Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

2 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ma Tammi 16, 2012 12:26 pm

Helsinkiläinen (random) Baari
14.01.2012, klo 22.30 >
Iina Saarelainen & Miro Sparrok

Saarelaisen nainen oli viettänyt sangen tylsää lauantai-iltaa. Tuo oli lojunut saunassa tunnin, kunnes saanut päähänsä lähteä tuulettumaan baarin puolelle. Kaikilla naispuolisilla kavereilla oli jo jotain, joten neitonen oli aikeissa kääntyä Miron puoleen. Ja oikeastaan ihan kiva - heillä oli aina hauskaa, olihan Miro kuitenkin neitosen parhain ystävä.

Neitonen soitti Miron ja Auroran asunnon ovikelloa, ja kuullessaan askelia oven takaa hymy piirtyi naisen kasvoille. Tuo kohensi mustan takkinsa asentoa paremmin ja virnisti sitten oven takaa ilmestyneelle herraselle. Nopeasti neitonen haroi kiharrettuja hiuksiaan ja vilkaisi mieheen tarkemmin.
"Heissan. Pue päälle. Mennään baariin", Iina ilmoitti silmät säihkyen ja hihitteli hiljaa, astellen peremmälle asuntoon.
"Ihan totta, vedetään aivan vitunmoiset perseet", nainen ehdotti ja kohotti kulmiaan hieman, jonka jälkeen vinkkasi tummaksi meikattua silmäänsä.


IINAN ASU:
Toppi
Farkut
Korkkarit
Laukku
Rannekoru
Korvikset
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ma Tammi 16, 2012 12:44 pm

Miro oli vaihtanut työkaverinsa kanssa tämän vuoron ja nyt viettikin ansaittua vapaapäivää. Miehen alkuperäisissä suunnitelmissa oli viettää se ihan yksin ja ottaa vain rennosti, mutta koko ajan yltiösosiaalisen miehen olisi tehnyt mieli soittaa jollekin kaverilleen ja kysyä, että lähdetäänkö baariin. Yhtään soittoa hän ei ollut vielä saanut, koska muut luulivat Miron olevan töissä. Ei vaaleatukkainen nuorukainen asiasta kyllä ollut ilmoittanutkaan.

Kaikessa rauhassa Miro istuskeli sohvalla pelkät olohousut jalassaan, pitäen televisiota kuitenkin melko hiljaisella, Aurora kun nukkui melko varmasti. Perkele - ovikello soi. Koska mies ei halunnut, että Aurora enää, hipsi hän vähin äänin availemaan ovea. Hän ei ollut katsonut edes avaimenreiästä sisään mutta ei syystä tai toisesta yllättynyt Iinan ollessa oven takana.
"Vittu turpa kiinni! Aukku nukkuu", Miro murahti ja vei kätensä Iinan suun eteen. Hän huusi kuin viimeistä päivää, vaikka Aurora nukkui. No, Iinahan sitä ei tiennyt, mutta kuitenkin. Lopulta mies vain naurahti viedessään kätensä pois Iinan suun edestä.
"Mä jo hetken aattelin, että tuutko lopulta tunnustamaan rakkauttas mua kohtaan ku oot noin laittautunu", Miro virnisti naisen asukokonaisuuden läpi vilkaistessaan. "Olit vissiin vähä kiero ku tulit oven taakse jotta en varmasti voi kieltäytyy? Mistä muute ees tiesit etten oo töissä ku ovelle asti eksyit?" Miro pommitti naista kysymyksillä hiljaiseen äänensävyyn.

"Mutta joo, voin mä lähtee", mies totesi. Eipä hän viettänytkään iltaa yksin. Lopulta Miro vinkkasi silmää Iinalle: "Tuuks kattoo ku mä vaihdan vaatteet?"


Miron farkut, kengät, vyö ja kello + t-paita
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ma Tammi 16, 2012 12:53 pm

"Mullehan ei puhuta noin!", Iina sihahti takaisin, vaikkakin ei tosissaan, tietenkään. Tuo naureskeli hiljaisella äänellä ja otti hetkeksi 13 senttiset korot pois jaloistaan. Hrr. Kylläpä nainen lyheni taas hetkessä. Eipä tämä ollut edes luonnostaan pitkä. Noin 160 senttimetriä vain.. Huikeaa.
"Sitä päivää saat odottaa..", huokaisi vaaleaverikkö hymyillen ja katseli itseään hetken aikaa peilistä. Vaikka itse pitikin myöntää, Iina oli tyytyväinen asuunsa. Simppeli, mutta siltikin mukava. Kaula-aukko ei jättänyt kylmäksi, muttei paljastanut liikaa. Se olisi mautonta.

"Tottakai? Saanks mä valita bokseritkin?", nainen 'intoili' ja virnisti sitten nopeasti. Tuo vilkaisi nopeasti laukkuunsa ja tarkisti että kaikki tarvittava oli mukana. Rahat, lompakko, avaimet, hajuvesi, huulikiilto.. No, kaikki taisi olla tallella.

"Onks ideoita mihin mennään? Ei mihinkään liian täyteen. Otetaan vaan joku pikkunen baari tost keskustasta", ehdotti neitonen hiljaista ääntään edelleen ylläpitäen, eihän neitonen halunnut herättää kuitenkaan Auroraa.
"... Ja emmätiiä. Mä en ees aatellu - tai muistanu - et sä oisit töissä. Jotenki vaa tulin automaattisesti tänne", sepusti neitonen.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ma Tammi 16, 2012 1:07 pm

Miro vain virnisti ilkikurisesti naisen vaatiessa oikeuksiaan. Mies katseli myös, kuinka Iina otti korkokenkänsä jalastaan - tuosta tuli kyllä lyhyt. Tai no ainakin mieheen itseensä verrattuna. Eihän nainen oikeasti mitenkään lyhyt naiseksi ollut, mutta äsken Iina näytti kyllä huomattavasti pidemmältä.
"Jeesus noi teidän korkokengät on kyllä kusettavia. Jos mäki laittaisin sellaset tänään? Lainaan Auroralta kenkäparia", hän ehdotti muka kovin vakavana. Kovin hiljainen mies oli normaaliin itseensä verrattuna, mutta ei hän voinut alkaa huutamaan kun Aurora nukkui. Ei olisi ollut mukavaa jos tuo heräisi. Miro käänsi taas kerran katseensa Iinaan tuon katsellessaan itsensä peilistä - tyypillinen nainen.

"Mä laitan punaset nahkastringit, sulla ei oo siihen mitään sanomista", Miro katsahti Iinaa vakavana. Ei, mies ei oikeasti laittaisi missään nimessä päälleen minkäänlaisia stringejä vaan tyytyi ihan perinteiseen bokserimalliin. Hänen jo valmiiksi päällään olevat mustat bokserit saivat riittää illaksi.

Miro käveli huoneeseensa, ja huomasi Iinan tulevan perässä - naisen puhuminen paljasti sen. Onneksi tuo oli nyt tajunnut puhua hiljempaa. Niin teki sillä hetkellä Mirokin.
"Joo oon samaa mieltä. Ei ny innosta mitkää ruuhkabaarit", mies myöntyi Iinan ehdotukseen. Kylmänrauhallisesti mies otti olohousut pois jalastaan ja heitti ne jonnekin sängylleen. Mies seisoi vaatekaappinsa edessä boksereillaan miettien, mitä laittaisi päälleen, eikä välittänyt Iinasta. Miksi pitäisi? Hehän olivat parhaita ystäviä ja Miro nyt kulki boksereissaan vähän kaikkialla.
"Sulla on kuudes aisti mitä tulee muhun", mies virnisti napaten itselleen t-paidan, farkut, vyön ja kellon. Kengät hänellä olikin jo mielessään, ja ne löytyivät eteisestä.

Ennen kuin Miro ehti kissaa sanoa, oli hän jo pukenut päälleen. Miro virnisti tuttuun tapaansa: "Let's go, lehmä!" Mies nappasi vielä mukaan lompakkoonsa ja kännykkäänsä laittaen ne farkkujensa taskuun. Hän oli valmis.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ma Tammi 16, 2012 1:23 pm

"No niinhän se vähän tuppaa olemaan. Mut on nää aika kivoja", Iina virnuili. Naisella oli kotona lähemmäs 15 paria korkokenkiä.. Friikkiäkö? Ei vielä ainakaan. Lisää haluttiin. Neitonen oli kuolannut jo ties kuinka pitkään yhtiä Manolon korkoja, mutta niihin ei opsikelijalla olisi varaa koskaan. Pitäisikö avata oma säästötili kenkiä varten?
"Hei! Sit ollaan samiksii! Mulki on punaset nahkastringit!", nainen vitsaili ja kallisti hieman päätään. Ei. Nahkaa ei käytetty alusvaatteissa laisinkaan. Ei oikeastaan muuallakaan. Tai no kengissä joskus, muttei niissäkään kovin monissa. Nainen tarkkaili Miron liikkeitä ja istutti itsensä sohvalle. Hmh, mukavan pehmeä. Tämä silmäili ympärilleen asunnossa ja oikoi mustaa röyhelöistä toppiaan, joka takin alta paljastui.
"Ei todellakaan innosta, nii. Mä tiiän pari aika kivaa 'hiljasta', mut siltiki niis on sitä tiettyä menoa", saneli vaaleaverinen pienen virneen kera ja lipaisi huulikiillolla kevyesti kuorrutettuja huuliaan.

"Lehmä? Are u fucking kidding me, Miro? Mä oon kissa..", neitonen oikaisi huvittuneena ja hilpaisi nopeasti sitten eteiseen. Lisäpituutta 13 senttiä saaden neitonen oli valmiina bailaamaan raivokkaasti. Ei muuta kuni vodkaa ja tequilaa naamaan, niin hyvä tulisi. Illasta tulisi takuulla aivan mahtava, olihan hänellä hienoa seuraa.
"Hmmm.. Otetaan bussi", mumisi neitonen hymy huulillaan ja taapersi rappusia aina siihe kerrokseen saakka, josta pääsi ulko-ovelle.

(skippaa vaikka baariin nyt siis Very Happy)
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 17, 2012 8:29 am

Aikahyppy baariin

"Hei miksen mä huutanu ovella, että täällä ollaan? Ihmisten reaktiot ois ollu kiva nähdä", Miro virnisti istuen baaritiskillä Iinan kanssa. Baariin oli tosiaan saavuttu hetki sitten, mutta juomista ei sentään oltu vielä aloitettu. Mitähän siitäkin vaan tulisi? He molemmat olisivat luultavasti niin jurrissa loppuillasta, etteivät edes pääsisi kotiin.
"Tiedätkö mitä, kulta? Me ollaan tänään aika kuuma kaksikko", mies heitti kätensä naisen harteille. Miro huomasi kyllä, kuinka baarimikko oli katsonut Iinaa sillä silmällä joten teki äskeisen ihan tahallaan - hän rakasti ihmisten huijaamista. Monet tosiaan onnistuivat luulemaan Miroa ja Iinaa pariskunnaksi heidän ollessa ulkona.

"Noni, eli mitä otetaan?" Miro laittoi kätensä yhteen ja katseli juomalistaa. Valinta oli aina vaikea - ainakin Mirolle.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 17, 2012 8:35 am

Iina oli jättänyt takkinsa narikkaan ja oikoi nyt toppinsa asentoa paremmaksi. Tottakai nainen nautti katseista, ja huomasi kyllä kuin noin kolmekymppinen, hitusen tatuoitu baarimikko oli tätä katsellut. Miron veto saikin naurun raikaamaan naisen huulilta ja tämä vilkaisi ystäväänsä huvittuneena.
"... Ja nyt meiän kuuluis vetää joku kuuma suudelma täs", nainen sanoi tarinan päätöksen ja istahti samalla baarijakkaralle. Niin, totta. Mitäs juotavaa?
"Ääääää. Mitähän sitä ottais", nainen mumisi mietteliäänä ja mutristi pienesti huuliaan. No, eehkä tämä antaisi vapaat kädet baarimikolle. Tai no, ei nyt vapaat kädet siinä mielessä, köh. Drinkistä oli edelleen puhe!
"Mitä sä aiot ottaa?", Iina kyseli Mirolta ja väläytti hymyn toiselle. Tämä katseli ystävänsä kasvoja ja haroi vaaleaa hiuskuontaloaan mietteliäänä. Voi että, illasta tulisi mahtava.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 17, 2012 8:40 am

Miro pudisti päätään huvittuneesti Iinan sanoessa, että nyt heidän oli jaettava kuuma suudelma. Se olisi voinut olla hyvä idea, mikäli nainen ei olisi ollut hänen paras kaverinsa, mutta koska Iina sattui olemaan sellainen, niin ei oikein onnistunut. Se olisi liian.. Ahdistavaa? Ei, ei ahdistavaa, vaan outoa. Juuri sitä.
"No sen ku keksis", mies kurtisti kulmiaan. "Toki vois alottaa tequilalla - tai helvetti absintilla! Se on tosin sellasta myrkkyä että kuolisin kahesta shotista", Miro naurahti. Absintti oli peräti 60-prosenttista viinaa, joten mies ei mielellään sellaiseen koskenut. Hän oli joskus juonut niitä kolme, ja humalaan oli tullut ennätysajassa. Se oli outoa.
"Kuule hanipöö, jos mä ostan meille absinttipaukut, ni otatko säki sellasen? Vai etkö pysty siihen?" Miro heitti haasteen ilmaan. Saisi nähdä, vastaisiko Iina.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 17, 2012 8:49 am

"Kuule mussukka, anna palaa. Mut... No, jos me tätä rataa jatketaan ni mä ainakin oon ihan muissa maailmoissa koht", naureskeli Iina huvittuneena ja lipaisi nopeasti huuliaan. Tämä silmäili muutamia muita tiskin luona olevia - pääosin heitä muutaman vuoden vanhempia. Heh, tämä ei tainnutkaan olla kulmakunnan nuorisolle tarkoitettu baari.
"Tää ilta ei pääty hyvin, sano mun sanoneen", Saarelaisen nainen toisteli hitusen huvittuneena ja pudisti päätään hieman.
"Mut sen jälkeen jotain vähän miedompaa..", saneli vaaleaverinen naurun saattelemana ja katseli hetken aikaa kynsiään, sitten käänsi katseensa Miroon.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 17, 2012 9:11 am

"Ai helvetti sä oot kohta niin jurrissa!" Miro naurahti absintti-asiaa. Siinä samalla mies katseli ympärilleen miettien, että mitäköhän ihmiset heidän ympärillään oikein kuvittelivat heistä kun he kutsuivat toisiaan mahdollisimman limaisilla hellyyttelynimillä ja oikein painottivat niitä. He varmaan pitivät Miroa ja Iinaa ihan kajahtaneina.
"Eli joo, kaks absinttishottia", mies totesi baarimikolle, joka katseli Miroa melko ilmeettömänä. Taisi tuota vieläkin luulla Miroa Iinan miesystäväksi. Pöllö mikä pöllö. Miro katseli baarimikon toimia, kunnes käänsi katseensa miehiä katselevaan Iinaan.
"Hei kultsipuppeli, älä ees suunnittele pettäväs mua", Miro virnisti. Hän ehti kääntymään juuri parahiksi baarimikon puoleen kun tuo olikin jo laittanut juoman shottilaseihin. Miro nosti ylös omansa.
"Se on sit kuule kerralla alas!" Miro totesi Iinalle, uskomatta, että tuo aikoisi vetää kaikkea kerralla.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 17, 2012 9:26 am

"Paraskin puhuja. Sä saat sit huolehtia ettei kukaan nelikymppinen korjaa mua parempaan talteen", varoitteli Iina hitusen huvittuneena ja pudisteli päätään. Tämä haroi hiuksiaan hieman sivuun ja vilkaisi sitten paremmin Miroon.
"Hei... Mä en koskaan vois pettää sua, hanipöö... Muista, sä et sitten saa katsella muita naisia!", Iina vitsaili, sitten huuliaan mutristaen naurahti ja vilkaisi baarimikkoon, joka taisi pidätellä nauruaan. Luuliko tuo valopää että kaksikko kutsui toisiaan tosissaan tällaisilla hellittelynimillä? Iina naurahti ääneti ja risti farkkujen peittämät säärensä, antaen sitten katseensa kiertää baarissa.
"Liian vanhoja miehiä", tämä nurisi ja vilkaisi sitten Miroon. No jaa, ehkä nuorempia tulisi paikan päälle myöhemmin..?

"Kerralla.. Vittu", nainen ynähti ja katseli juomaa. Hemmetin väkevää se olisi. Nainen kuitenkin tarttui shottilasiinsa ja vilkaisi Miroon.
"Än, yy, tee, nyt", neitonen totesi, ja kyllä, kippasi kaiken kerralla alas kurkustaan. Tämän jälkeen lasi laskeutui pöydälle ja nainen pudisteli päätään irvistäen.
"Helvetti!", tämä älähti ja alkoi sitten nauraa. Jopas oli ollut..
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 17, 2012 10:02 am

"Hei te kaikki 40 plusplussat", mies aloitti leikillä. Ei hän tietenkään tuota huutanut, kunhan vaan vähän kiusasi Iinaa, se kun sattui kuulumaan tapoihinsa. Kyllä parhaita ystäviä täytyi aina ruodussa pitää vähän kiusaamalla!
"Niin varmaan, muuten vaa lähit eilenki sen yhden miehen mukaan", mies mutristi huuliaan muka kovin surullisena. Voi hyvä luoja sitä baarimikkoa jos oikein nauruaankin pidätteli. Kyllä Miron teki mieli sanoa jotain nasevaa, muttei sittenkään tehnyt sitä.
"No eipä täällä kovin meidän ikäsii naisiikaa vaikuta olevan. Ei se tosin haittaa tietyissä tapauksissa. Että tervetuloa vaan hotit puumat", Miro virnisti ilkikurisesti. Mies tiesi, että Iinaa varmaan ällötti pelkkä puhuminenkin puumista. Ei Miro nyt sentään ihan puumia paneskellut, ellei sitten ollut hyvin, hyvin humalassa.

"Joojoo. Älä oo nynny", Miro oikein lisäsi naisen paineita juoda se kerralla - ja sen Iina ihan varmasti tekisikin. Ihan varmasti tekisi, kun tuo shottilasiinsa niin varman näköisenä tarttui.
Naisen laskemisen loputtua kulautti Mirokin juoman suuhunsa - hyi helvetti, ei mies muistanut että se oli näin väkevää. Mies irvisti ja nauroi päälle.
"Huh huh ku oli tujua! Mut hei sä et oo nynny! Hyvä Iina!" Miro nauroi railakkaasti.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 17, 2012 10:16 am

"Miro, vittu!", Iina vaimensi toisen pukkaamalla hennosti kylkeen kyynärpäällään. Ah, nelikymppisiähän tässä kaivattiiinkin. Not. Onneksi se oli ollut vitsi. Naikkonen hyräili hiljaa ja silmäili ympärilleen, kunnes purskahti nauruun Miron sanat kuullessaan.
"Joo. Sori. Mua vaan panetti liikaa ja se näytti niin hyvältä!", Iina vastasi toiselle silmiään pyöräytellen ja purskahti nauruun. Siinä vaiheessa baarimikkokin alkoi nauraa, ja Iina soi toiselle ihmettelevän katseen. Mitäs tuo kuunteli?
"Joo.. nelikymppiset on innoissaan jos saa tollasta nuorta poikaa", Iina saneli virnuillen ja pudisteli päätään hieman huvittuneena. Sittemmin neitonen laski katseen tyhjään shottilasiin ja värähti hieman muistellessaankin sen makua. Yh, herraisä sentään.
"Oli kyllä aika tujua", hihitteli neitonen ja lipaisi nopeasti huuliaan. Mitähän sitten? Tuon shotin jälkeen menisi kaikki alas.
"Otetaan seuraavaks.. Jotain mis on vodkaa!", saneli vaaleaverikkö ja vilkaisi seuralaiseensa. Tai no, ei seuralainen siis siinä mielessä.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 17, 2012 10:40 am

"Vitun miestenhakkaaja", Miro murahti, tosin leikkisään sävyyn. Mies oli jo tottunut siihen että häntä hakkasivat kaikki naiset. Ei hän nyt tosissaan mitään lyöntejä koskaan saanut, mutta naiset joskus flirttaillessaankin saattoivat tönäistä tai jotain. Miro oli ilmeisesti vaan niin pirun hakattava.
"Senkin ämmä", Miro mutristi huuliaan, mutta purskahti kyllä nauruun. Nyt nauroi jo baarimikkokin - toivon mukaan tuo oli nyt jo tajunnut, että tämä oli vitsailua. Jos ei ollut, niin Miro oli huolestunut tuon baarimikon mielenterveydestä.
"Kuka tahansa olis ilonen jos sais panna mua - jopa sinä rakas vaimokkeeni", Miro virnisti ilkikurisesti. Lopulta mies käänsi katseensa Iinaan kun tuo tahtoi jotain, missä oli vodkaa.
"No tota... Vittu mä oon kans baarimikko ku mitään ei tuu mieleen", hän naurahti. "Oisko valkovenäläinen? After Eight? Ampiainen?"
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 17, 2012 10:48 am

"Mä tiiän. Vähän taipumusta väkivaltaisuuteen..", Iina sanoi huolettomana ja sipaisi hiuksiaan. No ei nyt oikeasti, sentään. Tuo kohensi ryhtiään hieman paremmaksi ja oikaisi paitaansa parempaan kuosiin. Hmh, kylläpäs se imarteli neitosta. Lukeutui yhteen Iinan suosikeista.
"Aivan. Tottakai mä haluaisin, eikös se ole itsestäänselvyys?", Iina sanoi muka kauhuissaan ja kohotti kulmiaan. Kheh. Kaksikon huumori oli tätä tasoa jo nyt, joten entäpäs sitten kun olisi muutama drinkki juotu. Edellinen oli ollut kyllä niin tujua, ettei mitään rajaa.
"Sä oot kyl yks ampiainen..", Saarelainen huokaisi huvittuneena ja silmäili pulloja pieni hymy huulillaan, sitten taas Miroa.
"Hmmm.. Valkovenäläinen käy. Mut anna mä maksan nyt, sä meet vararikkoon rakas..", neitonen kiusasi ja tilasi sitten baarimikolta heille juomat, ojentaen toiselle setelin maksuksi. Miekkonen virnisti, ojensi vaihtorahat ja lopuksi vielä lasit.
"No niin, Miroseni", Iina sirkutti hymy huulillaan ja silmäiil ystävänsä kasvoihin.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 17, 2012 11:14 am

"Ai en tiennykkää et sun sukus on väkivaltanen. Tiesin et salaat multa jotain ennen ku mentiin naima-- naimisiin", Miro virnisti tyylilleen uskollisena ilkikurisesti. Mies oli kyllä aivan jäätävä kiusaamaan ystäviään, mutta osasi hän olla sanomatta mitään pahaa niille, joiden itsetunto ei sitä kestänyt. Hän oli oikeastaan aika kameleontti ihmisille puhuessaan.
"Noni, eiku panemaan", mies vinkkasi vessojen suuntaan, naurahtaen sitten kuitenkin. Pikaisesti mies testasi farkkujensa taskua, että oliko rahapussinsa siellä, mutta olihan se. Tasku tuntui vaan oudon kevyeltä.
"Joo, oon yhtä vihanen ku ampiainen", mies muka myöntyi. Hän oikeastaan harvoin hermostui, paitsi silloin, jos joku yritti kontrolloida häntä tai hyökätä Miron kavereiden kimppuun. Ystävilleen vittuilijoita Miro ei kestänyt.
"Voi kiitos muru. Voin maksaa sulle takasin luonnossa", Miro vinkkasi silmää, ja huomasi taas, kuinka baarimikko katseli heitä kuin yhtä hullua. Ihan oikeasti, eikö tuo vieläkään tajunnut kaiken olevan vain vitsiä?
"Kiitos Iina-viina", mies virnisti, siemaisten ensimmäisen kulauksen juomastaan. "Mä teen parempia - aivan helvetinmoisesti parempia."
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 17, 2012 11:27 am

"Joo. Me ollaan kaikki samanlaisia hakkaajia..", Iina vitsaili hitusen huvittuneena ja pudisteli päätään hieman. Tämä lipaisi nopeasti huuliaan ja pyöritteli lasia käsissään, koskematta vielä sen sisältöön. Lasin sisällä olevaa juomaa tosin silmäiltiin mietteliäänä.
"Joo, oota, mä laitan hiukset paremmin", Iina sanoi ja alkoi sitten nauraa. Heh, ei tuo nyt niin tyypillinen nainen ollut, että hiuksia pitäisi laittaa aivan joka välissä. Ei sentään. No, kyllä Iina usein peilaili ja niin edelleen, muttei mennyt lainkaan yli siinä.
"Nii oot. Mä oon sit mehiläinen. Se sellanen kuningatarmehiläinen jol on iso piikki perseessä", saneli nainen hiuksiaan haroen ja sai tuntea jälleen baarimikon katseen. No voi hemmetti. Kai tuo pian ymmärtäisi että Miro ja Iina heittivät vain suhteellisen kuivaa - mutta silti niin hauskaa - läppää?
"Ihan tosi? Okei, no siinä tapauksessa", Iina sanoi virnistäen ja kuuli baarimikon yskäisyn samassa. Neitonen virnisti nopeasti ja vilkaisi tuohon.
"Ai haluisitsä liittyy seuraan? Kyl mulle käy, et me tehään se kolmisin..", nainen heitti naama peruslukemilla, kunnes hajosi totaalisesti nauruun. Ei helvetti. Baarimikko taisi tajuta siinä vaiheessa - ainakin Iina toivoi.
"Iina-viina?", neitonen naurahti huvittuneena ja siemaili juomaansa. No jaa. Melko tavallista. Nopeaan tempoon naikkonen sitä hörppi, antaen katseensa seuloa baarin ihmisiä läpi.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 17, 2012 12:16 pm

"Mä voin kyllä laittaa hiukset sun puolesta. Kun mä vähän pörröttäisin niitä ne ni laskeutuis automaattisesti muottiinsa", Miro virnisti huvittuneena. Hän ei nyt kyllä vahingossakaan koskisi naisen hiuksiin, koska tuo varmastikin oli laittanut niitä todella pitkään ennen baariin lähtemistä. Kyllä Miro arvosti laittautumista eikä sitten viitsinyt tuon tukkaa pilata.
"Iso piikki perseessä... Ja sit sä varmaan pökit kaikkia sillä", mies totesi nyökytellen. Lopulta hän kuitenkin hajosi mielikuvalleen. "Aika kinky!" Miro hohotti hetken asiaa, kunnes tajusi rauhoittua. Miroa otti päähän tuo kyttäävä baarimikko muttei hän kuitenkaan sanonut mitään.
"Hei come on, kun mä maksan luonnossa niin ketään muita ylimääräsiä ei oo paikalla!" Miro katsahti Iinaa muka kovin haastavana, kunnes käänsi katseensa huvittuneesti päätään pudistelevaan baarimikkoon. Kai tuo nyt lopultakin tajusi, että koko juttu oli vitsi.
"Sä oot vaan niin Iina-viina. Tai sit Viina-Iina.. Saat päättää ite", Miro virnisti juoden kyllä juomaansa loppuun sitten kerralla.
"Saa nähdä millon absinttishotti nousee sulla päähän.. Oot niin pikkuriikkine et kohta sua naurattaa."
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 17, 2012 12:33 pm

"Älä kuvittelekaan. Jos kosketkin, ni on helvetti irti!", varoitteli nainen - okei, tämä taisi ollakin loppujen lopuksi aivan niin tyypillinen nainen kuin vain vainen saattoi olla. se oli pakko myöntää nyt jo viimeistään.
"Joo, tottakai. Sua eniten", saneli naikkonen ja hörppi juomansa loppuun. No, sinne meni. Eipä aikaakaan kun nainen oikeasti olisi pienoisessa. Absinttishotti oli niin voimakas - yksikin jo riittäisi saamaan nuppia hieman rennommaksi. Iina oli kuitenkin pienikokoinen nainen, eikä ollut sinä päivänä syönyt juuri mitään. Siinähän oli jo kaikki tarvittava.
"Okei, anna anteeks. Mä olen vaan ja ainoastaan sun ja sammalmättäiden", pahoitteli vaaleaverikkö nauruaan pidätellen, samalla kun risti säärensä uudellen. Olipas levoton olo. Naikkonen naureskeli hiljaa ja käänsi sitten katseensa mieheen.
"Okei. Mä oon sit Viina-Iina. Kuullostaa niin helvetin rimmaavalta", saneli vaaleaverinen ja virnisti miehen viimeiselle lauseelle. Voi että. Paljoa ei enää vaadittaisi.
"Oli se kuule niin tujua, että mä oon kohta ihan toisella planeetalla", saneli Iina hymy huulillaan ja haroi hiuskuontaloaan.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 24, 2012 10:25 am

"Älä ny! Voin vaikka leikata sulle uuden tukan saman tien. Oisko takajeejee, irokeesi vai kalju edustavin?" Miro kurtisti kulmiaan muka pohtivasti, ja vielä oikein katsoi naisen hiuksia arvostelevaan sävyyn. Ihan oikeasti Miro ei edes uskaltaisi koskea parturinvälineisiin, koska tiesi, että pilaisi sitten jonkun hiukset totaalisesti.
"Tietenki. Mullon perse ihan kipeenä sun takias", Miro vinkkasi leikkisästi silmää Iinalle. Hän meinasi jo hieroa takamustaan vitsillä, mutta ihmiset kuitenkin järkyttäisivät, joten antoi nyt sitten olla.
"Sammalmättäiden... Sä siis haluut mennä metsäpanolle? Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt", Miro virnisti, huvittuneesti vielä lopuksi naureskellenkin. Yllätys tosiaan metsässä kytisi!
"Sehän on ideaki et se rimmaa", Miro virnisti. "No, Viina-Iina, mitä otat seuraavaks? Mulle kossubattery, tackar du pockar." Äskeinen heittohan ei ollut ruotsia, mutta oli vakiintunut yhdeksi Miron sanonnoista.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 24, 2012 10:43 am

"No mites jos sekotettais noita kaikkia?", Iina naureskeli hiljaa ja pudisti päätään. Hmh. Illan aikana juodut juomat tosiaan alkoivat hieman nousta kupoliin. Fiilis oli ihanan rento ja kevyt, ja naisen teki mieli vain tanssia.
"Nii mä aattelinkin. Mullaki paikat vähän jumissa", valitteli blonsi pienen virneen kera ja kierähti pyörivällä jakkaralla puolikierrosta, jotta voisi nojailli baaritiskiin paremmin.
"Takuulla yllättyisin. Mut eiks se ois kiva? Kun on niinku sex on the beach ni miksei vois olla metässäkin? Rannalla menis vaan hiekkaa väärään paikkaan", Iina saneli hihitellen ja vilkaisi paremmin parhaan ystävänsä kasvoihin.
"Mitähän Iina-Viina ottais?", Iina mietti ja virnisti hieman. Uusi samanlainen shotti kaiversi mieltä, mutta.. Olisikohan Iina sen jälkeen ihan kujalla?
"Äääh.. Päätä sä! Yllätä mut!", hihkaisi Iina.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Tammi 24, 2012 10:53 am

"Ihanko totta? Ahh mielikuvaa päässäni - se on perfecto", Miro naurahti ottaessaan homomaisen aksentin. No, ei homojen puhetyyliä saanut yleistää mutta mies nyt esittikin neitimäistä homoa, kuten yleensäkin. Ei dominoivaa homoa ollut kiva esittää, koska nuohan olivat vain tavallisia.. No, miehiä.
"Sulla on paikat jumissa? Pitääs hieroo?" Miro virnisti ilkikurisesti, seuraten sitten tuolilla pyörähtävää ystäväänsä katseellaan. Iina vaikutti siltä, että tuolla oli jo noussut vähän päähän - mikä yllätys!
"Iina.. Kuinka sekasin sä oikeen oot?" Miro naurahti naisen sex on the beach -selittelyjen jälkeen. "Ehkä sun pitäis ottaa sex on the beach ihan vaan sen takia, että puhuit siitä. En mä mitään muuta drinkkiä sulle ees enää aio ehdottaa!" Miro käänsi katseensa baarimikkoon, joka toi hänelle lopulta sen Kossubatteryn.
"No? Otatsä Sex on the Beachin vai pakotanko sut ottamaan taas kerran absinttipaukun? Päätä, hop hop", Miro keljuili vitsillään.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Tammi 24, 2012 11:16 am

"Mirooooo! Ei homot kuullosta tolta aina!", Iina naureskeli hiljaa. Nainen tunsi pari homoa, yksi oli todella naisellinen ja toinen juurikin 'tyypillinen miehekäs mies'. Sama se, kumpikin ihminen oli todella ihana ja omalaatuinen.
"Älähän nyt, ei liian innokkaaks ryhdytä!", Iina torui virne huulillaan toisen lausetta hieromisesta.
"... Ehkä sä voisit vähän", vitsaili blondi ja naureskeli hiljaa. Tuo silmäili ympärilleen baarissa ja katse osui erääseen mustahiuksiseen - noi kolmekymppiseen - mieheen joka iski silmää.
"Miro! Mitäs sä oot mieltä tosta? Se vinkkas mulle silmää!", Iina sihisi naurunsekaisella änellä ja kumartui ystävänsä puoleen. Sittemmin neitonen havahtui toisen puheeseen ja hymyili hieman, heilauttaen kättään.
"Ääh! Vähän vaan. Se oli niin vahvaa! Ei se mun syy ole", mies naureskeli. Jo yhdestä sellaisesta saattoi helpostikin mennä nuppi hivenen vapaalle.
"No seksiähän rannalla tekis mieli", nainen saneli - tarkoittaen tottakai sillä sitä drinkkiä, lopulta alkaen nauraa sille miten oli asiansa ilmaissut.
"No absinttipaukun mä jätän väliin! Sex on the beach kelpaa", Iina kujeili.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa To Tammi 26, 2012 12:14 pm

"Ei välttämättä kuulosta, mutta mielessään ne aattelee äänensä olevan sellanen", mies virnisti. Kyllä Miro sen tiesi, etteivät kaikki homot todellakaan kuulostaneet tai näyttäneet neitimäisiltä homoilta. Kyllä hänenkin kaveripiiristään homoja löytyi, ja niitä oli niin miehekkäitä kuin neitimäisiäkin. Tosin ne neitimäiset meinasivat aina välillä ärsyttää, mutta sellaista elämä oli.
"Miksei ryhdytä?" Miro vinkkasi silmää Iinalle muka flirttailevaan sävyyn. Joskus miehen tulisi kyllä hillitä leikkiflirttailuaan ja muutenkin naispuolisten kavereiden kanssa pelleilyä, koska siitä saattoi vielä seurata ongelmia. Miro käänsi katseensa siihen noin kolmekymppiseen mieheen, joka oli Iinalle silmää vinkannut.
"Hei sinä!" Miro heilautti kättään, jotta se tumma mies huomaisi hänet. "Niin, just sinä! Sovitaanko, ettet havittele mun naistani?" Lopuksi Miro vielä virnisti oikein kauniisti. Se mies vaan katsoi häntä hetken, mutta käänsi sitten katseensa pois.
"Naiset", Miro totesi naurahtaen. Lopulta mies teki vielä vitsillä facepalm-eleen, kun Iina hihitteli itsekseen. Hitto, Miron piti kiristää juomistahtiaan että itsekin tulisi mahdollisimman pian humalaan.
"Seksiä rannalla mun kanssa? Onnistuu!" Miro virnisti. "No joojoo. Mut tiesiks, noista sun sanoistas paistaa läpi se, että sä oletat mun maksavan. Luuletsä et mä oon joku Mr. Money?"
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay To Tammi 26, 2012 12:23 pm

"No just.. Siinä vasta yks homoinsinööri kans..", naureskeli Iina hiljaa ja haroi vaaleaa hiuskuontaloaan. Juurikin tällainen spontaani nyt lähdetään baariin ja pyydän Miron mukaan oli aina niin mahtavaa. Onneksi naikkonen omisti sellaisen ystävän, kuin tuo vieressä istuskeleva nuorukainen. Neitosen mielikin oli niin ihanan vapaalla juuri nyt. Kiitos sen alkoholin. Sehän tässä oli ollut tarkoituskin.
"Siksi.. Ei liikaa makeaa mahan täydeltä, pulmuseni", Iina saneli ystävälleen ja taputti tuon reittä muutamaan kertaan. Voi heitä. Vieraan silmään näyttivät varmasti hitusen humalaiselta pariskunnalta, joka oli tullut juhlimaan lähibaariin.
"Miro! Vittu! Se oli hyvännäkönen!", Iina sähisi kun mies 'ajoi' sen jonkun tuntemattoman miehen muualle. Yhyy. No, eipä nainen olisi oikeasti Miroa edes feidannut tuon takia, tämähän oli kuitenkin tullut baariin toisen kanssa. Mutta silti.
"Sulle se seksi kelpaa aina, kyllä mä tiedän", saneli Iina kaikkitietävänä ja naurahti hiljaa. Miron marmattaessa tarjoamisesta, väläytti tämä vain nopean hymyn. No, voisihan nainen itsekin maksaa, tottakai - siksi tuo alkoikin kaivaa lompakkoa laukustaan hymy huulillaan.
"Joo. Sä oot Mr. Money ja mä oon Mrs. Honey. Se on syy tarjota mulle", nainen saneli. Lopulta tuo alkoi nauraa ja kohotti kulmiaan.
"Helvetti! Miro kuuliksä? Money ja Honey, vähänks ne rimmaa!", Iina iloitsi silmät suurina ja naurahti.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa