Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Niklas Kuosmanen

2 posters

Siirry alas

Niklas Kuosmanen Empty Niklas Kuosmanen

Viesti  julle Su Tammi 15, 2012 11:12 am

NIKLAS KUOSMANEN
Hahmosi nimi: Niklas Kuosmanen
Kuvissa esiintyvät henkilön nimi: Jensen Ackles
Rappu, jossa hahmosi asuu: B
http://broadway.net78.net/niklas.html

Virheitä varmasti löytyy miljoona ja yksi, mutta te kielipoliisit varmasti kerrotte minulle ne näkyvimmät Smile

julle
Ylijumala
Ylijumala

Viestien lukumäärä : 169
Points : 228
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Niklas Kuosmanen Empty Vs: Niklas Kuosmanen

Viesti  jeba Ke Tammi 18, 2012 4:21 am

Ihan hyvältä näyttää, mitä nyt tässä töissä lueskelin Laughing

Oon kuitenkin pistäny sun teksteissä yhden jutun merkille, joka ainakin omalla kohdallani hyppää silmiin välillä vähän häiritsevästikin:

Joskus juomisensa saattaa mennä hiukan ylitse – vaikka Niklas tietää kyllä rajansa mutta harvemmin jaksaa enää välittää mistään niin vakavasti, mitä pitäisi. Miehen niin sanottu ’rento’ elämänasenteensa, saa veljenä Eliaksen hermoromahduksen partaalle; Niklas tulee ja menee miten tahtoo ja niinäkin kertoina kun yökerholla vierailee, mies tulee paikalle alkoholin – tai sen kauniimman osapuolen vetämänä

Boldasin tuolta noi häiritsevät sanat, noille päätteille on joku oma sanansa suomen kielessä mitä en nyt tietenkään muista, mutta tämänkin hahmon tiedoissa käytät tollaista kirjoitustapaa aika usein. Esim. toi "miehen niin sanottu 'rento' elämänasenteensa" ei oo suomenkieltä, vaan se pitäis olla vaan "miehen niin sanottu 'rento' elämänasenne". Samoin toi juomisensa vois olla ihan vaan 'juominen' tai toisella tapaa sanottuna 'alkoholin käyttö'. Toivottavasti ymmärrät, mitä ajan takaa Smile En halua mitenkään pahalla tällasiin "pikkuseikkoihin" kirjottamisessa puuttua, mutta mulle itelleni ainakin ois ihan hyvä jos joku huomauttaa mun omista virheistä ja epäloogisuuksista mun teksteissäni.


Mutta tillun mielipidettä vaille hyväksytty!
jeba
jeba
Ylijumala
Ylijumala

Viestien lukumäärä : 830
Points : 955
Join date : 12.01.2012
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Niklas Kuosmanen Empty Vs: Niklas Kuosmanen

Viesti  jeba To Tammi 26, 2012 12:09 am

Mä nyt kuittaan tän hyväksytyks, koska tillun netti ei toimi ja tää on ollu täällä jo odottamassa yli viikon eli voit lisätä Niklaksen hahmoihisi. :)
jeba
jeba
Ylijumala
Ylijumala

Viestien lukumäärä : 830
Points : 955
Join date : 12.01.2012
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Niklas Kuosmanen Empty Vs: Niklas Kuosmanen

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa