Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

2 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa To Tammi 26, 2012 12:40 pm

"Kyllä homo homon tuntee. Eiku mitä?" Miro kurtisti kulmiaan vitsillä. Luojan kiitos mies oli päättänyt tänään lähteä baareilemaan Iinan kanssa, koska kyllä, kyllä naisen kanssa oli aina ihan helvetin hauskaa. Vaikka Miro kaikkien kavereiden kanssa olikin yleensä täysi pelle, oli hän pahimmillaan aina Iinan ja Auroran kanssa. Noille saattoi sanoa kaikkea ilman suuttumista. Miro vihasi sitä, kun joku suuttui leikistä.
"Pulmunen!" Miro hajosi railakkaaseen nauruun, mikä sai muutaman ihmisen kääntämään katseensa hänen suuntaansa. "Ihanaa, kun joku lopultakin tunnistaa mun todellisen luonteni! Mähän oon nimenomaan puhdas pulmunen, enkä mikään likanen.. Likanen.. Fuck, en keksi mitään vertausta!" Miro jäi sitten pohtimaan sitä vertausta hetkeksi mutta lopulta luovutti.
"Se oli liian vanha sulle", Miro virnisti ilkikurisesti. Mies itse oli kyllä paras puhuja, kun itse oli joskus nainut jotain puumia. Se oli tosin ollut kivaa Miron mielestä.
"No shit Sherlock", Miro naurahti Iinan kaikkitietävyydelle. "Mistä lähtien susta on tullu noin viisas? Mua suorastaan järkyttää tällanen!" Mies vei toisen kätensä suunsa eteen muka hämmästyneenä.
"Iina.. Joskus mä häpeen sua", Miro pudisti päätään huvittuneesti naisen iloitessa, kuinka kaksi sanaa sopivat yhteen. No, ei Miro tietenkään kaveriaan hävennyt mutta vitsiähän kaikki oli muutenkin. Pian Miro alkoi katselemaan ympärilleen.
"Ihan btw, tolla naisella on ihan jäätävän hyvä perse", Miro vinkkasi yhden naisen suuntaan, joka oli tanssilattialla. Saakeli baarissa muuten soitettiin tylsää musiikkia.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay To Tammi 26, 2012 12:54 pm

"Noni, nyt ollaan asian ytimessä", naikkonen naureskeli toisen sanoille ja pudisti päätään hieman. Siinä kyllä tosiaan oli kaksikko. Heidän huumorinsa oli ulkopuolisen korvaan niin kuivaa, mutta pääasia että kaksikko jaksoi nauraa koko ajan.
"No niiiiii! Eiks pulmunen ollu tosi osuvasti sanottu?", Iina yhtyi nauruun ja pudisteli päätään. Eieiei, se sana oli ehkä pahin koskaan. Siksi juuri sitä olikin käytetty - hähää!
"Joo.. Sähän siis olet maailman puhtoisin mies.. En epäile", nyökkäili vaaleaverinen ja lipaisi nopeasti huuliaan. Ja hitot, Miro ei ollut puhdasta pulmusta nähnytkään. Tai ehkä viisitoista vuotta sitten kyllä?
"No älä nyt! Se ois varmaan ollu oikeen mainio sängyssä. Sen näki jo sen ulkonäöstä!", mietti Iina. No eihän sitä voinut sanoa ellei tiennyt. Naiselle oli käynyt pari kertaa niin, että jumalaisen kuuma mies oli vienyt vaaleaverisen makuuhuoneen puolelle, mutta koko juttu oli ollut laimeuden huipentuma. Ulkonäkö hämäsi siis paljon.
"Et häpeis mua. Monyey ja Honey oli parhain juttu sitten vähään aikaan", sopotti blondi samalla kun käänsi katseensa johonkin naiseen tanssilattialla, jonka persettä oli Miro kehunut.
"Njaaa... Ihan kiva. Mut.. En mä nää siinä mitään erityisen mahtavan täydellisen ylitsepääsemättömän hienoa.. Ei se mun persettä ohita", tuhahti Iina, kunnes virnisti hieman.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa To Tammi 26, 2012 1:08 pm

"En mä oo oikeesti homo, en oo!" Miro yritti muka korjata äskeisiä sanomisiaan. Hän oli kuin lapsi, joka oli juuri sanonut jotain, ja tarkoittanut sitä mutta nyt yritti kieltää. Onneksi Iina kuitenkin tajusi tämän täytenä vitsinä.
"Siis se oli niin osuva sanavalinta, että melkee liikutit mut kyyneliin", Miro pudisti päätään huvittuneesti. "Totta munassa mä olen. Lopultakin joku tajuaa sen eikä pidä mua minään likasena.. Hitto taas toi sana", Miro aloitti vakavana, kunnes sekosi. Mikä ihan oikeasti olisi hyvä ilmaus sanan likainen kanssa? Likainen nokikolari? Likainen... Ähh. Ei mies enää jaksanut edes aloittaa.
"Ahh, tääkin on meille miehille niin kätevää. Meidän ei lähes koskaan tarvi pettyy ku teillä naisilla on paljon huolehdittavaa", mies virnisti voitokkaana. Miehille yhden yön juttujen pokaaminen oli tosiaan paljon helpompaa, kun naisesta ei useimmiten löytynyt vikaa makuuhuoneen puolella - ellei joku sitten onnistunut iskemään transua. Se ei varmasti olisi kivaa.
"Joo, huomasit varmasti kuinka hytkyin naurusta", Miro totesi sarkastiseen sävyyn. Hän ei voinut olla muuta kuin onnellinen siitä, että Iina otti kaiken hänen sanomansa vitsinä, kuten kuuluikin. Ei Miro tarkoituksella ketään haukkuisi.
"No onha sullaki ihan muodokas perse, mut sen takia vaa, et se on täyttä ihraa. Mitäs oot tollane läski. Tolla on sentää ihan varmasti treenattu peba!" Miro vitsaili Iinan 'lihavuudesta' tuttuun tapaansa.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay To Tammi 26, 2012 1:19 pm

"Et ole, et et. Rauha maahan!", Iina sanoi ja nosti kätensä ilmaan huvittuneena. Neitonen i jaksanut lähteä edes vitsailemaan asiasta - jotkut miehet vetäisivät herneen niin syvälle nenäänsä, jos heidän seksuaalisesta suuntautumisesta heittäisi vitsiä.
"No mä mietinkin mikä kimalteli sun silmäkulmassa..", Iina sanoi mukamas mietteliäänä ja kohotti hieman kulmiaan. Tuo lipaisi sittemmin huuliaan ja naurahti hiljaa. Kello oli varmasti.. No, ei neitonen loppujen lopuksi tiennytkään paljon se oli. Eikä sillä ollut väliä.
"No nii! Sietäis joskus miettii mietä kaikkea naiset saa 'kestää'. Miehillä on kaikki vaan niin helppoa", ruikutti Iina ja mutristi huuliaan muka hyvinkin dramaattisena. Lopulta tuo kuitenki nauroi ja haraisi blondeja hiussuortuviaan parempaan kuosiin. Huominen päivä menisi taatusti sängynpohjalla loikoillessa.. Mutta nyt kun mietti, niin ei lainkaan paha idea. Nukkumista.. Nukkumista.. Välillä vessaan, sitten ruokaa.. Nukkumista, televisiota..
"Huomasin. Hyvä ettet maahan tippunut. Mietinkin jo millon olis sopiva aikan rauhotella sua!", Iina virnisti toiselle ja lopulta hennosti tuuppasi miestä olkapäähän toisen puhuessa takamuksista.
"Miroooo!! Nyt perut sanat ja sanot että mulla on ihan hemmetin hyvvä perse! Muuten mulla tulee kauhee itsetuntokriisi!!", Iina sanoi huulet mutrussa ja katseli miehen silmiin.
"Kuules nuorimies kun takamus ja tissit on niin pyhä asia naisille, niistä ei tehdä pilkkaa!", opasti tämä.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ma Helmi 06, 2012 8:28 am

Miro katsahti Iinaa pää kallellaan tuon tehdessä rauhoittelueleensä. Mies oli voittanut! No, hyvä on, ei äskeinen ollut edes mikään voitto, koska he eivät olleet periaatteessa edes riidelleet mistään. He nyt sattuivat vain vitsailemaan, koska molemmat ihan varmasti kuitenkin tiesivät, että Miro kyllä oli hetero henkeen ja vereen.
"Olisko kannattanu syntyy mieheks? Luuseriiii", Miro katsahti Iinaa ilkikurinen virne kasvoillaan. Eipä sitä kyllä kukaan omaa sukupuoltaan pystyisi valitsemaan vaikka haluaisikin. Nuorukainen itse oli onneksi tyytyväinen sukupuoleensa.
"Sun perse on.... Se on..... Se on sanoinkuvaamattoman kaunis. Anteeks mä herkistyn", Miro esitti muka purskahtavansa itkuun, mikä saattaisi jopa mennä läpi muille paikalla oleville. Miehen tuntevat eivät kuitenkin luulisi, että mies olisi tosissaan. Lopulta Miro muka pyyhkäisi kyyneliä silmäkulmastaan.
"Oho, oho.. Onko sulla oikeen joku pyhäkkö josain sun tissejä ja persettä varten?" Miro virnisti tuttuun tapaansa kunnes käänsi katseensa baarimikon puoleen, tilaten tuolta kolme mustikkashottia. Taitaisipa hän vetää ne kaikki kerralla. Ensimmäinen olikin jo pian kadonnut hänen ruokatorveaan pitkin mahan uumeniin.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ma Helmi 06, 2012 8:44 am

"Joo... Mähän siihen voinkin vaikuttaa, nero", Iina huokaisi hitusen huvittuneena ja pudisteli päätään. Oli neitonenkin sangen tyytyväinen sukupuoleensa. Kyllähän naisena oleminen oli sangen hienoa. Siinä oli paljon hyvää, hehe. Mielummin nainen, kuin mies. Hetkeä myöhemmin nainen alkoi nauraa Miron herkistelylle.
"Noooh! Sä et ota mua tosissaan! Kohta mä alan vääntää vitsiä sun kalus koosta!", Iina heitti takaisin häijynä ja hymyili hieman. Siinähän Mirolla sitten olisi kestämistä. Sitä paitsi, ei Iina niin ilkeäksi osaisi ryhtyä. Ehkä.. Olivathan he kumpikin hitusen humalassa, mutta silti.
"Tottakai on. Mitä sä luulet?", saneli vaaleaverikkö naureskellen ja katseli Miron juomisprosessia. Hei, nyt neitonenkin haluaisi jotakin!
"Laitas mulle samanlainen", pyysi nainen hymy huulillaan baarimikolta ja väläytti hymyn. Tuo ojensi muutaman kolikon, minkä jälkeen sai shotin itselleen ja kulautti sen heti suuhunsa. Hmh. Eikun vain lisää alkoholia kurkusta alas.
"Miro mennäänkö tanssimaan!", Iina ehdotti lopulta silmät säihkyen.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Helmi 07, 2012 8:48 am

"Oon Einsteinin veronen. Mut hei, mee kato sukupuolenvaihdosleikkaukseen, sillä kaikki ongelmat hoituu", Miro totesi naureskellen. Hän oli törmännyt kyllä muutamaan senkin läpi käyneeseen ihmiseen, ja vaikka pitikin sitä huonona valintana, ei Miro aikonut arvostella. Se oli jokaisen oma päätös eikä Miro siihen muutenkaan voinut vaikuttaa. Kai se oli parempi olla onnellinen sukupuolenvaihdosleikkauksessa kuin sitten surullinen määrätyssä sukupuolessa.
"Jaaaa! Vihjaatsä että se on pieni? Törkee!" Miro huudahti muka järkyttyneenä. Kyllä mies oli itse aina ihan tyytyväinen ollut kalunsa kokoon, ja no, vitsillähän Iina tuon murjaisi. Koko ajanhan he heittivät läppää.
"Kai mä saan tulla kattomaan sun pyhäkköä?" Miro kohotti kulmiaan muutamaan otteeseen muka flirttaavana, juoden sitten kaksi jäljelle jäänyttä mustikkashottia. Miro alkoi jo tuntea, kuinka pieni hiprakka alkoi ottaa otetta. Hän alkoi nimittäin tuntea olonsa vapautuneeksi. Ihana tunne. Hän käänsi katseensa Iinaan, kun tuo jo alkoikin tilata itselleen shottia ja joi sen nopeasti.
"Hei ei enää alkoholia sulle", Miro virnisti. "Tanssimaan? Joo! Sä saat heruttaa, ahh tätä ilon päivää!" Ennen lähtöään Miro kuitenkin tilasi vielä tequilan ja kulautti sen kurkkuunsa. Se oli pakko tehdä!
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Helmi 07, 2012 9:20 am

"Ah, mainio idea miekkoseni. Varaanki heti ajan. Must tulee Iiro Saarelainen", mies sanoi hivenen virnistellen ja pudisti päätään. No ei. Ehkä tämä ihan Iinana pysyisi kuitenkin. Niin oli parempi. Ei vaaleaverikkö edes 'osaisi' olla mies. Tämä olisi aivan liian naisellinen silloin. Se oli täysin varmaa.
"Vihjaan. Sellanen kun 14-vuotiailla pojilla. Hyvä kun miltään tuntu sillon ku me vähän.. Pidettiin hauskaa", Iina sanoi naama peruslukemilla toiselle, kunnes alkoi nauraa hieman huvittuneena. No ei nyt sentään. Ei Iina niin ilkeä ollut. Ja sitä paitsi, tämähän oli vain vitsaillut.
"No ei vaan! Hymyä huuleen rakkaani", naureskeli blondi hiljaa ja oikoi paitaansa hieman. Tämä antoi katseensa kiertää muissa ihmisissä, huomaten sen samaisen miehen, jonka Miro oli aiemmin hätyyttänyt tiehensä. Sen muisteleminen sai pienen naurun pääsemään huulilta.
"Et saa. Se on pyhä. Sen saa nähdä vaan harvat ja valitut. Ja mun miesystävä jota ei ole", nainen sanoi huulet mutrussa ja haroi hiuksiaan taas uudemman kerran.
"Heruttaa? Sulle? Miroooooo... Suu puhtaaksi nyt, kuules! Mä olen hieno nainen ja mulle ei puhuta noin", valisti Iina virneen kera ja lähti toisen kanssa kohti tanssilattiaa, joka melko täysi olikin.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Helmi 07, 2012 10:12 am

"Kuule, Iiro, pakko tunnustaa että sä olisit varmaan suhteellisen tyttömäinen mies.. Ei hitto muuten", Miro pudisti päätään huvittuneesti. Iina miehenä oli Mirolle ihan outo ajatus. Iina oli, no, tyypillinen nainen; tuo tykkäsi laittautua ja näyttää hyvältä ja teki muutenkin kaikkia tyttöjen juttuja. Kai tuota pidettäisiin miehenä sitten homona - tai ehkä tuo olisi sellainen.
"Nyt, nyt, Iina.. Nyt sä menit liian henkilökohtasuuksiin. Meidän seksisuhde loppu tähän!" Miro osoitti sormellaan muka uhkaavaan sävyyn. Ei, oikeasti Miro ei ollut vihainen, vaan tajusi naisen kyllä vitsailevan. Miro ja Iina sitä paitsi vitsailivat alituiseen.
"Nyt sä jo sitten kutsut mua sun rakkaaks. Onko sulla joku kakssuuntanen mielialahäiriö hä?" Miro mutristi huuliaan muka surullisena ja vaikutti maansa myyneeltä, mutta loppujen lopuksi hän alkoi nauraa. Alkoholi selvästi alkoi tekemään kepposiaan.
"Mähän oon sun miesystävä, daa?" Miro levitti käsiään sivummalle. Lopulta virne huulillaan äskeisistä sanoistaan hän lähti kävelemään sinne tanssilattialle, ja pujotteli ihmisten läpi. Outoa että näin pienessä baarissa oli näin paljon porukkaa. Kai Miro ja Iina olivat jotain ihmismagneetteja.
"Noni, Iina. Herutas sitten!" Miro nauroi.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Helmi 07, 2012 10:19 am

"No niin olisinkin. Mä tiedän sen itsekin", nainen valitteli huvittuneisuutta äänessään, kunnes kohautti olkiaan. Minkäs sille mahtoi? Neitonen tosiaan olisi aika tyttömäinen mies, se oli varmaa se. Koko asiaa oli kuitenkin aika turha ajatella edes, sillä Iina oli nainen, ja tulisi aina olemaan nainen.
"Eikä, sä et voi tehdä mulle tätä! Keneltä mä nyt saan?!", Iina huudahti kauhistuneena, kunnes alkoi nauraa. Hän, Miro ja alkoholi eivät olleet todellakan hyvä yhdistelmä. Eivät tosiaankaan. Se tiesi vain 'huonoja' vitsejä ja liikaa naurua. Tosin nauruhan nyt oli hyvä asia.
"On mulla varmaan. Mut hei, se on ihan okei", Iina naureskeli hiljaa ja horjahti hieman. No, laitettakoon se tanssimisen syyksi. Vaaleaverikköinen näytti sitten hieman kieltään Mirolle ja pudisti päätään.
"Ehei. Vain mun miesystävälle jota ei ole. Edelleenkin. Etkä se ole sinä, senkin tyhmä", Iina saneli kestohymy huulillaan ja sulki silmänsä tanssimisen vuoksi. Hmh, olipa ihanaa heittäytyä siihen niin täysin palkein.
"Miroooo... Mä en pysy pystyssä kauaa", naureskeli tämä hiljaa.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Helmi 07, 2012 10:30 am

Iinan sanat saamisesta saivat Miron repeämään nauruun. Häntä naurattivat ihan vain ne sanat ja myös se, että muutama tyyppi baaritiskillä kääntyivät heitä katsomaan. Niinpä Miro huudahti huvittuneena: "Mitä vikaa?" Kyseiset henkilöt vaan virnistivät ahdistuneesti ja käänsivät katseensa baarimikkoon, joka ilmeisesti oli jo tottunut kaksikon huonoihin vitseihin. Tuo ei ainakaan reagoinut äskeiseen millään tavalla.
"No joo, se on ihan okei sun tapauksessas. Mä sentään osaan jo varoa!" Miro nauroi. Mielenterveydestä vitsailu ei kuitenkaan ollut mikään paras vitsi, mutta humalassa ei oikein miettinyt, että mistä heitti vitsiä.
"Mistä sä aattelit hankkia itelles sen miesystävän?" Hän kysyi heiluen kevyesti musiikin tahtiin. "Ehkä munkin pitäis hankkia naisystävä!" Miro tosiaan oli ajatellut Maria aikaisemmin sillä mielellä, mutta kun nainen ei vastannut puheluihin, niin antoi olla. Ei mies jaksanut loppuun asti vongata - vaikka ei hän nyt suoranaisesti mitään ollut vongannutkaan.
"Tarkotatko sä tota sillä mielellä, että oot liian humalassa pysyäkses pystyssä vai että oon liian seksikäs vastustettavaksi?" Miro kysyi muka vakavana, naurahtaen sitten huvittuneesti. Kyllä mies oli tajunnut, mitä vaaleaverikkö oli tarkoittanut mutta vitsailua ei voinut estää.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Helmi 07, 2012 10:48 am

Nainen heilui musiikin tahtiin, horjahtaen hieman alkoholin vaikutuksesta. No, onneksi sitä voisi aina horjahtaa sitten Miron päälle, hehe. Biisin nimeä nainen ei tiennyt, etenkään kun ei tiennyt juuri nyt mistään muustakaan, mutta se ei haitannut. Kipale sopi tanssimiseen aivan loistavasti, ja sitähän Iina rakasti.
"No mistäs vitusta lie hankin kun kukaan ei halua mua", neitonen mutristi huuliaan. Tämä viittasi tottakai siihen aiempaan Mika -sotkuun ja ehkä siihenkin, että tämän entinen miesystävä oli jättänyt toisen naisen takia.
"Miro, kun asia on katsos niin ettei miehet halua musta muuta kuin vaan yhtä asiaa", nainen valitteli hymy huulillaan - vaikka asiassa ei hauskaa sinänsä ollut mikään.
"No hanki ihmeessä.. Mistäs sä ajattelit?", naureskeli Iina hiljaa ja jatkoi liikkeitään musiikin tahtiin. Miron kysymyksen myötä tämä hieman virnisti ja pudisti päätään.
"Pöhkö... Se johtu alkoholista. VAIN ja ainoastaan siitä", tämä virnuili ja sipaisi hiuksiaan hieman. Sittemmin vaaleaverinen horjahti taas uudemman kerran, tosin nyt joku nainen oli tätä vahingossa töytäissyt.
"Hei, älä oo tiellä!", tuo tuntematon mustahiuksinen neitonen kivahti. Iina kohotti kulmiaan hieman ja naurahti ihmeissään.
"Anteeks? Mä, sun tiellä?".
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Helmi 07, 2012 11:00 am

Miro sulki välillä silmiään ihan vain uppoutuakseen siihen musiikkiin. Mies ei yleensä paljoa tanssilattialla baaroi-iltoina hengaillut, paitsi tosin silloin, jos halusi pokata jonkun naisen. Koska Iina kuitenkin oli kysynyt Miroa tanssimaan, niin mikä ettei. Ei Miro kuitenkaan mikään kaikista huonoin tanssija ollut, ja alkoholikin oli suorastaan pakottanut nuorukaisen tanssilattialle.
"Äläs nyt Iina! Ihan varmasti löytyy miehiä jotka tappais sun kaltasen naisen vuoks", Miro totesi sanojaan tarkoittaen. Iinalla oli ollut aikaisemmin ongelmia miesten kanssa, mutta Miro kyllä tiesi, että monet tekisivät mitä tahansa saadakseen Iinan kaltaisen naisen. "Voisin parittaa sua mun kavereille jos siellois joku kiva vapaana", Miro naurahti. Niitä ei valitettavasti ollut, koska ne parisuhteeseen haluavat olivat ymmärrettävästi varattuja.
"Mistäs mä ajattelin.. En tiiä. Naiset ei ilmeisesti haluu vastata mun soittoihin", Miro totesi vakavoituen jo hieman. Miestä tosiaan ärsytti, että Mari ei ollut vastannut, koska Miro oli oikeasti ollut kiinnostunut - ja oli oikeastaan yhä.
Miro kerkesi vain virnistämään ilkikurisesti Iinan sanoille kun tuo olikin jo sanaharkassa jonkun tummatukkaisen naisen kanssa. Ei hitto. "Iina hei, rauhotu", Miro totesi vieden kätensä tuon eteen. "Sori, tää on niin kännissä ettei tajua mitään." Hyvä on, äskeinen oli ollut sen toisen naisen syytä, mutta jospa Iinan olisi parempi olla aloittamatta kissatappelua täällä.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  fay Ti Helmi 07, 2012 11:20 am

Iina pysähtyi hetkeksi ja naurahti epämääräisesti.
"No eikä löydy. Kaikki haluu vaan kokeilla kerran ja sit ne lähtee menee", nainen sanoi mutristaen huuliaan, kunnes sitten naurahti.
"Mut mä en lannistu. Mä en katos oo sellanen, vai mitäää?", hihitti neitonen ja otti miestä käsistä kiinni, jatkaen tanssimista.
"Sullahan oli se joku... Meri. Mari. Maarit. Eiku hei, Sari. No mut kuitenkin, mites tän Sarin kanssa?", Iina kyseli silmät suurina ja naurahti hiljaa. No ei se nimipää aina voinut toimia moitteettomasti - etenkään nyt, mutta ehkä Miro ymmärtäisi. Katse kääntyi sitten taasen siihen tummahiuksiseen, sitten Miroon. Ai Iinako oli niin kännissä ettei tajunnut mistään mitään? Nainen vain pyöräytti silmiään ja hymähti.
"Niimpä, jooo... Sä voisit vaan itse katsoa etees", Iina sanoi tummaverikölle ja käänsi katseensa sitten takaisin Miroon.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  nepa Ti Helmi 07, 2012 11:32 am

"Iina.. Helvetti. Pitääks mun alkaa sun mieheks niin sä uskot?" Miro nauroi, sillä hetkellä tosin vitsaillen. Ei hän voisi kuvitellakaan seurustelevansa Iinan kanssa, koska heillä oli niin hyvä ja rento kaverisuhde; olivat oikeastaan parhaita kavereita. He olivat olleet sellaisia jo suhteellisen pitkän aikaa.
"Ei, sä et", mies aloitti purskahtaen sitten nauruun kun Iina otti hänestä ilmeisesti tukea, "et oo luovuttaja. Etkä saakaan olla. Sä ihan varmasti löydät sen oikeen miehen. Oikeesti. Laitan vaikka pääni pantiks." Oliko äskeinen lupaus kuitenkaan niin hyvä? Että Miro laittaisi päänsä pantiksi? Huvittunut hymähdys karkasi Miron huulilta.
"Mari, Iina, se nimi oli Mari", Miro nauroi. Ei mies kyllä olettanutkaan, että Iina olisi naisen nimen muistanut, koska Miro taisi mainita sen vain kerran. Ei Miro tahtonut pommittaa Iinaa tai kavereitaan yleensäkään omilla ongelmillaan, koska ei tunteista muutenkaan paljoa puhunut. Lopulta Miro avasi suunsa: "Ei oo vastannu, mutta ihan vitun sama. Oon himottu poikamies ja kyllä mulle naisia löytyy", hän virnisti, esittäen, että oli kunnossa. Oikeasti Miroa pänni.
"No okei, se oli ton toisen syytä mut koita tajuta", Miro totesi, jotta Iinaa ei jäisi äskeinen ärsyttämään. Miro katsoi, kuinka se nainen käveli jonkun miehen luo, ja pian se mies käänsi katseensa Miron ja Iinan suuntaan. Älkää nyt vaan sanoko, että tuokin oli vielä tänne tulossa.
nepa
nepa
Taloyhtiön puheenjohtaja

Viestien lukumäärä : 620
Points : 724
Join date : 13.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila... - Sivu 2 Empty Vs: 1 tequila.... 2 tequila.... 3 tequila...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa