.
"Ei vittu! Ahaha, siellä sun nainen onkin", kieriskeli Iina naurusta ja vilkaisi huvittuneena Miroon.
"Heiii! Loppu se rasvaimu", neitonen sitten naureskeli ja yritti kiemurrella irti. Olipas heillä taas vaihteeksi halpaa huumoria. Eheh, niin kuin aina.
"Olit. Sul kävi vaan hyvä tuuri ja pääsit apajille yhden kerran", myöntyi Iina huvittuneisuutta äänessään ja käännähti kyljelleen sohvalla.
"Heiiii! Hemmetin Miro! Mun nenässä ei oo mitään vikaa! Katso itse korvias", nainen heitti takaisin - vitsailuahan se koko ajan oli, niin kuin aina kaikki.
"En oo. Enpäs ollenkaan", saneli vaaleaverinen kaunotar takaisin ja vaihtoi kanvaa. Tuksun pärstän katselu sai riittää.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa Pe Tammi 13, 2012 2:11 pm

"Voi kuule, pelkkä ajatus riittää teltan nousemiseen. Mä hei tuun ku nään sen naaman", Miro yritti olla vakava mutta huomasi kyllä koko ajan huulillaan pomppivan pienen virneen. Ei, Miro ei tosiaan tullut nähdessään Johanna Tukiaisen, päinvastoin, hyvä, etteivät sukukalleudet kääntyneet sisäänpäin järkytyksestä. Iinan kommentin kuullessaan ja Tuksun naaman nähdessään mies purskahti räkäiseen nauruun.
"Ei vittu, ei toi Arto Länsmanillakaa kyl kaikki oo himas, huomaa jo naamasta!" Miro ei voinut muuta kuin nauraa. Tämä oli joku dokumentti Tuksun ja Arton häistä, mikä vain nauratti miestä entistä enemmän. Kuka hullu naisi sellaisen naisen kuin Johanna Tukiainen? Ei jessus.
"Se oli kuule taitoa, ei tuuria. Vai säälistäkö sä vaan mua panit?" Miro nyyhkytti hieman viimeisen lauseensa jälkeen. Tuskin kukaan miehen kanssa oli seksiä säälistä harrastanut, tai niin hän ainakin itse kuvitteli.
"Mun korvat on laatutavaraa", mies nosti nenäänsä ylemmäs muka kovin ylpeänä.
"Ai et va-- Iina perkele! Just mä olin muna huurussa ja sä vaihdat kanavaa! Miten sä kehtaat?" Miro murahti huvittuneeseen sävyyn ja loi naiseen pahan katseen.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay Pe Tammi 13, 2012 2:19 pm

"Oho, oho! Herkkä poika", nainen naureskeli hiljaa ja tuijotti Tuksun naamaa irvistäen hieman.
"Mut hei, eiks tos oo kaikki mitä mies voi haluta? Tavaraa niin tisseissä ku perseessä, blondit hiukset ja kaikkee", Iina kyseli vitsillä ja käänsi katseensa hetkeksi Miroon. Voi että, oli heilläkin liikaa vapaa aikaa kun tuijottivat Tuksun ja Arton häitä. Sekään liitto ei tulisi kestämään. Ei olisi kuin viikko, niin tuo pari hakisi eroa.
"Ehkä se vaan on niin epätoivonen. Tuksu on ainut joka antaa", Iina mietti pohdiskelevaan äänensävyyn ja hymy nyki kasvoille koko ajan. Hemmetin hemmetti. Miron nyyhkytykset kuullessaan naikkonen purskahti nauruun ja mutristi huuliaan.
"Nääää. Okei. Ihan taitoa se oli. Ihan kiva pano oli joo..", saneli Iina - tarkoituksella hitusen vähätellen, aivan Miron kiusaksi. Kyllä toinen oli varmasti sinä hetkenä tajunnut (krhm, ja kuullut) että Iina oli tykännyt.
"Sorisori! Laitetaan heti Tuksun naama ruutuun. Mä voisin koota sulle synttärilahjaks jonku Tukiaisen parhaat palat. Voisit heittää kaikki sun hyllyssä piilossa olevat pornofilmit roskiin, ja katella vaan Tuksua", ehdotti Iina.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa Pe Tammi 13, 2012 2:29 pm

"Problem, officer?" Miro yritti luoda kasvoilleen trollface-meemin näköisen virnistyksen. Jos nyt ihan totta puhuttiin, niin Miro ei ollut pitkään aikaan mikään kovin herkkä poika, sitä seksiä oli tultu harrastettua sen verran paljon että kestävyys oli parantunut hurjasti. Niilan kanssa Miro oli tosin harrastanut seksiä vain kerran, joten ei elämä niitä ensimmäisiä panokertoja Helsingissä.. Vieläkin huvitti.
"Ja aivot päässä! Ne Tuksulla on selvästi paikallaan", Miro jatkoi huvittuneena Iinan listaa. Nuorukainen saattoi kyllä panna tyhmääkin naista, mutta parisuhteeseen hän ei todellakaan astuisi kenenkään tyhjäpäisen tapauksen kanssa, ei, vaikka tonnin saisi. Hyvä kun Miro halusi seurustella edes fiksun naisen kanssa.
"No varmaan.. Se saa Tuksulta niitä seksikkäitä, eroottisia tansseja! Huh ku alko heti seisomaan", Miro pudisti päätään. Ei, miehellä ei kyllä todellakaan seisonut sillä hetkellä, eikä muutenkaan siinä tilanteessa.
"Sun elämäs paras pano se oli. Äläkä väitä vastaan, kyllä mä tiedän taitoni", Miro liioitteli vitsillä.
"Oi että, ihanko totta! Se olis mulle tosiaan parhain lahja ikinä, oisin taivaassa jos sen tekisit", Miro laittoi kätensä Iinan reidelle ja katsoi tuota muka silmät rakkautta tuikkien. "Jos mä tosiaan saan vähän parempaa tavaraa mun pornohyllyyn, niin mä voin tehdä sulle videon Timo Soinista. Kuvitelle sitä mieskomeuden määrää.."
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay Pe Tammi 13, 2012 2:37 pm

Iina näytti kieltä ystävälleen ja käänsi katseensa taas hetkeksi television suuntaan. Hmh. Oi että, kuinka herkkä hetki oli alttarilla menossa. Jessus. Toinen oli pukeutunut johonkin älyvapaaseen vaaleaan turkkiin. Mitä hemmettiä?
"No Tuksuhan on universumin viisain nainen, älä aliarvioi", komensi Saarelaisen neitonen huulet mutrussa. Kheh. Ei Iinakaan aina viisauden huipentuma ollut, mutta eikös se jo jotain kertonut jos yliopistolle oli päässyt eläinlääketiedettä opiskelemaan?
"Ainiii! Tuksuhan on myös tanssija. Mähän hei lisään siihen synttärilahjaan kuuman sylitanssin itse Tukiaiselta", Iina sanoi nauruaan pidätellen ja silmäili Miron kasvoja hetken aikaa. Voi poika raukkaa, se olisi jo kamalaa.
"Joo. Paras ja ainoa. Veit mun neitsyyden", nainen saneli kiero ilme kasvoillaan. No eh, ehkäpä Miro ei sitä kunniaa itselleen saanut. Ehei. Vaaleaverinen haroi hiuksiaan hymy huulillaan ja naurahti ääneti.
"Timo Soinista? Tekisitkö sä sen mulle?!", Iina sanoi 'innostuneena' ja kieri naurusta.
"Mul onki pari kuumaa fantasiaa siitä miehestä. Helvetti sentään sä osuit oikeeseen nyt, Miro", onnitteli Iina ystäväänsä.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa Pe Tammi 13, 2012 2:48 pm

Miron naama sananmukaisesti venähti, kun hän näki Tukiaisen päällä sen vaalean turkin: "Tollasenko säkin haluat pukea päälles ku meet naimisiin?" Miro hajosi lopulta nauruun, kun Arto yritti kantaa Johannan kynnyksen yli eikä pystynyt siihen. Priceless!
"Sä ootki tollanne tyhmä blondi, ni hyvä sun on sanoo. Yliopistoonki pääsit vaa ku makasit sen johtajans kans - mä tiedän tän ihan selvästi", mies vitsaili. Kyllä Miro sen tiesi, että Iina ei mikään yksinkertainen ollut, vaikka välillä tuo kysyi kysymyksiä, joita Miro itse piti itsestäänselvyytenä. Miro tosin oli ollut maailman menosta ihan sekaisin muuttaessaan Helsinkiin, joten älystä hän ei puhunut mitään.
"Hei mulla meni nyt ihan oikeesti kylmänväreet", Miro hajosi nauruun. Se oli ihan totta, että hänen selkäpiinsäkin oikein reagoi pelkkään ajatuksen Tuksun sylitanssista. Hyi hemmetti.
"Niinpä. Sä oot niin siveyden sipuli ja ruma ettet oo voinu koskee miehiin pitkällä tikullakaan ennen mua", nuorukainen virnisti ilkurisesti kurottaen taputtamaan Iinaa poskelle lohduttavasti. Vitsi vitsillä kuitenkin, Iina kun oli kyllä todella nätti.
"Haluutko tarkentaa näitä fantasioita? Voin kuvitella sen ilman paitaa.. Jos oisin homo, panisin sitä ensimmäisenä", Miro jatkoi vitsailua. Iinan kanssa oli aina yhtä hauskaa.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay Pe Tammi 13, 2012 2:56 pm

"Joo! Eikun ei. Mä haluan pinkin turkin. Mut muuten joo, Tuksun asu kymppiplus!", Iina sanoi tyytyväinen hymy huulillaan ja rojahti parempaan makuuasentoon sohvalle, jalat edelleen Miron sylissä leväten. Ystävät olivat sitä varten, kyllä. Vaaleaverikkö yskäisi hiljaa ja laittoi hieman volyymia lisää. Kas näin.
"Aivan varmasti. Oli aika hurjaa seksiä 55-vuotiaan kanssa", Iina sanoi kulmiaan kohottaen pari kertaa ylös. Hyi helvetti. Ei neitonen onneksi ollut kajonnut kehenkään. Ihan papereilla ja kokeilla oli sisään menty, hähää!
"Jes, mä onnistuin siis!", Iina nauroi voitonriemuisena kun toinen selosti kylmien väreiden menneen selkäpiillä. Ei ajatus naistakaan lämmittänyt. Tukiaisen sylitanssi. Jessus.
"Jep. Muakin suostuis panee nii et laitoin pussin päähän", Iina sanopi ja nosti kätensä dramaattisesti otsalleen. Ulkopuolisen korvaan kaksikon jutut kuullostivat varmaan järkyttävän huonoilta - mutta ehei, heillä oli oikein hauskaa taas vaihteeksi.
"En. Liian rajuja sun pikkukorville kultsi", huokaisi Iina pahoitteleva hymy huulillaan ja pudisteli päätään.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa La Tammi 14, 2012 12:27 pm

"Mä voin tulla sun asusuunnittelijaks koska tiedän kaiken muodista", Miro tavoitteli stereotypisen homon ääntä. No, ensinnäkään mies ei kyllä ollut homo (kaukana sellaisesta), ja muotitieto.. Sellaista ei ollutkaan. Jonkinlaisen tyylitajun Miro kyllä omisti mutta siihen se jäikin.
"Varmaan kaljamahanen ja karvanen? Taisit tulla pelkästä näkemisestä", Miro jatkoi vitsailua. Vaaleatukkainen nuorukainen tunsi Iinan kuin omat taskunsa ja oli tietoinen myös siitä, että tuo ei kajoaisi kovin vanhoihin miehiin vaikka maksettaisiin. Miro näyti taas kerran kieltä Iinalle tuon sanoessa että onnistui, kun miehellä meni kylmänväreet.
"Niinpä! Panin sua vaan sen takia että olin ihan jäätävässä kännissä ja sillon näytit ihan Pamela Andersonilta mun silmissä", Miro nyrpisti nenäänsä Iinaa katsoen. Monilla oli sellainen mielikuva, että kaikkien miehien unelma olisi the muovinukke Pamela Anderson, mutta ei se pitänyt paikkaansa. Miro ainakin piti enemmän luonnollisista naisista.
"Eikä kulta oikeesti! Timo Soini on kuuma mies! Mä vaadin tietää!" Miro valitti.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay La Tammi 14, 2012 12:41 pm

"Nyt kuullostaa hyvältä! Tästä lähtien sä aina saatkin hoitaa mun vaatehankinnat! Aina alusvaatteisiin saakka, eiks näin?", saneli Iina huvittuneena ja taitteli tyynyn paremmin päänsä alle tueksi. Jokin Ikeasta ostettu vaalea koristetyyny. Iina rakasti Ikeaa, siellä tosin paloi liikaa rahaa. Aina.
"Voi kyllä. Ja ähki ja puhisi mun korvaan minkä kerkes. Kauhee mitä rivouksia sieltä tuli - ja joo, oot oikeessa. Ihan pelkkä näkeminen riitti", naureskeli naikkonen ja laittoi television ääntä hiljemmalle - Tuksu huusi liian kovaa.

"Öö, no mut hei, mähän oon Pamela Anderson?", nainen sanoi muka loukkaantuneena ja irvisti sitten. Heh, no ehkei ihan. Tai no, Iina oli suhteellisen muodokas ottaakseen huomioon tuon hoikkuuden, mutta silti. Ihan luonnollisen näköinen tämä vaaleaverikkö oli silti.
"Sä et saa tietää! Sori. Liian kauheita juttuja. Sul alkais jalat tärisemään", kiusasi Saarelaisen neito.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa La Tammi 14, 2012 12:56 pm

"Ne erityisesti on mun erikoisalaa.. Ne olis sitä varmaan ihan for real, ainaki siinä vaiheessa ku haluu näyttää mahdollisimman seksikkäältä. Sut pitää muuttaa mun Barbie-nukeks", Miro naurahti. Lapsena mies ei ollut tiennyt mitään barbie-nukeista tai muistakaan leluista, saamelaiskulttuuriin sellaiset kuin eivät olleet kuuluneet. Jos hän kuitenkin olisi tiennyt niistä, niin hän ihan selvästi olisi leikkinyt autoilla eikä suinkaan nukeilla.
"Mä en ees jaksa enää kysyy, että mitä rivouksia sieltä tuli, koska sä et kuitenkaan kerro. Sun pitäis olla ku nainen ja kertoo bestikselles kaikki yksityiskohdat, mutta ei, sä oot vaan hiljaa", mies mutristi huuliaan surullisena. Iinan kääntäessä ääntä hiljaisemmalle käänsi Miro katseensa televisioon.
"Tolta ku kuulis rivouksia.. Ai että", Miro päivitteli visillä.

"Nyt oon kerranki vakava ja sanon, että et tosiaan ole. Pamela Anderson on liian feikki. Jos sulla olis sellaset helvetinmoiset botox-blowjob -huulet ja jäätävät silikonit ni musta tuntui etten hengais sun kans pahemmi. Kuksaisisin ehkä kerran mut se ois siinä", Miro ei edes tiennyt, miksi heitti vakavana asiansa. Kai hän halusi yhä lohduttaa Iinaa ja vakuutella, että tuo löytäisi vielä arvoisensa miehen.
"Mutku äiti mä haluuuuuuun!" Miro vinkui kuin pikkukakara - vitsillä tietenkin.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay La Tammi 14, 2012 1:12 pm

"No mähän siis olen aina halunnut näyttää barbielta! Jos vaan voit ojentaa auttavan kätesi, niin mä oisin tosi kiitollinen", huokaisi Iina pienen hymyn kera ja virnisti sitten huvittuneena. Tämä haroi vaaleaa hiuskuontaloaan parempaan kuosiin ja käänsi katseensa takaisin Miroon.
"Mun käy sääliks Auroraa jos se joutuu kertomaan seksikokemuksensa sulle..?", kiusasi Iina ja purskahti sitten nauruun.
"Ja ei. En kerro kuumasta yöstäni 55-vuotiaan yliopiston johtajan kanssa", Iina saneli ja näytti kieltään. Huh, ei sellaista yötä onneksi ollut olemassakaan. Silloin olisi ehkä jo huolestuttava. Kyllä Iina nuorempiakin sai. Välillä tuntui jopa että liian nuoria. Ei ollut ensimmäinen kerta kun keskustassa 14-vuotiaat huutaisivat jotakin 'kiva perse' tyylistä ja juoksivat karkuun. Mahtavaa.

"No kiitos", naurahti Iina hiljaa päätään pudistellen. No jos totta puhuttiin, sellaiset naiset eivät olleet niin viehättäviä. Kyllä Iinan pari ystävää olivat käyneet ottamassa Tallinassa täytettä rintoihinsa ja yhdellä oli piikkiä pistetty huuleen, mutta eivät nuo silti näyttäneet järkyttäviltä. Jokainen oli kaunis niistä.
"Äiti ei aina voi kertoa kaikkea", Iina virnisteli Mirolle ja nousi lopulta istumaan.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa La Tammi 14, 2012 1:29 pm

"No näytät sellaselta kyllä jo ihan valmiiks.. Sun vaaleet hiukset ja posliininen vartalo häikäsee mut", Miro tutkaili Iinaa kriittisesti katseellaan. Pian nuorukainen hajosi ilmaisulle 'posliininen', se kun hänelle toi mieleen ihan jotain muuta kuin virheettömän ihon. Ihan satavarmasti Iina käsitti Miron nauramisen syyn.
"Aurora sentään on asiallinen ja kertoo ne mulle. Sä vaan ujostelet ja kikatat", mies heitti kätensä puuskaan ja käänsi hetkeksi katseensa muualle. Vaikka Iina kikattikin paljon, ei tuo todellakaan ujo ollut - ei ainakaan Miron seurassa.
"Olisin niin halunnu kuulla. Hei ihan pakko kysyä, että minkä ikänen on nuorin ketä oot pannu?" Miro kysäisi. Olipa taas tärkeä ja asiaan kuuluva kysymys, mutta se pälkähti miehen mieleen kuin salama kirkkaalta taivaalta. Miro itse oli harrastanut seksiä 17-vuotiaan kanssa - tai sen ikäinen tyttö oli sanonut olevansa. Saattoi tuo valehdellakin.

"Ole hyvä. Ja minähän tiedän kaiken silikoneista ja botox-huulista", mies heitti käden rintakehälleen. Hyvä on, Miro ei kyllä tuosta vain tunnistanut niin sanotusti feikkiä naista, paitsi ellei nyt sitten ollut, no, vaikka Johanna Tukiaisen näköinen. Kyseinen henkilö oli kyllä jäätävä.
"Äitiiiii, opettaja sano tänään koulussa seksi, mitä se tarkottaa?" Miro jatkoi äitiin liittyvää vitsailuaan. Harvinaisen huonoa läppää, mutta hauskaa oli.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay La Tammi 14, 2012 1:40 pm

"Hmm. Sanos muuta. Mä oon tällanen blondi ja nätti tytt..- No voi helvetti", nainen naureskeli miehen sanoille tajutessaan ne itsekin. Tämä pudisti päätään ja vilkaisi Miron kasvoihin huvittuneena.
"Mistä sä tiedät.. Vai näätkö sä mun housujen läpi?", Iina kysäisi jokseenkin huvittuneena ja vilkaisi farkkuihinsa. Tämä vaihtoi lopulta television kavanaa, Tukiaisen häät kun saivat päätöksen ja kaksikko oli mennyt sviittiinsa harrastamaan varmasti aivan mieletöntä seksiä. Not. Iina sipaisi hiuksensa sivuun ja vilkaisi sitten Sparrokin herraan.
"Nuorin? Näääääh. En mä tiedä kerronko. Ei vaan.. Se oli täyttäny just 19", totesi Iina huvittuneena. No ei kai se paha ollut? 23-vuotias nainen ja 19-vuotias mies? Sitä paitsi yksi yö. Se ei tehnyt pahaa kenellekään.
"No mikäs sulla? 16?", kiusasi vaaleaverikkö ystäväänsä. No ehkei mies sentään niin alas vajoaisi. Vai?

"Varmasti tiedät. Oikea expertti", sanoi Saarelaisen nainen huvittuneena ja vilkaisi ikkunasta ulos. Hrr. Naiselle tuli jo kylmä kun edes katsoi sinne. Lopulta silmät päätyivät taas tapittamaan miestä
"Poika-rakas. Olet ehkä jo kyllin vanha tietämään. Se on sellaista että kaksi miestä menevät peiton alle ja kuuluu hassuja ääniä", Iina sanoi Mirolle ja taputti toisen poskea.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa La Tammi 14, 2012 2:03 pm

"Nytkö sä vasta tajusit", Miro naureskeli vedet silmissä. Miehen huumorintaju kattoi yleensä nimenomaan pervoudet ja kaksimielisyydet, mutta sattuipa hän nauramaan myös esimerkiksi Kummeli-sarjan vitsejä. Nauroi mies silti välillä ihan jotain turhiakin asioita, varsinkin, kun oli väsynyt. Ja sellainen hän oli liian usein.
"Luonnollisesti mä nään naisten housuihin. Se on monien vuosien työn tulos - tai ehkä mä vaan oon Superman", Miro toteaa, ilmeensä muuttuen sitten mietteliääksi. Vaikka mies olikin välillä ihan outo ja pimeä, ei hän Superman ollut. Ei ainakaan krapula-aamuina.
"19? Vittu. Mä jo aattelin että oot paljastanu harrastanees seksiä nuoremman kanssa mutta tässä mun ilot taas lähti", Miro murahti. Ei mies mitään sellaista ollut tosiasiassa olettanut, kun tiesi, että Iina oli sen verran asiallinen.
"17 - vuodella heitti", Miro nauroi railakkaasti. "Mutta ei se oo paha, ei oikeesti oo."

"Susta tulee joskus kauhee äiti. Sä trollaat sun muksujas ihan kybällä ja sitte ne on ihan sekasin kouluun mennessään ja kaikki kiusaa niitä. Shame on you", Miro arvosteli vitsillä. Kai Iinasta oikeasti tulisi oikein hyväkin äiti.
"Vieläkö sä haluut muksuja? Säälin niitä jo valmiiks", Miro käänsi päätään sivummalle.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay La Tammi 14, 2012 2:11 pm

"No mä oon blondi", puolustautui Iina huvittuneena ja pudisteli hieman päätään. Ei tämä ollut keskittynyt lauseeseen ollenkaan, ja lopulta oli vasta käsittänyt sen, sitten kun mies alkoi nauraa.
"Noni, äläs hirnu siinä!", komensi nainen naureskellen itsekin. Khehe. Tämä oikaisi paitaansa hieman parempaan kuosiin ja silmäili mietteliäänä miestä.
"Joo. Sä oot harjaantunu. Mäki nään sun housuihin..", vitsaili Iina ja naurahti ääneti. Tämä vilkaisi keittiön suuntaan ja harkitsi ruuan tekemistä - nälkäkin kun alkoi jo kurnia vatsassa melkoisesti. Yhyy.
"No 19 mun mittapuulla on nuori, kun mä täytän 24 kohta. Okei en ihan viel mut muutamien kuukausien päästä", Iina hymähti huvittuneena. Ei tämä nyt mitään 15-vuotiastakaan panisi. Oliko sellaisilla mitään edes housuissaan?
"No voi jumalauta... 17?", Iina sanoi kulmiaan kohauttaen ja naureskeli hiljaa. Se oli kyllä niin Miron tyylistä. Mutta nuori nainen oli silti kyseessä, ei Iina sitä kieltänyt.
"Sä panet teinejä ja kolmevitosia.. Missä se kultanen keskitie on?", kyseli vaaleaverikkö huvittuneen hymyn kera ja nousi sohvalta. Nyt olisi ruoka-aika, ja Miro saisi auttaa.

"No en kai mä niille tollasta sanois.. Tyhmä", älähti nainen keittiöstä nauruaan pidätellen.
"Oisko mun pitäny kertoo niille ihan yksityiskohtia myöten mitä se on? Kaikki eri osa-alueet?", nainen kyseli.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa La Tammi 14, 2012 2:35 pm

"No niin oon hei mäkin enkä mä siltikään oo tyhmä", Miro heitti vastalauseena. Välillä mies kyllä osasi olla tyhmä, heittää suorastaan aivot narikkaan ja silloin hänen teoissaan tai jutuissaan ei ollut enää mitään järkeä. Monet Miron ystävät olivat sitä saaneet tuntea, varsinkin Iina, tuo kun oli toinen miehen parhaista kavereista. Iinan käskemisen johdosta Miro kyllä rauhoittui lopulta ja lopetti sen äänekkään nauramisen.
"Hitto Iina, nyt mä kiihotuin", Miro vitsaili. Oikeasti se olisi vain ahdistavaa jos joku näkisi hänen housuihinsa, mutta joka tapauksessa aiheesta oli vitsailtava. Joitain ihmisiä jopa ärsytti Miron alituinen vitsailu.
"No onko 17 muka niin kauhee? Come on, hei. Sitä paitsi se oli ihan tietonen asiasta ja se itte tuli iskeen mua. Ikäeroo meillä on vaan.. No tällä hetkellä neljä vuotta ja kesällä olis sitten viis", Miro puolusteli tekoaan. Ei se kyllä ollut sellainen asia, mistä Miro rehvaili mutta ei hän sitä peitellytkään. Kyllä monet miehet olivat harrastaneet seksiä nuorempienkin kanssa, mutta noilla oli sitten jo ongelmia.
"En mä mikään buddhalainen ole, joten en mä edes yritä kulkee sellasta", mies osoitti Iinaa syyttävällä sormella. Iinan noustessa ylös Miro teki niin itsekin - ei hän halunnut istua, kun blondi liikuskeli ympäriinsä. Mitäköhän tuo edes suunnitteli?

"Tietenkin sun pitäis kertoo - no okei, ei ehkä", Miro sanoi keittiön puolelle astellessaan.
"Ootko muuten miettiny, että kenen velvollisuus on pitää muksuille seksivalistusta? Se on nykyään niin kartettu aihe että huh huh. Jos mä saan joskus lapsen, niin se ainakin tulee tietämään kaikki pienet yksityiskohdatki", Miro nauroi, katsahtaen sitten vieressään seisovaa Iinaa.
"Mitä sä oikee suunnittelet? Ruoan laittoo?" Hän kysyi.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay La Tammi 14, 2012 2:44 pm

"No en mäkään tyhmä ole!", puolustautui naikkonen enkelimäinen hymy huulillaan ja naurahti lopulta hiljaa. Tämä lipaisi huuliaan ja hyräili jotakin satunnaista biisiä hetken aikaa, kunnes sitten virnisti.
"Tiedän, tiedän.. Kiihottava nainen, minkäs teet", saneli tämä vaatimattomana ja kohautti olkiaan, kunnes alkoi nauraa. Ei neitonen pystynyt tosissaankaan pitää naamaa peruslukemilla. Hänen ja Miron läppä oli aina jotakin tätä luokkaa, eivätkä muut välttämättä edes ymmärtäneet. Sama se, ei tarvinnutkaan.
"No ei ei, ei ole..", naurahti Iina hiljaa ja nyökkäsi. "Se vaan oli niin sun tyylistä panna jotain sen ikästä. Oli varmaan muija ihan onnessaan kun sai vähän vanhempaa miestä", jatkoi vaaleaverikkö kiusaamista hetken aikaa.
"Hitsi.. Ei sit", Iina sanoi dramaattisesti ja vilkaisi mieheen. No eipä ollut Iinakaan, ehei.

"Joo, ehkä ei. Tutustukoot itse paremmin siihen sit", nainen saneli ja etsi kattiloita ja pannuja, alkaen sitten kaivaa jääkaappia.
"No eiks kouluissa kerrota aika paljon. Ja.. No jaa, kaipa mä kerron myös. Mä en haluu tulla isoäidiks nelkytvuotiaana. Mut kaiken syvällisemmän tiedon ne onkikoon internetistä", Iina hymähti huvittuneena. Ei tämä lapsilleen alkaisi selitellä seksin eri osa-alueita tai vastaavaa, herranjestas sentään.
"Joo. Spagettia. Syöksä?".
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa La Tammi 14, 2012 3:09 pm

"Ai et vai? Rohkenen olla eri mieltä", Miro virnisti ilkikurisesti. Pakko sitä oli aina naljailla vitsillä, varsinkin Iinalle, tuon ärsyttäminen oli vaan niin hemmetin kivaa. Tykkäsikö Miro siis saada turpiinsa? Hälyttävää.
"Sä oot ihan törkee tease. Aina sä vaa vihjailet", Miro sulki silmänsä surevana. Ei miehellä kyllä enää ollut mielenkiintoa harrastaa seksiä Iinan kanssa, koska seksi parhaan ystävän kanssa saattoi olla vähän kyseenalaista - ainakin miehen ajatusmaailmassa.
"Noni", Miro virnisti naisen sanoessa, ettei ikäero ollut paha. Naisen seuraavat sanat saivat Miron naurahtamaan. "Noni, aattele, tein yhteiskunnalle palveluksen ku panin teini-ikästä. Mikä tossa kuulosti väärältä...." Mies rapsutti niskaansa.
"Käännytäänkö siihen uskontoon? Vai voiko siihen edes kääntyä?" Miro vitsaili. Nuorukainen ei kuulunut enää itse kirkkoon, oli oikeastaan eronnut siitä tullessaan Helsinkiin.

"Eli sä passitat lapses panemaan?" Miro katsoi Iinaa kysyvästi ja yritti kovasti peittää virnettä naamallaan.
"Se oiski mukava yllätys, että lapsi tulis raskaaks joskus 15-vuotiaana.. Olis siinäkin vaikeeta reagoida", hän totesi taas vaihteeksi vakavaan sävyyn - ja siis aidosti. Teiniraskaudet olivat aina yhtä järkyttäviä.
"No voishan sitä periaatteessa. Oon aina yhtä ahne."
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay La Tammi 14, 2012 3:19 pm

"Mä oon vihjailun mestari, tunnetusti..", huokaisi Iina ja väläytti pienen hymyn. Tämä alkoi sitten ruskistaa jauhelihaa ja käänsi radion nappulaa, saaden sen päälle. Musiikkia alkoi tulvia keittiöön ja Iina hyräili hiljaa sen tahtiin.
"Vau mikä palvelu. Sust tulee tätä menoo yhteiskunnan arvostetuin ihminen, kun panet 17-kesäsiä tyttöjä", huokaisi naikkonen huvittuneena ja kaatoi jauhelihojen joukkoon pari purkkia kermaa. Ah, hyvä kastike. Lisäksi hieman tomaattimurskaa ja ketsuppia - sekä mausteita, tottakai.
"Käännytään vaan. Me varmaan oltais loistavia siinä.. Mikä se uskonto nyt ikinä olikaan sitten", pohti neitokainen mietteliäänä ja laittoi toiseen kattilaan veden kiehumaan.

"No en ihan niinkään. Mut pankoot ja haluaa. Tai no siis.. Sopivassa iässä silti", nainen virnisteli huvittuneena.
"Minkä ikäsenä sä harrastit seksiä ekan kerran?", nainen kysyi yllättäen. Kyllä, oli jotain mitä Iina ei vielä ystävästään tiennyt.
"Mmh.. Sanos muuta. Mulla on 22-vuotias ystävä, jolla on 6-vuotias tytär..", neitonen sanoi hieman ilottomasti naurahtaen. No jaa, se pieni perhe oli kuitenkin onnellinen, muulla ei väliä!
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  nepa Su Tammi 15, 2012 1:00 pm

"Kerropa lisää", Miro virnisti ilkikurisesti, kun Iina paljasti olevana vihjailun mestari. "Voinks mä auttaa sua jotenki..?" Nuorukainen totesi, tuntiessaan olevan sen verran hyödytön kun vaan seisoskeli paikoillaan ja katseli, kuinka Iina laittoi ruokaa.
"Hei toi kuulostaa ihan jäätävältä oikeesti. En mä ny sentään mikään teinejä paneskeleva oo", miestä ihan oikeasti ällötti nuo puheet. Se kuulosti vain niin kauhealta, että joku harrasti seksiä teinien kanssa suurin piirtein työkseen. Mirolle riitti vain se yksi kerta.
"Sä väität ettet oo blondi, etkä muista buddhalaisuuden nimeä?" Miro pudisti päätään huvittuneena. Mies ei ollut tiennyt lähes mitään muista kuin luterilaisuudesta asuessaan Inarissa, mutta häntä oli kiinnostanut ottaa niistä selvää myöhemmin. Lopulta hän kuitenkin erosi kirkosta eikä ole sinne haikaillut takaisin.

"Kehtaanko mä edes sanoa", Miro irvisti. Vaikka mies oli seurustellut Niilan kanssa silloin aikoinaan, ei heillä mitään ehkäisykeinoja ollut. "No okei, mä olin 17 - ja se siis tapahtu täällä Helsingissä. Ei Inarissa mitään kortsuja ollu. Ite? Aika outoo muuten ettei ollu puhuttu tästä aikasemmin." Miro ihmetteli ihan oikeasti sitä, etteivät he olleet aikaisemmin asiaa ottaneet puheeksi.
"Siis mitä? Saiko se muksun 16-vuotiaana? Aika kova pala", miehen silmät levisivät lähes lautasen kokoiseksi yllätyksestä. Tuollainen oli valitettavan yleistä nykypäivänä, mutta silti.
"Herranjumala.. En mä ainakaan isäks haluais tulla 16-vuotiaana ku en haluu tulla sellaseks vieläkään."
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  fay Su Tammi 15, 2012 1:09 pm

"Eei tarvii. Enköhän mä nää spagetit saa tonne kattilaan, jos oikein ponnistelen", totesi nainen virnistellen ja vilkaisi kattilaan. No jaa, ei vesi vielä kiehunut tarpeeksi. Tämä haroi vaaleaita hiussuortuviaan ja vilkaisi itseään peilistä. Kyllä, keittiön yhdellä seinällä oli suuren suuri peili.
"No onneks et. Mä huolestuisin muuten", naureskeli Iina hiljaa ja laittoi spagettia kiehuvaan veteen. Uunin kelloon tuo asensi hälytyksen, jonka jälkeen se tietysti luonnollisesti piippaisi ja kaikki olisi valmista. Nälkä osasikin kurnia jo melkoisesti. Onneksi oli jotain helppoa laitettavaa.

"Oho, oho.. Ei vaan. Mut sut tuntien mä olisin ajatellut et aikasemmin", kiusoitteli Iina pienen hymyn kera ja tökkäsi toista kylkeen. Naikkonen naurahti sitten hiljaa ja hämmensi pastaa, jotta se ei muuttuisi yhdeksi kovaksi klöntiksi.
"16-vuotiaana", Iina totesi ja kohautti olkiaan. Oikeastaan nyt kun ajattelee, olisi sitä voinut hieman myöhemmällekin iälle odotella.
"Nii. No, tää ei vaan oo tullu puheeks", vaaleaverikkö naurahti hiljaa ja kattasi pöytään lautaset, nyökkäillen samalla Miron sanoille.
"Mmh.. No mut niillä on hyvä elämä. Tessa ja Mikko meni naimisiin just, ja ne saa toisen lapsen pian", hymyili Iina.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

You're looking out for me, you've got my back Empty Vs: You're looking out for me, you've got my back

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa