Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Do you remember me?

2 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Do you remember me? Empty Do you remember me?

Viesti  ansku Su Helmi 05, 2012 10:21 am

Kellari
3.2.2012, perjantai, klo:20.30->
Milda Rantavaara & Alexander Lund


Alexander istui saunan pukuhuoneessa uusimman valloituksensa, samanikäisen kauniin blondin nimeltä Nina kanssa. Mies oli törmännyt Ninaan noin viikko sitten baarissa ja sen jälkeen nähnyt tätä ahkerasti säätämisen merkeissä. Oli Alexanderilla tällä hetkellä pari muutakin naista kierroksessa, mutta Nina kiinnosti eniten. Niinpä mies oli pyytänyt blondin luokseen viettämään iltaa ja saunomaan.

Alexander joi oluttaan pyyhe lanteillaan ja jutteli samalla niitä näitä Ninan kanssa, flirttaava sävy äänessään. Blondi oli melkoinen tyrkky, mikä sopi Alexanderille mainiosti. "Jees, eiköhä aleta lähtee", Lund totesi vilkaistuaan pöydällä olevaa Rolexin kelloaan. Hän joi loput oluestaan ja alkoi kuivata pyyhkeellä hiuksiaan. Ninakin alkoi kuivaamaan, sekä pukeutumaan. Alexander pukeutui kevyisiin kollareihin ja päälleen hän vetäisi valkean t-paidan. Sitten hän laittoi Rolexin käteensä ja vilkaisi kuvajaistaan peilistä. Mies haroi hiuksiaan paremmin ja kääntyi sitten Ninan puoleen, joka oli valmiina. Alexander vetäisi Ninan suudelmaan. Hänellä olisi tiedossa erittäin hauska ilta.

Nina oli säätönä mitä parhain. Hän ei halunnut vakavaa suhdetta, sekä oli aina valmiina tapaamaan Alexanderia, kun mies sitä halusi. Lisäksi blondi oli myös ihan kauniskin. Hetken Ninaa suudeltuaan, mies irrottautui tästä ja keräsi sitten shampoot ja muut saunatavarat kassiin. Nina kyllä yritti innokkaasti jatkaa suutelemista, mutta Alexander torjui hänet. "Vasta yläkerrassa", mies totesi naurahtaen ja lähti sitten naisen kanssa pois pukuhuoneesta, kellaria kohti.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Su Helmi 05, 2012 10:37 am

Huvilakujalle noin kolme viikkoa sitten muuttanut Milda Rantavaara asteli hissistä ulos ja katsahti pieneen 'koriin' joka tuon kädessä oli. Siellä oli pyyhe, shampoot ja muut, vartalon kuorintavoide sekä epilaattori. Tottakai myös kaksi siideriä oli napattu jääkaapista mukaan - tänään olisi täysi lupa rentoutua löylyissä. Neidolla oli viimeinen saunavuoro, joten tuo saisi aivan rauhassa heitellä löylyä.. Vaikka jossain vaiheessa sauna tottakai sammuisikin, siihen ei ollut sananvaltaa tummaveriköllä. Tällä oli ollut pitkä päivä töissä, mutta todella hyvä. Pari asuntokauppaa oltiin tehty, mutta enimmäkseen oli Milda istunut Saaran kanssa toimistolla. Heillä onneksi juttu lensi, kyseessä oli kuitenkin kaksi parasta kaverusta.

Nainen päätyi pian saunaosastoon, pysähtyen biljardipöydän luokse. Saunatilojen oven lukko näytti punaista, joten joku siellä vielä oli. Helvetti sentään, Milda oli kärsimätön ja halusi jo saunomaan! Biljaripöytä toi mieleen sangen selkeästi puolen vuoden takaisen kömmähdyksen, kun Milda oli päätynyt kiihkeään suudelmaan asiakkaansa kanssa. Asia oli vieläkin salassa Saaralta, mutta.. Hyvä niin. Ei Mildakaan enää itseään siitä niin moittinut, vaikka olisi voinut tehdä toisinkin. Toki hieman 'pelotti' asua samassa rapussa Alexanderin kanssa. Uudelleen tapaaminen saattaisi olla kiusallista.

Lopulta ovi avautui, mikä sai Mildan naaman venähtämään. Ei hitto. Alexander, sekä joku tuntematom muikkeli toisen seurassa. Milda yskäisi hiljaa ja kiskoi yllään olevaa kylpytakkia paremmin ylleen. Tulipa alaston olo. Jostain hullusta syystä Mildaa ärsytti tuo toinen naikkonen, vaikka eipä sille syytä olisi. Neitosen katse liimautui sitten saunanraikkaaseen Alexanderiin, joka näytti edelleen yhtä hyvältä.
"Ahm.. Moikka. Mä täs vaan.. Ootan omaa vuoroa", sopersi Milda.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Su Helmi 05, 2012 11:13 am

"Meille tulee kiva ilta", Alexander sanoi Ninalle ovella ja suuteli naista pikaisesti, ennen kuin astui kellarin puolelle. Hän ei kuitenkaan voinut uskoa silmiään nähdessään edessään seisovan naisen. Miehen katse käväisi nopeasti biljardipöydässä ja toi puolen vuoden takaiset muistot mieleen. Sitten Alexander käänsi katseensa edessään olevaan naiseen. Milda Rantavaarahan se siinä seisoi, kiinteistövälittäjä, jonka kanssa Alexander oli suudellut asuntoesittelyn aikana. Nainen oli käynyt aina välillä miehen mielessä, mutta Alexander oli ollut varma, ettei törmäisi tähän enää ikinä. Varsinkaan kun näiden tapaamisen jälkeen yhteyttä otti Mildan työkaveri, eikä nainen itse. Se oli saanut Alexanderin harmistumaan.

Mies vilkaisi nopeasti naista päästä varpaisiin hämmentyneenä, mutta hymyili sitten epäuskoisesti. Milda näytti edelleen todella kauniilta. "Moi... vuoroa? Mut... asutsä tääl?" Alexander sopersi ihmeissään. Oliko Milda muuttanut myös Huvilakujalle? Ei mies ollut semmoista huomannut, mutta hetken mietittyään rapun nimitaulussa taisi lukea Rantavaara.

Samassa mies muisti Ninan olemassaolon, kun nainen ihmetteli tunsivatko nämä. "Joo tavallaan", Alexander vastasi itsessään roikuvalle Ninalle ja toivoi, ettei Milda luulisi blondia miehen tyttöystäväksi. Eihän Nina ollut edes minkään näköinen verrattuna Mildaan. Alexander ei saanut katsettaan irti naisesta ja Ninan takertuminen alkoi ärsyttää häntä. "Öh... mitä sulle kuuluu?" Mies kysyi vaivaantuneena ja yritti irrottautua Ninasta, joka alkoi suukotella miestä. Miksi hänen piti törmätä Mildaan juuri nyt, kun paikalla oli yksi hänen säädöistään?
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Su Helmi 05, 2012 11:27 am

Milda katseli vain hiljaisena edessään olevaa Alexanderia ja tuossa roikkuvaa naista. Mies oli siis löytänyt itselleen jonkun naisystävän? Ainaki kovasti näytti onni kukoistavan. Mildaa se jollain kierolla tapaa harmitti, eikä sille oikeasti olisi pitänyt olla edes syytä. Jollain tapaa vain.. Äh. Kaksikko hieroi onneaan Mildan ollessa paikalla, ja sitä oli vaikea katsoa kun itse oli sinkku ties kuinka monetta kuukauttaan.. Vai vuottaan?
"Tota, joo.. Mä muutin muutama viikko sitten tänne. Ekaan kerrokseen", kertoili neitonen. Miksi ihmeessä tämän oli pitänyt kertoa kerroskin? Toivottavasti neitonen ei ollut vaikuttanut siltä että olisi vihjaillut jotain. Tummaverinen piteli kylpytakkinsa rinnuksia kiinni ja katseli hetken aikaa lattiaa. Miehen kysellessä kuulumisia Milda vilkaisi tuon kasvoihin.
"Eipä ihmeellistä.. Töitä ja.. Sen sellaista. Normaalia arkea vaan", sanaili naikkonen nopeasti ja kallisti hieman päätään. Mieleen tulvi kaikki ne suudelmat ja kosketukset toisen kanssa, mikä lähestulkoon sai kylmät väreet selälle.
"No, mitäs sulle? Sä oot näköjään löytänyt itselles.. Hmh.. Naisystävän", saneli Milda ja koetti hymyillä hiukan miehen seuralaiselle.

"Tota.. Jos te ette nyt pahastu niin mä menisin saunan? Mä en haluu pidätellä teitä.. Te kuitenkin varmaan.. No, haluutte viettää iltaa yhdessä ja niin", saneli nainen nopeasti ja haraisi tummia hiuksiaan, jotka oli suoristanut aamulla ennen töihin lähtöä. Oikeasti Milda ei halunnut vielä erota Alexanderista, vaan olisi ollut ihan hauska vaihtaa kuulumisia.. Vaikka se olisi kiusallista. Kumpikin oli kuitenkin jo ehkä ihan sinut sen kanssa että olivat hieman töpeksineet silloin muinoin.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Ma Helmi 06, 2012 7:40 am

"Eli me ollaan sitten naapureita", nyökkäili Alexander Mildan sanoille naurahtaen. Tämähän sopi miehelle oikein mainiosti, vaikka hän epäilikin haluaisiko nainen olla enää missään tekemisissä, varsinkin kun Alexander oli näyttäytynyt blondin seurassa. Eihän sitä tiennyt vaikka Milda seurustelisi nykyään. Toivottavasti niin ei olisi. Mies vilkaisi taas Ninaa, mutta ei voinut keskittyä häneen, koska Milda oli saanut miehen ajatukset aivan sekaisin. Alexander ei oikeastaan ollut enää häpeissään näiden puolen vuoden takaisista touhuista, jos oli koskaan ollutkaan, vaan Mildan pelmahtaessa yllättäen paikalle, ei mies saanut muistoja mielestään ja myönsi itsekseen, ettei uusinta haittaisi häntä ollenkaan. Hemmetin Nina, kun oli änkenyt miehen luokse juuri tänään. Tai no itseäänhän Alexander sai siitä syyttää, kun oli naisen kylään pyytänyt.

Helpotus valtasi Alexanderin, kun Milda kertoili kuulumisiaan. Ainakaan hän ei ollut maininnut miesystävää, joten ehkäpä nainen oli sinkku. "Mulle kuuluu ihan hyvää, töitä. Niin ja ei Nina oo mun naisystävä... paremminkin tuttava vaan", mies naurahti ja luojan kiitos Nina nyökkäili sanojen vakuudeksi. Onneksi blondi sentään tiesi missä mentiin, eikä kuvitellut näiden olevan pari. Ärsyttävän takertuvainen tuo silti oli, kun nytkin roikkui miehen käsivarressa. "Öh Nina, tässä on Milda... mun... öö... tuttu", mies selitti sitten kohteliaasti Ninalle, katse Mildassa. Hän ei saanut millään katsettaan irti tuosta upeasta naisesta ja halusi jutella tämän kanssa lisää, mutta kahdestaan.

"Aa joo, sulla on sauna", Alexander naurahti harmissaan. Hän ei halunnut päästää naista vielä menemään. Miten ihmeessä hän saisi heivattua Ninan pois kuvioista? "Tota Nina, jos sä vaikka menisit jo edeltä? Mä muistin et mulla on tälle Mildalle tosi tärkeetä... öh... työasiaa", mies rykäisi, jolloin blondi nyökkäsi hämillään. Alexander ojensi Ninalle saunakassin ja suuteli tätä sitten hieman vaivaantuneena, minkä jälkeen hän antoi myös avaimensa. Nina lähtikin edeltä yläkertaan ja viimeinkin mies jäi kahdestaan Mildan kanssa. Mies vain katsoi naista, tietämättä mitä sanoa.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Ma Helmi 06, 2012 8:00 am

"Mhm, joo.. Naapureita", Milda saneli pieni hymy huulillaan. No, ainakin neitonen tuntisi jonkun naapureistaan. Muut olivatkin sitten tuntemattomia - niin, paitsi Saara, tottakai. Kyseinen naikkonen asusti myös Huvilakujalla. Täten Mildalla olikin jo kaksi tuttua siellä. Hienoa. Nainen katseli Alexanderia ja tuota blondia hiljaisena, ehkä hivenen vaivaantuneenakin. Mitä ihmettä tuon muka olisi pitänyt sanoa tai tehdä, kun kaksikko kiehnäsi hänen edessään kuin viimeistä päivää? Tai no, Alex näytti ehkä hieman vaivaantuneelta, toisin kun tuo toinen liiankin innokkaalta. Mitkähän heidän välinsä siis olivat?
"Ah, tuttava... Hmh..", nyökkäili Milda hymyillen. Ja vitut. Mikä tuttava tuo oli muka? Pikemminkin joku säätö, mutta.. No, sama se. Eipä Mildaa kiinnostanut. Eihän asia edes kuulunt hänelle laisinkaan. Alexanderin esitellessä neitosen tuolle Ninalle, Milda vain hymyili hieman tervehdykseksi ja sipaisi tummia hiussuortuviaan.

Alexanderin pyytäessä että Nina menisi jo edeltä, Mildan kävi hitusen jopa sääliksi tuota naista. Tummaverinen vain hymyili idioottina, kädet kylpytakkinsa taskuissa. No mitäpä tuo olisi voinut edes sanoa? Oli kiva tavata. No kun ei ollut. Kaksikon suudellessa nopeasti Milda käänsi katseensa muualle ja hymähti ääneti. Neitonen katseli biljardipöydälle laskettua koriaan, sitten taas Alexanderia, kunhan Nina oli ensin kadonnut.
"No.. Mikäs työjuttu pyörii mielessä? Onks asunnon kanssa ollu ongelmia?", Milda kyseli toinen kulma koholla, vaikka osasi aavistaa että Alex ei tosiaan puhuisi asunnosta.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Ti Helmi 07, 2012 8:59 am

Hemmetti, Milda ei tainnut uskoa, ettei Nina ole mun naisystävä, Alexander ajatteli, mutta päätti, että äkkiäkös asia korjaantuisi. "Joo tuttava se on", mies naurahti, kun Nina oli lähtenyt. Ei hänen olisi tarvinnut todistella mitään, mutta jostain syystä hän halusi Mildan tietävän, että mies on vapaa. Alexander katsoi hetken naista pieni hymy huulillaan, kunnes irroitti katseensa. Voi miten paljon miehen teki mieli suudella Mildaa.

"Äh, ei mikää juttu. Piti vaa päästä tosta eroo", mies naurahti huvittuneena, eikä tajunnut miten tylyltä hän Ninaa kohtaan kuulosti. Blondi ei kiinnostanut miestä tällä hetkellä pätkän vertaa, ainoastaan Milda. "En ois kyllä uskonu et me kaks vielä törmätään ja ollaan naapureita", naureskeli Alexander ja pörrötti hieman märkiä hiuksiaan. Tilanne oli kyllä todella outo, mutta toisaalta mies oli iloinen, että kohtasi Mildan uudestaan.

"Ettet sä vaa muuttanu tänne siks, ettet pystyny olee erossa musta?" Mies kiusoitteli ja astui tahallaan saunan oven eteen. Hän katsoi naista tiukasti silmiin, hymy huulillaan ja näpräsi kädellään tuon hiuksia. Mies ei kestäisi enää kauaa, hänen olisi kohta aivan pakko suudella Mildaa.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Ti Helmi 07, 2012 9:31 am

"Aa, okei. No, eipä se edes mun asia olekaan, mitä te olette sen kanssa", huokaisi Milda ja kohautti hieman olkiaan. Eihän Alexander ollut tilivelvollinen Mildalle mistään, joten tuo saisi tehdä mitä haluaisi. Eri asia oli se, ärsyttäisikö se Rantavaaran neitoa. Jostain syystä tämä tunsi mustasukkaisuutta, vaikka sille ei syytä olisikaan. Ehkä se mitä hänen ja Alexin välillä oli tapahtunut, oli vain ollut niin erikoista, vaikka oli ollutkin väärin.
"Päästä eroon? Mhm.. Okei", sanoi tämä hieman ihmeissään. Kyseistä tuntematonta naista kävi sääliksi - kyllä - mutta asia ei edelleenkään kuulunut Mildalle.
"Miks sä sitten saunot sen kanssa, jos sä et.. Pidä sen seurasta? Tai jotain", ihmetteli tummaverikkö hiljaa ja sipaisi hiussuortuviaan. Ehkä toinen ei haluaisi kertoa, mutta samapa se. Milda tuppasi välillä olemaan hieman utelias, mutta niinhän se meni. Naiset olivat aina, hah.

"No en mäkään.. Mut.. Kaipa mä tykästyin sillon tähän Huvilakujaan itsekin. Siis sillon kun esittelin sulle sen asunnon.. Hmh", yskäisi tämä hiljaa ja vilkaisi hetkeksi muualle. Tämä pelkäsi punastuvansa jos olisi pitänyt katseensa Alexanderissa.
"Joo, just sen takia.. Ja nyt sä et pysy kämpässäs kun tiedät et mä asun alakerrassa", neitonen heitti takaisin ja kohotti kulmiaan. No ei Milda ihan alakerrassa edes asunut. Oli siinä kaksi kerrosta välissä, mutta silti. Neitonen katseli hiljaisena Alexanderia kun tuo näpräili neitokaisen hiuksia. Hemmetti, kaikki alkoi muistuttaa puolen vuoden takaisia tapahtumia.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Pe Helmi 10, 2012 8:11 am

"Mitäs luulisit?" Alexander kysyi virnuillen. Kylmä totuus oli, että hän vain leikki Ninalla, niin kuin naisilla yleensäkin ja nainen oli vain yksi muiden säätöjen joukossa. Mies ei kuitenkaan tiennyt, halusiko kertoa tätä Mildalle, sillä ei halunnut antaa tälle huonoa kuvaa itsestään. Mildassa oli jotain erikoista, mutta Alexander ei tiennyt mitä. Hän ei voinut pitää näppejään erossa tästä naisesta ja nyt kun mies oli tavannut tämän taas, oli hän varma, ettei voisi unohtaa enää Mildaa. Varsinkaan kun he olivat naapureita.

"No okei... me vaa pidetää hauskaa sen kanssa, ei muuta", mies myönsi vaikeasti naurahtaen ja vilkaisi Mildaa silmiin. Voi luoja noita silmiä. Miten joka osa Mildassa oli niin kaunista ja vastustamatonta? "En pysykkää, nyt mä tuun sun luo kylään joka ilta", mies naurahti sitten muka tosissaan. Hänen mielestään ei kuitenkaan ollut mahdoton ajatus, että hän pistäytyisi joskus Mildan luona. "Sä ainaki voit tulla yläkertaan iha koska vaa, mä tiiän et sä haluut kuitenkin", Alexander lisäsi.

"Tästä paikasta tulee kyllä muistoja mieleen", Lund totesi tahallaan hetken päästä ja katsoi merkitsevästi biljardipöydän suuntaan. Hän naurahti muistoilleen ja katsoi sitten naista suoraan silmiin. Sitten hän ei voinut enää vastustaa kiusausta, vaan painoi huulensa Mildan huulille.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Pe Helmi 10, 2012 8:40 am

Milda vain nyökkäsi Alexanderin vastaukselle. Ehkä tämä tosiaan osasi jo aavistaa jotakin. Kaipa nuo vain viettivät aikaa toistensa kanssa ja säätivät jotakin omaa. Ei se kuulunut Rantavaaran naiselle ollenkaan - mikä ei tarkoittanut sitä etteikö Mildaa silti olisi kiinnostanut.. Aina piti olla hieman utelias. Tummaverinen näpräili kylpytakin taskunsa kangasta ja huokaisi hiljaa. Taskusta löytyi sormus, mikä nyt sinänsä ei ollut outoa. Milda löysi aina ihme paikoista kaikkea. Kai tuo oli viime saunakerralla laittanut korunsa jemmaan kylpytakin taskuun.
"Ahm.. No, niin mä vähän ajattelinkin", neitonen totesi olkiaan kohauttaen. Eikä Milda nyt siitä tuominnut. Saihan sitä sellaisiakin suhteita olla. Silti jollain tapaa neitonen oli tuntenut mustasukkaisuutta. Se jos mikä oli kummaa koko jutussa. Eipä sitä kukaan saisi tosin tietää - se olisi jo tarpeeksi noloa.
"Niinhän sä luulet tulevas", heitti Milda hieman virnistäen. No, mielelläänhän Alex saisi tulla käymään. Olihan toista pitänyt nyt hieman ehkä kiusatakin aluksi.
"Just joo.. Sä luulet lukevas mun ajatuksia, mutta oot harvinaisen huono sellaisessa, tiedätkös?", naurahti tummahiuksinen ja pyöräytti silmiään. Tämä lipaisi huuliaan nopeasti ja näpräili mietteliäänä suoria hiussuortuviaan. Neitonen tuskin malttoi odottaa että saisi pestä hiuksistaan lakan ja suoristusraudan 'jäljet'.

Miekkosen sanoille Milda ei sanonut mitään. Pureskeli huultaan mietteliäänä ja vilkaisi itsekin biljaripöytään. Tosiaan - muistoja tuli tulvimalla. Jestas, että Alexanderin huulet olivat tuntuneet kaulalla loistavilta. Neitonen kokisi sen mieluusti uudelleen, mutta.. No, se nyt oli jo historiaa ja nyt olisi kai oltava vain naapureita. Milda ei silti tosiaankaan pannut pahakseen kun tunsi Alexanderin huulet omillaan. Rantavaara vastasi suudelmaan varovasti, laskien varovasti kätensä toisen kyljille. Hitto, tässäkö sitä taas mentiin. Saunassa, niin kuin viimeksikin. Tai no, ei nyt ihan saunassa.
"Hmh.. Mitä jos mä menisin sinne saunaan nyt?", neitonen mumisi toisen huulia vasten ja kohotti kulmiaan hieman. Eikä Milda voinut estää pienen hymyn tulemista. Tottakai miehen suutelu oli loistavaa puuhaa, mutta.. No, kuka vaan voisi tulla. Ja naisen saunavuorokin meni parhaillaan..
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Su Helmi 12, 2012 5:12 am

"Kyllä mä tuun, varo vaa mä oon jokupäivä sun oven takana", Alexander naurahti huvittuneena. Ei hän todellakaan voisi olla menemättä Mildan luokse, kun nainen kerran naapurissa asui. Eikä mies varmasti voisi olla erossa naisesta. Hän tunsi vetoa tätä kohtaan, eikä voinut sille mitään. "No voi harmi, mä luulin olevani hyvä ajatustenlukija", mies sanoi sitten muka harmistuneena. Oikeasti hän ei tiennyt yhtään mitä Milda tästä ajatteli ja se toi miehelle hieman haastetta. Se ei haitannut Alexanderia kuitenkaan ollenkaan.

"Mitä jos mä en päästä sua?" Mies kysyi suudelman jälkeen. Se oli tuntunut todella hyvältä ja hän halusi lisää. Olipa hassua, että kaikki tapahtui taas kerran täällä samassa paikassa. Alexander ei olisi uskonut, että päätyisi suutelemaan Mildaa uudestaan täällä. Mies katseli naista hetken hymyillen ja avasi sitten pukuhuoneen oven. "Mitä jos mä tulisin sun mukaan?" Hän ehdotti, vaikka olikin jo saunonut. Oikeasti miehellä oli aivan muu kuin saunominen mielessään. Hän vetäisi Mildan mukanaan pukuhuoneeseen ja laittoi oven kiinni perässään. Sitten hän painoi naisen hellästi seinää vasten ja suuteli tätä uudestaan. "Nyt me ei tehä mitään väärää, mä en oo sun asiakas enää", mies kuiskasi.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Su Helmi 12, 2012 6:14 am

"Hmmm.. Mun siis täytyy ehkä hankkia joku idioottivarma lukkosysteemi, ettet sä pääse sisälle", neitonen sanoi vitsailumielessä. Kyllähän Alexander sisälle päästettäisiin vallan mainiosti. Mies vaikutti edelleenkin aivan liian kiinnostavalta, ja olisi valehtelua jos Milda sanoisi ettei haluaisi viettää aikaa tuon kanssa ollenkaan. Juttuhan oli niin että tummaverinen tosiaan tahtoi. Ja varsinkin Alexanderin kanssa äskettäin ollut nainen lisäsi tulta pesään, ja neitonen mustasukkaisena halusi hieman huomiota nuorukaiselta. Normaaliahan se kai oli.
"No.. Päästätpäs", neitonen vain sanoi huuliaan mutristaen ja silmäili toisen kasvoja hetken aikaa. Eipä tosin aikaakaan kun mies oli kevyesti vetäissyt heidät kummatkin pukuhuoneen puolelle ja Milda oli ovea vasten, nauttien Alexanderin suutelemisesta. Hemmetti, että mies tosiaan osasi tämän. Alex ei selkeästi näyttänyt siltä tyypiltä, joka luovuttaisi helposti.

"Entä se Nina? Se odottaa sua?", neitonen mumisi hiljaa ja suukotteli toisen huulia sen jälkeen hellästi. Totta, he eivät enää olleet asiakas ja kiinteistövälittäjä, vaan Milda ja Alexander. Eikö tällainen siis ollut silloin sallittua?
"... Sehän odottaa sua", Milda naurahti hiljaa, irroittauduttuaan hieman toisen huulista. Neitonen kietoi kylpytakin paremmin ylleen ja silmäili toisen kasvoja hetken aikaa. Milda ei halunnut suututtaa Ninaa, ties vaikka toinen kostaisi sen tummaverikölle jotenkin. Se ei olisi lainkaan hupaisaa.
"Hmh.. Haluutko sä muka oikeasti saunoa mun kanssa?", naureskeli neitonen hiljaa. Ajatus tuntui houkuttelevalta, mutta silti Mildaa jännittäisi. Tai siis.. Eiväthän he tunteneet toisiaan ja mitäs jos Alexander ei vaikka pitäisikään neitosen vartalosta?
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Ke Helmi 15, 2012 11:38 am

"Ei mitkään lukkosysteemit mua estä", Alexander naurahti suudelmien lomasta. Hän nautti saadessaan olla niin lähellä Mildaa ja laski kätensä hellästi naisen kyljille. Kun Nina tuli puheeksi, vakavoitui mies hieman. Hän oli unohtanut blondin kokonaan, eikä Alexanderilla suoraan sanottuna edes tehnyt mieli mennä takaisin yläkertaan. "Kuka Nina?" Mies kysyi sitten virnuillen, kunnes naurahti. "No okei... kyllä se voi oottaa vähän pitempään, koska mulle tuli just nyt tärkeempää tekemistä", Lund jatkoi ja painoi huulensa uudestaan Mildan huulille, suudellen naisen kanssa muutaman kerran, ennen kuin nainen irrottautui tästä.

"Haluun tietenki", Alexander vastasi tosissaan. Saunominen Mildan kanssa voisi olla erittäin hauskaa, sillä mies epäili, että naisen kroppa näyttäisi upealta. "Mun saunakamat meni kyl jo yläkertaan mut ei se mitään", tajusi Alexander, mutta sillä ei ollut väliä. Pääasia, että hän saisi olla Mildan kanssa. "Samalla ku saunotaan, nii voitas tehä jotain muutaki", mies sanoi vihjaillen ja suuteli uudestaan Mildaa.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Ke Helmi 15, 2012 12:19 pm

Neitonen suukotteli miehen huulia hymyillen ja kiersi kätensä varovasti toisen niskan taakse. Toisella kädellä pideltiin kylpytakin reunoja kiinni, jotta kaikki ei nyt ihan heti paistaisi toisen näköetäisyydelle. No, tuskin se Alexanderia järin haittaisi, mutta silti. Milda kuunteli nuorukaisen puheita Ninasta ja naurahti hiljaa. Oli Alexander kyllä aikamoinen..
"No.. Hmh, niin. Eipähän tää asia mulle kuulu", naurahti mies hiljaisella äänellä ja kohotti kulmiaan. Tuo painoi pari suukkoa miehen suupielelle, samalla kun toisella kädellä näpräili tuon hiuksia. Oli oikeasti niin ihmeellistä, että puolen vuoden tauon jälkeen he olivat taas tässä. Ikään kuin he eivät olisi erossa olleetkaan. Kertaakaan. Koskaan. Eipä tilanne juuri haitannut Mildaa. Alexander oli hyvä suutelija ja vaikutti hauskalta, joten miksi toiseen ei tutustuisi paremmin?

"Ai", naurahti tummaverinen hiljaa. Ehkä hitusen empienkin. Ei nainen nyt varsinaisesti itseään häpeillyt, mutta.. No niin. Olihan tämä muutamia yhden yön juttuja harrastellut, mutta silloin oli ollut pienoisessa humalassa ja kaikki oli rennompaa. Nyt tämä kuitenkin oli täysin selvä. Kaiken lisäksi Alexander taisi haluta jotain muutakin. Ei niin etteikö Mildaakin houkuttaisi ajatus, mutta.. Jokin sai naisen epäröimään.
"Jotain muuta...? Sä tulit juuri saunasta Ninan kanssa, eikä mulle jäänyt kauheen epäselväks mitä siellä oli tehty.. Ja.. Ähm", neitonen sanoi hiljaa, naurahtaen silti. Entä jos mies vain etsi pientä huvittelua illalleen?
"Sä vaihdat niinkun lennosta Ninan muhun..", Milda saneli suudelman lomasta ja vilkaisi sitten Alexin silmiin. No pitihän siyä nyt aina suhtautua vähän varauksella..
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Su Helmi 19, 2012 6:41 am

"Nonii mut äsken ku mä olin Ninan kaa saunas, nii mä en tienny, et säki satut olee täällä. Tilanne on nyt iha eri", Alexander sanoi naurahtaen. Ninasta puhuminen sai miehen vaivaantuneeksi ja hän epäili, ettei Milda ehkä haluaisikaan viettää aikaa miehen kanssa. Alexander vain nyt sattui olemaan tällainen player, eikä hän voinut sille mitään. Aina kun vastaan tuli kiinnostavampi nainen, entinen unohtui. Milda oli yksi kiinnostavimpia naisia, mitä mies oli koskaan kohdannut. Hän oli kaunis ja mukava, sekä jollain muullakin tapaa erikoinen. Mieluummin Alex viettäisi aikaa Mildan, kuin Ninan kanssa. Miehestä tuntuikin, että olisi pian aika lopettaa säätäminen Ninan kanssa kokonaan. Toivottavasti Nina ei alkaisi väittämään vastaan, sillä näin julma Alexander naisten kanssa oli. Mutta Mildalle hän ei halunnut olla ilkeä.

"Hei älä nyt oo tollane... sä itekki haluut tätä", mies kuiskasi ja hivutti kätensä Mildan saunatakin sisään. Voi kuinka hänen teki mieli riisua se naisen yltä. Mies suukotteli naisen huulia ja liikutteli kättään saunatakin sisällä. Hän oli unohtanut Ninan taas kokonaan.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Ti Helmi 21, 2012 7:51 am

"Just.. Tilanne on eri..? Ja sit kun me tultais saunasta ni tos ovella norkoilis joku Maija, jonka kanssa sä sit menisit vähän löylyihin. Ja sit Maija vaihtuis Jaanaan..", neitonen saneli samalla kun näpräili toisen niskassa olevia hiuksia hennosti. No eihän Milda ihan tosissaan ollut, mutta silti. Pitihän sitä vähän testata Alexanderia. Milda ei tosiaan riemastuisi jos tämän jälkeen oven takana odottelisi joku toinen. Okei, ehkä se olisi jo hieman kaukaa haettua. Tottakai Milda halusi viettää aikaa nuorukaisen kanssa. Saunominen - ja vähän toisenlainenkin hupi - tuon kanssa houkutteli enemmän kuin mikään vähään aikaan, eikä Milda ymmärtänyt miksi epäöi niin paljon.

"Mistä sä tiedät?", nainen mumisi toisen kaulaa vasten, johon painoi pari suukkoa. No, tottakai Milda halusi - naisen kysymys sinänsä nyt oli ollut aivan turha. Tämä värähti hieman tuntiessaan Alexanderin käden kylpytakkinsa sisällä, vaikkakin noh.. Alexin suruksi Mildalla oli vielä alusvaatteet yllään, mutta tuskin enää kauaa.
"Mhm.. No, jos sä halusit saunomaan..", tummaverikkö aloitti ja suukotti pariin kertaan miehen huulia. "Sit kai täytyy saunoa", lopetti nainen lauseensa ja irroittautui Alexanderista. Hah, miehen pieni ärsyttäminen oli oikein hupaisaa. Nainen riisui alusvaatteensa, ja ehkä hitusen epäröiden sen jälkeen kylpytakkinsa. Nopeasti Alexanderiin vilkaistuaan nainen avasi suihkutilan oven ja suihkun kautta meni lauteille istumaan. Eiköhän Alex pian tulisi perässä - tai jos ei, ainahan Mildalla oli keinonsa houkutella tuo paikalle.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Ke Helmi 22, 2012 8:41 am

Kuullessaan Mildan luettelevan naisten nimiä, Alexander purskahti nauruun. Hän pudisteli päätään huvittuneena ja suukotti kevyesti naisen huulia. "Joku taitaa olla vähän mustasukkanen. Mut mä lupaan, ettei tossa ovella oottele ketään Maijaa", mies sanoi naureskellen. Totuushan oli, että hänellä oli tällä hetkellä säätöä useammankin naisen kanssa, mutta ei hän sentään menisi törkeästi heti seuraavan luokse lähdettyään Mildan luota. Paitsi Nina tietysti odotti häntä yhä yläkerrassa, mutta Alexander voisi käskeä naista lähtemään kotiinsa ja sanoa olevansa väsynyt töiden takia. Kaikista maailman naisista Milda kiinnosti tällä hetkellä Alexanderia eniten, eikä hän halunnut nyt uhrata ajatustakaan muihin naisiin.

"Mä tiiän kaiken", Lund vastasi naisen kysymykseen virnuillen ja liikutteli yhä käsiään tuon saunatakin alla. Samassa Milda olikin jo menossa saunomaan, eikä mies saanut tästä katsettaan irti, kun tuo riisui vaatteensa. Alexander riisui omatkin vaatteensa huvittuneena ja saapui pian saunan lauteille Mildan viereen. Hän katseli naista ja ihaili tämän kroppaa. Nainen näytti todella hyvältä, ellei vielä paremmalta kuin äsken. Myös Mildan luonne oli aivan mahtava, mies piti siitä, miten nainen ei ollut kaikista helpoin tapaus ja tämä myös kiusoitteli hieman Alexanderia. Silti Milda ei kuitenkaan ollut liian tiukka, joten tämän seurassa viihtyi hyvin. "Nonii nyt neiti vois heittää löylyä", Alexander virnisti ja laski kätensä muka huomaamattomasti naisen paljaalle reidelle.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Ke Helmi 22, 2012 9:05 am

Milda pureskeli huultaan mietteliäänä, sulkien hetkeksi silmänsä. Tuo nosti jalat pienelle kaiteelle koukkuun, kiertäen kätensä niiden ympärille löyhästi. Tuntuisi jotenkin oudolta vain istua.. Noh, tavallisesti. Ei Milda omaa kroppaansa hävennyt, mutta tottakai hieman mietitytti mitä toinen siitä ajatteli. Entä jos se Nina olikin ollut tuplasti viehättävämpi? Oli Mildalla naisellisia muotoja paljonkin, mutta.. No, niin. Lopulta tummaverinen avasi silmänsä kun kuuli saunan oven avautuvan. Hieman hymyillen tuo silmäili Alexanderia päästä varpaisiin - toinen näytti syntisen hyvältä ilman vaatteita. Hyvältä toki vaatteet päälläkin, mutta silti. Milda laski jalkansa takaisin aloilleen ja risti säärensä, samalla kun tarttui löylykauhaan. Neitonen naurahti hiljaa nuorukaisen sanoille ja vilkaisi sitten kätöseen, joka oli eksynyt naisen reidelle muka niin huomaamattomasti. Milda ei silti tosiaan pannut pahakseen, vaan hivuttautui hieman lähemmäs toista.

"No, joko herralle kelp..- Au!", saneli tummaverikkö, heitettyään ensin kiukaalle pari pientä kauhallista. Pahus! Kuumuus osasi tulla yllättäen. Nainen inahti hiljaa ja laittoi päätään alemmas, nojautuen hieman Alexanderiin. Hittolainen, ei neito puoli vuotta sitten kuvitellut saunovansa Alexin kanssa. No, ihmeitä tapahtui.
"Ei enempää löylyä", nainen mumisi toisen käsivartta vasten, naureskellen hiljaa kunhan kuumuus hieman oli kaikonnut.
"Hmh.. Pitiks meidän muka tehdä jotain muutakin?", neitonen saneli sitten toinen kulma koholla. Tuo kääntyi hieman sivuttain ja siveli sormenpäillään miekkosen rintakehää, samalla kun huulet suukottivat Alexanderin kaulaa.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku To Helmi 23, 2012 10:13 am

Alexander tunsi kuumuuden valtaavan saunan, Mildan heittäessä löylyä. Mies irvisti hieman, mutta löylyt eivät kuitenkaan tuntuneet pahoilta. "Okei, ei enempää", Alexander naurahti vilkaistessaan Mildaa, pidellen kättään yhä tämän reidellä. Hän ihaili katseellaan täydellistä naista. Tuntui uskomattomalta, että he istuivat yhdessä saunassa, mutta ihmeitä tapahtui.

"Ei kai? Meidänhän piti vaa saunoo", Alexander sanoi. Hän päätti härnätä vuorostaan Mildaa. Kuitenkin kun hän tunsi naisen huulet kaulallaan, hän ei voinut olla nojautumatta nautinollisesti taaksepäin. Mies siirsi kättään hitaasti ylemmäs naisen reidellä ja laski sen lopulta tämän vatsalle.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay To Helmi 23, 2012 11:05 pm

"Vaan saunoa? Katotaanko kuinka kauan sä vaan saunot..", Milda kiusasi huvittuneena. Kyllä tuo keinot tiesi kuinka toista ärsyttää, ja tummaverinen oli aika varma siitä, että Alexander ei kohta enää keskittyisi kyllä saunomiseen. Neitonen vei huulensa paremmin toisen kaulalle, suukotellen toisen korvan alapuolella olevaa ihoa varovasti.
"Haluatko sä vieläkin vaan saunoa?", kuiskasi Milda ja naurahti hiljaa. Nyt kun kuumuus oli laskenut, saunassa oli taas ihan miellyttävää - äsken oli nimittäin ollut aivan liian kuuma. Neitosen kätönen laskeutui Alexanderin reidelle, vaikka nainen edelleen mietti oliko tämä järkevää. Hmh. Miksi ei olisi? Kumpikin halusi vain pitää hauskaa vähän, eikös? Vai pelottiko Mildaa muka se, että tuo retkahtaisi Alexanderiin ihan olan takaa? Ihastuisi kuin pahainen teini, vaikka Alex etsi kaiketi vain pientä piristystä iltaansa. No jaa, ehkä kannatti antaa vain mennä nyt. Katua ehti myöhemmin ilmeisesti.

"No, ootko sä viihtynyt siinä asunnossa minkä mä esittelin sulle?", naureskeli Milda hiljaa ja suukotti pari kertaa toisen kaulaa uudelleen. Milda ainakin oli viihtynyt Huvilakujalla oikein mainiosti, se oli rauhallinen seutu asua.
"Tosin nyt sä oletettavasti viihdyt entistä paremmin, kun sait mut samaan rappuun", kiusoitteli tummaverikkö huulet pienessä virneessä. Tuo liikutteli kättään varovasti Alexanderin reidellä, hivuttautuen yhä lähemmäs miestä, kunnes nuo olivatkin oikeastaan kiinni toisissaan.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Pe Helmi 24, 2012 6:39 am

"Joo, haluun mä", mies sanoi päättäväisesti. Hitto että Milda osasi kiusoitella häntä juuri oikealla tavalla, mutta Alexander halusi olla leikissä mukana, eikä antaa heti periksi, vaikka se oli vaikeaa. Naisen kosketus sai miehen värähtämään ja hänen piti tehdä kaikkensa, ettei sortuisi tekemään muutakin kuin saunomaan. Lund hyväili hellästi kädellään Mildan vatsaa, eikä voinut pitää katsettaan erossa naisen kropasta.

"Oonhan mä, se on kyl hyvä asunto ja tottakai mä viihdyn siel nyt entistä paremmin ku säki muutit tänne", Alexander vastasi virnuillen. Huvilakuja kyllä voitti ehdottomasti Vantaan ja vanhat kuviot, jotka toivat mieleen ex-vaimon. Pelkkä Saran ajatteleminenkin puistatti miestä ja hän oli iloinen, ettei enää koskaan näkisi tätä. Ainakin hän toivoi, ettei jälleennäkemistä tulisi. Se kaikki mennyt tuotti miehelle liikaa tuskaa, varsinkin Isabellan kuolema. Mutta ehkä näin oli parempi, sillä tuskin Alexanderista olisi isäksi ollut.

Lopulta mies ei voinut enää hillitä itseään, vaan hän kääntyi paremmin Mildaan päin ja suuteli naista pitkään. Suudelman jälkeen hän irrottautui naisesta kiusallaan ja heitti kiukaalle vettä. Kuumuus täytti saunan, vaikka nämä löylyt olivatkin miedommat kuin äskeiset.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Pe Helmi 24, 2012 7:14 am

"Ai haluut? Voi harmi... Mul ois ollu mielessä paljon kivempaakin tekemistä", huokaisi neitonen dramaattisesti, jonka jälkeen naurahti hiljaa. Tämä sipaisi pari kosteaa hiussuortuvaa korvansa taakse ja käänsi katseensa Alexanderin silmiin.
"... Mut kerta sä haluat saunoa, niin ei voi mitään", Milda saneli virne huulillaan ja vetäytyi tahallaan kauemmas. Eipä neitonen silti kauaa halunnut erossa olla Alexanderista, joten hivuttautui taas toisen läheisyyteen ja laski käden toisen reidelle. Kiusoittelevasti sisäreiden puolelle, hivellen sitä sormenpäillään.
"Mmmh, sitähän vähän mäkin", Milda sanoi naureskellen. No tottakai Alexander olisi viihtynyt Huvilakujalla muutenkin, kunhan tummaverikkö nyt oli hitusen laskenut leikkiä. Tämä nojautui toisen olkaa vasten ja sulki hetkeksi silmänsä. Hitto, siiderit olivat jääneet saunakoriin pukeutumistilan puolelle - juuri nyt kun olisi tehnyt mieli pakkasesta otettua juomaa. Äh.

Onneksi nainen ei kauaa joutunut odottamaan, kun tunsi huulet omillaan. Erittäinkin halukkaasti Milda vastasi suudelmaan ja naurahti hiljaa. Tuo laski kätensä paremmin Alexin reidelle ja hymähti tyytyväisenä miehen huulia vasten. Toinen suuteli täydellisesti - ihan totta! Milda ei ollut sellaisia huulia kovin montaa paria tavannut.

Alexanderin irroittauduttua neitonen mutristi huuliaan ja vilkaisi kiukaalle.
"Pöh. Mitään löylyä tänne kaivata", nurisi tummaverinen ja käänsi hennosti Alexanderin kasvot omiaan kohden. Milda painoi pari suudelmaa miehen suupieleen, hymyili sitten nopeasti tuolle ja kääntyi hieman sivuttain. Siten, että selkä nojasi saunan seinään ja polvet olivat koukistettuna, ikään kuin Alexanderin sylissä.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku Pe Helmi 24, 2012 9:03 am

"No mitäs sä kaipaat?" Alexander kysyi vinosti hymyillen. Hän ei voinut vastustaa naista enää ollenkaan, vaan laski kätensä tämän jaloille ja alkoi hieroa niitä hellästi, painaen samalla suudelmia tuon kaulan alueelle. Mies ei voinut ymmärtää, miksi Mildassa oli vain jotain niin erikoista. Hän ei ollut koskaan tavannut naista, joka veti häntä puoleensa yhtä kovasti. Tunne oli niin outo, että se jopa hieman pelotti Alexanderia. Hän ei halunnut ihastua tai kiintyä keneenkään, vaan olla vapaa.

Kaulan jälkeen mies painoi suudelmia ympäri Mildan kehoa, hieroen tuon jalkoja samalla. "Sä oot tosi kuuma", mies kuiskasi ja hipaisi kädellään naisen märkiä hiuksia. "Ja kaunis ja hyvä suutelee", Lund jatkoi naisen kehumista. Hän todella tarkoitti joka sanaa. "Mitä sä muuten aattelit tehä nyt viikonloppuna?" Alexander kysyi, sillä hän toivoi, että he voisivat tavata pian uudestaan, vaikkei tämäkään ilta ollut lopussa. Miehellä itsellään ei ollut kummempia suunnitelmia ja jos olisi ollut, hän olisi voinut perua ne kaikki Mildan takia.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  fay Pe Helmi 24, 2012 9:15 am

"Hmmm.. Jaaa-a. Mitähän mä kaipaisin", neitonen sanoi ikään kuin mietteliäänä ja naurahti ääneti. Toisen kosketus tuntui ihanalta, ja lopulta kun Alexander vielä painoi huulensa naisen kaulalle, ei Milda voinut olla sulkematta hetkeksi silmiään. Tämä henkäisi hiljaa ja taivutti hieman kaulaansa, jotta nuorukaisella olisi enemmän pinta-alaa käytössään. Taivas, että se tuntui hyvältä.
"Pah... Kiitos", neitonen naurahti hiljaa toisen kehuille. Vai että kuuma? Tottakai sellainen kehu lämmitti mieltä, vaikka välillä Milda miettikin sitä, sanoivatko miehet sellaisia lurituksia vain jotta naiset avaisivat heille jalkansa? Oliko Milda oikeasti Alexanderin mielestä kuuma, niin kuin tuo vakuutteli? Hmh, toivottavasti.
"Säkin suutelet täydellisesti", kuiski tummaverinen hiljaa ja kietoi kätensä miehen niskan taaksen varovasti. Sormenpäillään Milda näpräili toisen hiussuortuvia, samalla kun uudelleen sulki silmänsä.

"Viikonloppuna? Ähm..", mietiskeli nainen ja avasi silmänsä. Tuo pureskeli huultaan hetken aikaa ja pudisti sitten päätään.
"En mitään", totesi Milda ja hymyili hiukan. Tosin nyt tällä ehkä oli tekemistä - Alexander nimittäin. Tästä viikonlopustahan voisi kehkeytyä yksi parhaimmista?
"Mut sähän voisit olla mun tekeminen? Mä oon nimittäin aika hyvää seuraa, tälleen vapaa-ajalla. Vaikka.. Taisin mä työajallakin olla", naureskeli tuo hiljaa ja pudisti päätään. Jestas sentään. No, onneksi Mildan kollega ei tiennyt edelleenkään mitään asioista - niin sen kuuluikin mennä. Neitonen hilautui hieman lähemmäs Alexanderia ja antoi kätensä liukua aivan toisen alavatsalle, ja siitä reidelle. Ai että mahtoi ärsyttää, kun Milda oikein tahallisesti jätti huomiotta toisen etumuksen.
"... Me voitas koko viikonloppu tehä jotain tän tyylistä?", neitonen mumisi toisen korvaan hymy huulillaan ja painoi pieniä suudelmia Alexanderin huulille.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  ansku La Helmi 25, 2012 1:05 pm

"Viikonloppu sun kanssas kuulostaa tosi hyvältä", Alexander sanoi suudelmien lomasta, samalla kun kuljetteli käsiään ympäri naisen kroppaa. Huomatessaan, että Milda jätti tahallaan etumuksen huomioimatta, mies naurahti itsekseen. Nainen oli ihanan kiusoitteleva ja pieni haaste tuntui vain hyvältä. "Sä olit kyllä sillon työajalla tosi hyvää seuraa, mut nyt vielä parempaa", mies totesi huvittuneena. Hän sai mieleensä näiden viimekertaisen tapaamisen. Nyt tuntui paljon paremmalta, kun pystyi vapaasti etenemään toisen kanssa, koska hän ei enää ollut Mildan asiakas. Toisaalta se oli tuonut viimeksi jännitystä peliin.

Mies pysäytti kätensä Mildan rintakehälle ja painoi sitten muutaman suudelman tuon rinnoille. Hän toivoi salaa, että nainen alkaisi pian huomata hänen etumuksensakin, sillä mies ei voinut vastustaa naista enää kauaa. Hän halusi tätä kokoajan lisää ja lisää. "Sähän voisit tulla huomenna mun luo?" Alexander ehdotti. Hän voisi hommata jotain ruokaa, vaikkei romanttiset illalliset olleet hänen juttunsa. Tottakai hän kohteliaana miehenä osasi illallisen järjestää ja järjestäisi sellaisen Mildalle. Kunhan vain tunteita ei tulisi peliin. Mies ei kuitenkaan voinut olla ajattelematta salaa, että Milda kiinnosti häntä.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Do you remember me? Empty Vs: Do you remember me?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa