Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

After the hockey game

2 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  ansku Su Maalis 04, 2012 2:43 am

"Okei, katellaa sitte huomenna", Amanda virnisti. Mika oli kyllä todella hyvä löytö ja tästä täytyisi pitää kiinni. Mutta ei Amanda silti liian omistavainen halunnut olla, sillä säätäminen silloin tällöin kelpaisi todella hyvin. Olihan Mikassa ainesta poikaystäväksi, mutta Amanda epäili, ettei suhteesta tulisi mitään. Hän ei tuntenut Mikaa, mutta veikkasi, että tuolla jääkiekkoilijana riitti naisia, eikä Amandakaan ollut kovin sitoutuvaa tyyppiä.

"Mua ei väsytä vielä yhtään", brunette kiusoitteli Mikaa ja suukotti vielä pari kertaa tuon kaulaa. Oikeasti nukkuminen olisi kyllä hyvä idea, sillä vaikka Amanda jättäisi koulupäivän väliin, olisi hänellä muita hommia hoidettavana. Lopulta nainen painautui Mikaa vasten. "No joo vois alkaa nukkumaan, nii säki jaksat virkeenä mennä sinne aamujäille. Voinks mä jäädä yöks?" Nainen kysyi pienesti naurahtaen. Hän voisi lähteä aamulla yhtäaikaa Mikan kanssa ja ottaa tavaransa tuon autosta, minkä jälkeen hän menisi kotiinsa.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  henssuuu Ke Maalis 07, 2012 7:14 am

"noni, tämä muistetaan", Mika sanaili virnistäen kun kuuli Amandan sanat. Mies oli täysin vakuuttunut siitä, että tämä nainen oli todella mukavaa ja hyvää seuraa. Onneksi tämä neitonen oli hänelle tullut hallilla juttelemaan. Moni nuori nainen ei olisi kyllä uskaltanut.
"saanko kysyä yhen kysymyksen?", Mika kysäisi naurahtaen, virnettä huulillaan.
"..miksi just minä?", mies kysäisi kulmiaan hivenen kohotellen. Tätä asiaa hän oli miettinyt. Oliko se vain sattuman kauppaa, että Amanda oli juuri hänelle tullut juttelemaan vai oliko nainen oikeasti katsellut juuri häntä?

"no eipä tietenkää", Mika kiusoitteli hymyillen kun Amanda lausahti ettei tuota väsyttänyt vielä yhtään. Ei siinä, ei Mikakaan maailman väsyneimmäksi ihmiseksi itseään tuntenut, mutta tässä oli nyt pakko ajatella sitä millainen olo hänellä tulisi olemaan huomenna aamulla.
"Aivan, ehkä me aletaan nukkumaan ku toinen on sen verran reipas ja luotettava ja aikuismainen ettei lintsaa töistä ja opiskeluista", mies virnuili tökkien pienesti naisen kylkeä. Pitihän sitä nyt päästä toista vähän edes kiusaamaan.
"ja tottakai sä jäät yöksi, en mä sua tästä enää mihinkään päästäis", Mika lausahti muka järkyttyneenä, vetäen naista paremmin lähelleen.

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  ansku Pe Maalis 09, 2012 10:40 am

Amanda joutui hetken miettimään Mikan kysymystä. Miksi juuri Mika? Hymy nousi naisen huulille, kun hän mietti mitä vastaisi. "No koska sä oot komee, mukava, herrasmies ja ihana tyyppi", brunette vastasi rehellisesti ja suukotti miehen huulia. Olihan hän aluksi huomannut Mikan tämän komeuden takia, mutta Amanda oli pian tajunnut kuinka mukava mies oli. Nainen halusi ehdottomasti nähdä tätä jatkossakin.

"Mä en vaa saanu silmii irti susta", nainen sanoi hetken päästä ja naurahti. Jääkiekko-ottelusta tuntui olevan jo kauan ja olihan siitä kulunutkin monta tuntia. Amanda ei kyllä vielä silloin ottelun aikana osannut kuvitellakkaan, että hän viettäisi tulevan yönsä komean maalivahdin kanssa, jota oli tuijotellut koko pelin ajan. Brunette haukotteli pienesti ja huomasi, että häntä alkoi jo vähän väsyttää.

"Joo siis mähän oon tosi aikuismainen", Amanda naurahti ja kurottautui vielä suukottamaan Mikan huulia, ennen kuin painoi päänsä tyynyyn. Hän tökkäsi miestä pari kertaa takaisin tämän kylkeen nauraen. "No hyvä, koska ei huvittas enää oikee lähtee tästä mihinkää", Amanda virnisti painautuessaan Mikaa vasten ja lisäsi "mut ehkä tosiaa pitäis alkaa nukkuu nii sä jaksat olla virkeenä aamulla. Öitä." Brunette sulki silmänsä ja hetken päästä hän lopulta nukahti.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  henssuuu Su Maalis 18, 2012 7:19 am

Mika oli nukkunut yönsä todella hyvin. Mikäs siinä, kaunis nainen kainalossa. Voisiko asiat paremmin ollakaan?
No, ei tietenkään. Varsinkin kun otti huomioon, että hän oli saanut jo kutsun täksi illaksi kyseisen naisen luokse viettämään iltaa.
Eilinen oli todellakin ollut upeaa, joten Mika ei ollut nähnyt mitään syytä olla ottamatta sitä houkuttelevaa kutsua vastaan. Tänäänkin olisi vain aamutreenit ja sen jälkeen päivällä pitäisi käydä itsenäisesti lenkillä ja illalla vielä tehdä kuntosalitreeni, joka oltiin jokaiselle pelaajalle tietenkin henkilökohtaisesti luotu. Huomennakaan ei olisi aamutreenejä riesana, joten mitään syytä ei ollut etteikö hän voisi mennä kyseisen naisen, Amandan luokse pitämään hauskaa.

Mika heräsi herätyskellonsa soittoon ja nopeasti hän sammutti kännykän herätyksen ettei brunette heräisi siihen. Mika kun tiesi paljon paremman tavan herättää toinen. Pieni suukko lahjoitettiin naisen poskelle, sen jälkeen tuon hiuksia silitettiin samalla kun naiselle kuiskattiin hyvän huomenen toivotukset.
Sen jälkeen Mika jäi hetkeksi vielä katselemaan tuota kaunista naista ennen kuin nousi ylös ja kävi pukemassa collarit jalkoihinsa. Paitaa Mika ei vaivautunut pistämään ylleen, olihan tuo nainen jo nähnyt hänet täysin alastomana, ja hän ei nyt vain jaksanut pukea paitaa päälleen.

Saatuaan housut jalkaansa Mika lähti jo keittiön suuntaan, pysähtyen kuitenkin makuuhuoneensa ovelle.
"neiti voi tulla aamupalalle sitten kun jaksaa", Mika lausahti naurahtaen ja lähti sen jälkeen tepsuttelemaan keittiöön. Kello oli vielä suhteellisen vähän, mutta pitihän tuo kaunokainenkin jo herättää, hänen itsensä kun pitäisi jo melko pian lähteä. Ei tässä kerkeäisi kuin aamupalan syödä, hampaat pestä ja lähteä sitten ajamaan hallille. Ja naisen tavaroita taisi olla hänen autossaan eiliseltä, ja tuo varmaan haluaisi ne takaisin. Eilinen meinasi vähän painaa silmäluomissa ja päässä, mutta ei voinut mitään, treeneihin olisi mentävä.

(En tienny, että pitikö mun vielä jatkaa, siksi tämä pikkunen tauko tässä vastaamisessa.. Päätin nyt kuitenkin vielä jatkaa tämän aamun pelaamisen, voidaan toki lopettaa tähänki jos haluat :'D)

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  ansku Ke Maalis 21, 2012 11:41 am

Amanda nukkui Mikan vieressä, eikä tiennyt yhtään, että mies oli jo herännyt. Brunette vaihtoi asentoa ja jatkoi uniaan, kunnes tunsi Mikan kosketuksen ja kuuli tämän kuiskauksen. Nainen avasi varovasti silmänsä ja katseli hetken hölmistyneenä ympärilleen, kunnes muisti missä oli. Pieni hymy nousi Amandan huulille. Hän oli viettänyt eilen yhden parhaimmista öistään ja vieläpä komeassa ja mukavassa seurassa. Muistaessaan, että oli kutsunut tänään Mikan luokseen, naisen hyvä tuuli jatkui. Oli ihanaa heti herätessään nähdä tuo komea mies ja tajuta, että näkisi tämän vielä pian uudestaan.

Amanda makasi yhä pää tyynyllä ja katsoi selin olevaa Mikaa, joka laittoi collareita jalkaansa. Miehen kroppa oli kyllä täydellinen, kuten koko mies muutenkin. Nainen olisi voinut makoilla siinä ikuisuuden ihailemassa Mikaa. Mutta aamu oli selvästi jo tullut ja Amanda muisti, että Mikalla oli aamujäät. Nainen itse päätti lintsata koulusta, mutta kyllä hänelläkin oli kotona hommia. Hän voisi siivota asuntonsa ja yrittää laittaa jotain ruokaa, jos Mika sattuisi pistäytymään illalla kylässä. Tuomas-serkullekin täytyisi vihjata, että pysyisi ensi yön poissa kotoa.

Amanda naurahti Mikalle kuullessaan aamupalasta. Hän nousi venytellen ja haroi tummia hiuksiaan parempaan asentoon. Olo tuntui vähän oudolta, sillä olihan nainen illan aikana juonut hieman. Ei ollut kohteliasta jäädä sänkyyn kun Mika oli jo ylhäällä ja hänellä saattoi olla kiire, joten lopulta Amanda nousi kokonaan sängystä ja alkoi etsiä vaatteitaan. Hän löysi lattialta farkkunsa, sekä paitansa ja alkoi kiskomaan vaatteita ylleen, ensin tietysti alusvaatteet. Lopulta nainen oli valmis. Hän näytti varmasti räjähtäneeltä vähäisten unien jälkeen, mutta toivottavasti Mika ei huomaisi sitä. Lopulta brunette laahusti keittiöön hiuksiaan pöyhien.

"Huomenta", Amanda virnisti nähdessään Mikan ja suukotti häntä, ennen kuin istui pöydän ääreen. Pelkkä eilisen ajatteleminen nosti hymyn naisen kasvoille.

[Joo sori toi mun edellinen viesti oli vähän epäselvä, mut siis ajattelin et voit vielä jatkaa siitä jos haluat. (: Toi aamupeli sopii mulle hyvin, ei mulla oo kiirettä lopetella tätä. Very Happy ]


Viimeinen muokkaaja, ansku pvm La Huhti 21, 2012 11:49 am, muokattu 1 kertaa
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  henssuuu To Maalis 22, 2012 11:01 am

Mikan huulilla oleili hymyä kun hän huomasi hymyn, joka oli Amandan huulille syttynyt. Mukava se oli ensimmäisenä aamuna nähdä hymy kauniin naisen huulilla, jonka kanssa oli viettänyt ensin upean yön.
Kauaksi aikaa hän ei kyllä tosiaan ehtinyt jäädä naista ihailemaan kun piti mennä pukemaan housut jalkaan, ja siitä sitten aamupalalle.
"..aiotko sä mennä kouluun tänään? Moneksi sulla edes olis?", Mika kysäisi hymähtäen, olihan nainen eilen sanonut lintsaavansa tänään. Siitäkin hän oli ehtinyt tuolle jo kuittailla hyväntahtoisesti.

heti ensimmäisenä keittiössä Mika joi ison lasin kylmää vettä. Ajatukset pitäisi saada selviksi ja keho ja mieli muutenkin hereille, sillä eihän treeneihin olisi mitään järkeä lähteä jos ei voisi tosissaan olla ja olla kokoaikaa läsnä ja parhaimmillaan. Sitä varten treeneihin mentiin ammattilaisena, tekemään hommat tosissaan ja ammattitaidolla. Tämä oli hänen työtään, vaikka se meinasi välillä unohtua, hän kun nautti tästä niin paljon. harva pystyi tekemään harrastuksestaan itselle ammattia. Hän oli kuitenkin onneksi yksi onnekkaista.

Mika oli jo nostanut leipää ja leiväntekotarvikkeita, kuten voita, leikkelettä, juustoa, kurkkua yms. pöydälle, kun huomasi Amandan tulevan huoneeseen.
"no huomenia vain", Mika lausahti vastaten siihen suukotukseen.
"..nostin siihen jotain leipäjuttuja, jos haluat hedelmää niin niitä säilytän jääkaapin alhaalla semmosessa lokerossa. Paitsi banaaneja on tossa pöydällä", Mika puheli osoitellen kädellään jääkaapin ja banaanejen suuntaan. Sen jälkeen mies itsekin istahti pöytään ja alkoi voidella leipiä itselleen.
"niin oliko se niin, että sulla oli jotain tavaroita mun autossa?", mies kysäisi naiselta jääden hetkeksi katsomaan tuota hymyillen.

[Äh, ei se ollu yhtään epäselvä! :D]

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  ansku La Huhti 21, 2012 11:56 am

"Taitaa koulupäivä jäädä väliin, kun se ois alkanu yheksältä, eikä mulla oo aavistustakaan paljonko kello on", Amanda naurahti Mikalle ja nyökättyään ensin tämän sanoille leivistä ja hedelmistä, alkoi nainen voitelemaan itselleen leipää. Hän haukkasi leivästään ja vilkaisi nopeasti hymyillen Mikaa. Miten mies onnistui näyttämään niin hyvältä jo tähän aikaan aamusta?

"Ainii joo. Mun cheerleading-kamat taitaa olla siel", Amanda muisti. Hänen täytyisi lähteä Mikan kanssa yhtämatkaa ja ottaa tavaransa, ennen kuin menisi kotiin. Syödessään leipäänsä nainen upputui ajatuksiinsa. Viime yö palasi taas hänen mieleensä, sillä eihän sellaista kokemusta voinut unohtaa, varsinkaan kun Mika oli samassa huoneessa. Brunette ei voinut olla taas vilkaisematta miestä vinosti hymyillen. "Mä voin vaikka lähtee sun kaa samaa matkaa ja ottaa ne ennenku meen himaan", nainen selitti ja pakotti itsensä palautumaan tähän hetkeen. "Voinks mä muutes ottaa vettä?" Amanda kysyi kun oli syönyt leipänsä ja vastausta odottelematta hän oli jo noussut pöydän äärestä ja löysi pian kaapista lasin, johon hän valutti hanasta vettä.
ansku
ansku
Hyvänpäivän naapuri

Viestien lukumäärä : 143
Points : 182
Join date : 19.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  henssuuu Su Huhti 22, 2012 12:26 am

Mikan huulilta karkasi pieni hymähdys Amandan sanojen seurauksena.
"no sen voin paljastaa, että ei se vielä yheksää oo", Mika lausahti naurahtaen, haukaten sen jälkeen leivästään taas palasen. Pieni hymy käväisi Mikan huulilla kun hän huomasi Amandan vilkaisevan hänen suuntaansa. Miten hän ei ollut aiemmin huomannut tätä kaunotarta hallilla? Mistä kaikesta hän olikaan jäänyt paitsi ennen tätä.

"joo, näin mäki muistelin", Mika totesi pörröttäen sitten hitusen hiuksiaan, pistäen viimeisen palan leivästä suuhunsa. Ennen kuin Mika ehti sanoa mitään niin hän kuuli jo Amandan jatkavan puhumista.
"ookei, niinhän se varmaan kannattaaki tehä", Mika mietiskeli ja nyökkäsi päätään kun kuuli naisen esittämän kysymyksen.
"sori, mä unohin kokonaan pistää juomista tähän pöytään", mies tokaisi ja virnisti pahoitellen. Mies nousi melkein heti ylös Amandan mentyä vesihanan luokse, ja meni seisoskelemaan naisen viereen ottaen sitten vettä tuon jälkeen. Luoja, tuo nainen oli oikeasti todella kaunis. Kyllä tuota kelpasi katsella. Mies joi hörpyn vedestään ja pörrötti sitten naisen hiuksia.
"syö vielä jotain jos haluat, mä meen nyt peseen hampaat. Sitten voitaski jo lähtee?", Mika lausahti kysyvästi, hymyillen pienesti.

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

After the hockey game - Sivu 3 Empty Vs: After the hockey game

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa