Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

2 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  fay Ke Tammi 25, 2012 6:42 am

Viltsu naurahti hiljaa. No jaa, ehkä se oli totta. Mutta vaikka ei Beata ollutkaan osannut sitä odottaa, kyllä Viljami oli salaa mielessään mietiskellyt miltä saattaisi tuntua uusinta tuon kanssa. Ja nyt sille oltiin saatu vastaus. Tyypillinen mies, heh. Nuorukainen sulki sitten hetkeksi taas silmänsä ja huokaisi hiljaa. Tämä viskasi kauhan kanssa kiukaalle pienen annoksen vettä, tottakai silmät ensin avattuaan. Eipä sitä sokkona yritetty alkaa löylyä heittelemään.

"No en mä oikeestaan näin helposti unohda asioita", myönsi Viljami ja kohautti olkiaan. Kyllä se asia oli pyörinyt jonkun aikaa mielessä - ja nyt taas palasi kun oltiin päästy itse asiaan.
"Mut edelleen.. Eihän se mulle kuulu", Vili sanoi huokaisten ja silmäili hetken aikaa vastapäistä seinää, ennen kuin katseensa käänsi tummaverikköön. Jestas, toinen oli kaunis. Missä ikinä olikaan. Saunassa, baarissa.. Silloin Viltsun kämpillä. Tuollaisia naisia tosiaan näki harvoin, ja seoli totuus.

"Mmh..", Vili mumisi. Tämä yritti saada lauseensa - tai no muminansa - kuullostamaan vakuuttavalta, onnistuenkin siinä, ainakin omasta mielestään. Tottahan Beatan sanat olivat sinänsä. Tämä ei voinut satuttaa ketään kun ei ollut edes suhdetta. Mutta silti. Tekiköhän Beata tällaista myös sen toisen miehen kanssa? Ikään kuin.. Noh, pyöritti kahta samaan aikaan, vaikkei kummastakaan kai halunnut mitään vakavampaa. Sen verran mustasukkainen Viljami oli, että se ajatus häiritsi tätä. No jaa, parempi oli silti vaieta.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  henssuuu Ke Tammi 25, 2012 9:34 am

Beata jäi hetkeksi miettimään sitä, että oliko tuo oikeasti miettinyt uusintaa. Tai jäänyt miettimään sitä viimekertaa. No, ei hän välttämättä edes halunnut vastausta, mutta ainahan olisi mukava vain spekuloida. Beata pysähtyi myös miettimään, että oliko itse miettinyt tapahtunutta. No, olihan hän asiaa pyöritellyt. Sen verran upeaa seksi oli viimeksikin ollut, että ei sellaista unohtaisi. Ja pakkohan se oli myöntää, että oli sitä päänsä sisällä tullut ajateltua leikkimielisesti tätä uusintaa. Mutta ei hän mistään tällaisesta ollut osannut unelmoidakaan. Huhhuh, ei todellakaan.

”No se..”, Beata lausahti Viljamin sanojen jälkeen. Ei kukaan normaali ihminen näin nopeasti unohtaisi. Varsinkaan sellaista juttua, mitä hän oli suustaan päästänyt. Hitto, edelleen nolotti se koko avautuminen. Hänen pitäisi joskus vain osata olla ihan hiljaa. Mutta ei niin ei.
”Mut saa sitä aina kysyä”, Beata totesi hymyillen kun Viltsu sanoi, ettei asia tuolle kuulunut. Vaikka kyllä se Beatan mielestä periaatteessa hitusen tuolle jopa kuuluikin. Äh, vaikka parempi olisi ollut kyllä ettei kuuluisi. Ja ettei hän oikeasti alkaisi vehtaamaan mitään Viltsun kanssa. Olisi hirveää pyörittää kahta miestä yhtä aikaa, varsinkin kun nuo molemmat asuivat huvilakujalla. Melko riskialtista puuhaa.

Beata kohotti hieman kulmiaan kun kuuli Vilin muminan. Ja mitenköhän tuokin mumina olisi pitänyt ymmärtää. Ja oliko se yrittänyt kuulostaa joltain? Hyväksyvältä esimerkiksi? No, ehkä se ei tarkoittanut mitään, ehkä se oli vain sellainen merkki, että toinen oli ymmärtänyt hänen sanansa. Tai sitten mies oli sanonut jotain, mutta hänen korviinsa se oli vain kuulostanut muminalta. Äh, tekipä hän taas asiat vaikeaksi.
”..mitä sä mietit?”, Beata kysäisi hetken hiljaisuuden jälkeen. Hän halusi tietää miehen ajatukset kun tuo näytti niin, mietiskelevältä? Tai ei hän oikeastaan osannut tulkita toisen ilmettä täysin. Tai sitten hän taas yritti lukea jotain merkkejä toisen kasvoilta, vaikkei niitä merkkejä ollut edes olemassa.

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  fay Ke Tammi 25, 2012 10:11 am

Mies havahtui mietteistään naisen kysyessä, mikä mielessä liikkui. Niin, mikä? Voisiko Viljami muka iloisesti todeta että mä en haluu et sä säädät sen toisen miehen kanssa, koska tuun niin mustasukkaiseksi. Hitto. No ei tosiaankaan. Viljami raapi niskaansa hieman vaikeana ja vilkaisi sitten naiseen. Ehkä oli parempi pitää mölyt mahassa, vaiko ei? Toisaalta miksei tuo voisi suoraan sanoa - ainakin silloin vältyttäisiin kaikelta mielipahalta.
"Eeen mä mitään. Äh, unohda", Viljami naurahti hiljaa ja heitti vielä löylyä. Kohta olisi pakko mennä viileään suihkuun, tämän nahka ei kestäisi enempää kuumuutta. Beata oli kyllä aikamoinen nainen kun kesti tällaista!

"Tai no oikeestaan mä täs vähän mietiskelin..", aloitti Viljami ja muotoili sitten mielessään oikeaa tapaa kertoa asia, ilman että nainen pelästyisi ja hyppäisi viisi metriä ilmaan.
"Tai et teetkö sä tälleen myös sen toisen miehen kanssa? Hmh, siis et.. No, miten tän sais sanottua.. Et ootko sä tavallaan kummankin kanssa?", mumisi Viljami kysyvävä.
"Mä käväsen suihkus", tuo sanoi ja asteli alas lauteilta. Saipahan ainakin karata tilanteesta - niin lapsellista kuin se olikin.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  henssuuu Ke Tammi 25, 2012 10:33 am

Beata jäi odottamaan Viljamin sanoja, katsellen toista melko odottavasti. Ihmiset yleensä vihasivat kysymystä joka koski noiden sen hetkisiä ajatuksia. Eikä Beatakaan yleensä tykännyt sellaisesta kysymyksestä, sillä sellainen kysymys esitettiin aina, kun ajatteli jotain sellaista, mitä ei haluaisi toien tietävän. Beata huomasi Viljamin raapivan niskaansa ja sen jälkeen tuo vilkaisi hänen suuntaansa melko vaikean oloisena. Okei, ei miehen olisi pakko vastata jos tuo ei kerta halunnut. Mutta toki hän kiinnostui asiasta vain enemmän kun toinen sitten myös käski hänen unohtaa.
"..okei", Beata mumisi hitusen hymähtäen ja sulki sitten silmänsä kun Viljami heitti taas löylyä. Äh, kohta pitäisi kyllä lähteä suihkuun ettei kärventyisi.

"niin..?", Beata lausahti Viljamin aloittaessa sitten sanomaan, mitä toinen oikein oli mietiskellyt. Beata avasi silmänsä samalla ja käänsi katseensa Viljamiin toivoen, että tuo tällä kertaa sitten oikeasti sanoisikin ajatuksensa. Ei tuo voisi varmaan mitään sen nolompaa paljastusta tehdä kuin hän viime kerralla. Ei sellaista ruukattu sanoa, ja koska hän oli nyt asiasta kysynyt, niin ihan hyvin Viljami saisi hyvällä omallatunnolla sanoa ajatelleensa vaikka naapurin Ullaa. Ei Beata toki siitä riemastuisi, mutta noh. Hän oli itse mennyt kysymään.

Kun Beata lopulta kuuli Viljamin sanat, mitkä oltiin muotoiltu kysymykseksi, hiljeni Beata kyllä täysin. Mitään hän ei kuitenkaan ehtinyt miehelle sanoa, kun tuo jo häipyi paikalta. Ahaa, Beata olisi ollut kyllä iloinen jos ei olisi saanut tietää näitä miehen mietteitä. Asia selvästi taisi häiritä Viljamia. No häiritsisi häntäkin jos Viljami sanoisi tykkäävänsä jostain toisesta, ja jos hän tietäisi toisen vielä makaavan sen toisen naisen kanssa. Vaikka eihän Viljami sitä tiennyt? Toivottavasti ainakaan.. Vaikka eiköhän se ollut melko selvää? Äh. Seuraavaksi Beatan mieleen tuli, että oliko Viljami mustasukkainen hänestä? Aww, söpöä.

Beata nousikin lauteilta ja käveli saunasta ulos suihkutilaan. Hän sulki saunan oven ja käveli sitten suihkuun, kietaisten kätensä höllästi miehen takaa tuon ympärille.
"ootko sä mustasukkanen?", Beata lausahti hymyä äänessään, toivoen saavansa rehellisen vastauksen.
"..tai siis, että häiritseekö se sua?", nainen vielä mumisi vähän vakavammin, kun ei halunnut tehdä toisen oloa liian vaikeaksi. Vaikka tuo taisi olla melko vaikeana, kun oli sieltä saunasta sanojensa jälkeen paennutkin.

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  fay To Tammi 26, 2012 6:09 am

Viljami sääteli suihkun vipuja ja sai pian viileämpää vettä. Kuumasta saunasta tultua tuntui viileä vesi aivan käsittämättömän ihanalta. Viljami sulki hetkeksi silmänsä ja nappasi sitten shampoopullon käsiinsä. Pursotettuaan hieman vaaleaa ainetta käsiinsä, alkoi nuorukainen vaahdottaa sitä vaaleisiin hiuksiinsa. Ei aikaakaan kun vaahtokertymä oltiin saatu huuhdeltua ja hiukset hehkuivat puhtauttaan. Mielessään Viljami mietti edellisiä sanojaan naiselle - mitä tuo niihin reagoisi? Olisi kurjaa kuulla että tuo vietti samanlaista 'aikaa' sen toisenkin miehen kanssa. Vaikka Viljami oli melkoinen naistenmies, kyllä tuo pyöritti vain yhtä kerrallaan.

Tuntiessaan naisen kädet ympärillään mies naurahti hiljaa. Tämä pyyhkäisi vettä kasvoiltaan ja kuunteli naisen sanoja. Yh. Mitä niihin vastata? Ei Viltsu tosiaan halunnut myöntää olevansa mustasukkainen.
"No een..", tämä hymähti hiljaa ja nappasi samalla suihkugeelinsä, jota pursotti käsiin ensiksi.
"Tai oon. Mitäpä sitä kieltämäänkään. Mua vaan häiritsee se et.. Äh..", mumisi nuorukainen ja katseli seinän vaaleansinisiä kaakeleita. Ei Viltsu osannut muotoilla lausettaan ollenkaan, ehei.
"Tai se että sä oot tällä tavalla myös sen toisen miehen kanssa..?", Viljami totesi kysyvän lauseen, eli ei siis syyttänyt naikkosta millään muotoa. Kunhan kysyi.
"Mut enhän mä voi kieltääkään sellasta. Tai siis, niin", Viljami saneli olkiaan hieman kohottaen. Oli ihan hyvä että mies ei nähnyt naisen kasvoja, sillä pieni puna oli tuon nuorukaisen poskille kohonnut.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  henssuuu To Tammi 26, 2012 9:34 am

Kuullessaan Viljamin kieltävän vastauksen, nyökkäsi Beata pienesti päällään. Vaikka se oli melko turha teko, kun Viljami melkein heti lausahti, että kyllä hän oli. Tai no, että asia tuota häiritsi. No ei mikään ihme, että tuota häiritsi.
"..niin?", Beata mumisi kysyvänä, kun Viltsu jätti taas lauseensa kesken. Höh. No kyllä hän ymmärsi, että toisen oli ehkä vaikea muotoilla sanojaan. Sen verran vaikea aihe tämä oli kuitenkin puhuttavaksi.
Se kysyvä lause sai tällä kertaa vuorostaan Beatan hiljaiseksi. Nii'in, ei hän voinut kieltääkään asiaa.

"just tämän takia mä ekan kerran sanoin, ettei meidän kannata ottaa uusintaa", Beata lausahti hitusen huokaisten. Ei hän halunnut pyörittää kahta miestä yhtäaikaa, mutta minkäs tälle tilanteelle nyt mahtoi? Pitäisikö hänen sanoa Jimille, että sori, löysin uuden miehen kenen kanssa haluan säätää, palataan asiaan joskus uudestaan. Ei hän niinkään voinut tehdä.
"..en mä tiedä mitä mun pitäis tehdä", Beata totesi hitusen hämilläänkin, ja päästi otteensa Viljamista, jotta tuo voisi pestä itsensä paremmin.
"tai siis ku niin.. En mäkää haluais kahta miestä pyörittää yhtäaikaa", Beata totesi vielä.
"ja sitäpaitsi, ei me tapailla sen kanssa. Jos sä niin luulet", nainen vielä selvensi asiaa. He vain joskus satunnaisesti sattuivat päätymään sänkyyn.

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  fay To Tammi 26, 2012 10:21 am

Viljami huokaisi hiljaa. Niin no, ei nainen turhaan ollut sanonut ettei halua uusintaa. Tämä lipaisi huuliaan ja alkoi levitellä sitten suihkugeeliä vartalolleen. Mielessä poukkoili naisen lauseet ja mies mietti kuumeisesti kuinka sanoa jotain järkevää, ettei se menisi turhaksi muminaksi.
"Mhm, nii..", Viltsu sanoi ja asteli sitten paremmin suihkun alle, jotta saisi huuhdottua vartalonsa paremmin. Tämä käänsi lopulta katseensa Beataan ja huokaisi hiljaa. Vili ei tosiaankaan käsittänyt kuinka oli nyt käynyt näin, että Viljami halusi 'pitää' naisen itsellään, eikä jakaa tuota kenellekään toiselle - siinä mielessä.

"No en mä luulekaan et te tapailisitte, mut.. Niin. Kun sulla kuitenkin on tunteita sitä kohtaan ja jos te säädätte tälleen samalla tavalla.. Ni mä en haluis olla mitenkään 'toinen vaihtoehto' tai silleen", Viljami mumisi ja sammutti suihkun. Tuo nappasi naulakosta pyyhkeensä ja kuivaili itseään mietteliäänä.
"Mut älä nyt vaivaa päätäs tällä..", huokaisi Viltsu ja kohautti olkiaan.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  henssuuu To Tammi 26, 2012 10:40 am

Beata olisi toivonut Viljamin vain kieltävän häntä tapaamasta Jimiä. Vaikka Beata ei tiennytkään olisiko siinä tapauksessa toiminut miten. Olisi vain ollut helpottavaa kuulla toisen huulilta jonkinasteinen ratkaisu tähän asiaan kun ei itse osannut ratkaisat heidän pulmaansa. Miksi heillä edes oli tällainen pulma? Voi luoja, tämähän alkoi kuulostaa ihan suhteelta kaikkine sitoutumiseen kaikkineen. Huhhuh, melko vakavan kuuloiseksi he todella olivat tämän tilanteen saaneet. Ei ennen Beata ollut ottanut tällaisia juttuja vakavasti. Edes miettinyt koko asioita. Kaikki oli tapahtunut ihan fiiliksen pohjalta ja omalla painollaan.

"toinen vaihtoehto?", Beata toisti Viljamin sanat ja kurtisti kulmiaan. Miehen sammuttaessa suihkun väänsi Beata uudestaan veden valumaan, ja meni vuorostaan suihkun alle. Miehen huokaisun jälkeen Beata pudisti päätään.
"se on myöhäistä nyt", nainen huokaisi ja sulki silmänsä hetkeksi, kun antoi veden virrata kasvoilleenkin.
"et sä oo mikään toinen vaihtoehto", Beata lausahti seuraavaksi ja tuli pois suihkusta. Hän oli itsensä jo kertaalleen tänään pessyt niin ei pitänyt alkaa hiuksiakaan pesemään.
"hitto, täähän meni vaikeeksi", Beata lausahti hitusen naurahtaen kun otti pyyhkeensä naulakosta ja alkoi kuivailla itseään pohtien tätä tilannetta. Ihan kuin hän voisi olla tätä enää miettimättä..

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  fay To Tammi 26, 2012 10:51 am

"No... En mä tarkota toinen vaihtoehto ihan kirjaimellisestikaan, mut..", mies ähkäisi vaikeana. Kyllähän miehellä nyt vähän sellainen fiilis oli, kun tiesi että naisella oli tunteita sitä toita miestä kohden. Entä jos tuo olikin vain säälistä Viljamin kanssa? Äh, ei. Se kullosti tyhmältä. Aikuisiahan tässä oltiin kuitenkin.
"No hyvä etten, mut.. Sellanen oli tässä vaan tulee. Tai siis sä kuitenkin pidät siitä toisesta, ni..", mies huokaisi ja antoi pyyhkeensä kuivailla vartaloaan. Ei tämä halunnut märkänäkään vetää vaatteita päälleensä. Viljami antoi katseensa hetken aikaa levätä naisen vartalolla, kunnes käänsi katseen muualle.

"Mmh, joo..", Viljami sanoi niskaansa raapien. Vaikeaa tämä oli totta tosiaan. Oliko heidän nyt järkevää jatkaakaan tällaista, jos se.. No, helvetti sentään.
"Mä en nyt oikeen tiiä mitä sit pitäis tehä", Viljami sanoi ja lipaisi nopeasti huuliaan. Tämä haraisi kosteita hiuksiaan ja avasi sittemmin pukuhuoneen oven mennäkseen pukeutumaan.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  henssuuu To Tammi 26, 2012 11:02 am

"kylläpäs tarkoitat. Kyllä mä sen tiedän", Beata lausahti kun mies kiisti, ettei tarkoittanut sanojaan kirjaimellisesti. Tai no eihän Beata voinut ihan varma olla, mutta kyllä hänellä sellainen olo oli, että miehestä vahvasti tuntui siltä. Beata kuunteli Viljamin seuraavat sanat ja jäi miettimään, että olisi todellakin ollut parempi, jos hän ei olisi sanonut silloin viimeksi Jimistä yhtikäs mitään.
"no haluatko sä etten mä nää sitä enää?", Beata kysäisi suoraan nähdäkseen mitä Viljami oikein halusi. Omistaa hänet kokonaan? Tuntea olevansa tärkeä? Vai mitä?
"tai sano mitä mun pitää tehä, että sä et kuvittele olevas vaan joku lohduke? tai toinen mies..", Beata totesi vielä. Ei hän ainakaan ratkaisua keksinyt asiaan. Ja ihan mielenkiinnosta Beata olisi halunnut tietää, mikä Viljami olisi sitten halunnut olla? Hänen poikaystävänsä vai?

Beata kuivaili itseään pyyhkeeseen ja vilkaisi Viljamia aina välillä.
"en mäkään tiedä, en kyllä yhtään", Beata totesi ja pisti pyyhkeensä ympärilleen, olihan hän saanut itsensä kuivailtua. Hän käveli pukuhuoneen puolelle ja alkoi pukea sitten vaatteitaan ylleen.
"ehkä meidän ei vaan pitäis tehä tästä niin vaikeeta", Beata mietiskeli. Ehkä heidän pitäisi vain sopia, että jatkaisivat samalla tavalla. Mutta erona vain se, että toisen luokse voisi mennä jos olisi hellyydenkipeys. Jos he päätyisivät vielä harrastamaan seksiä, niin sitten päätyisivät. Mutta ei tästä kannattanut tehdä mitään "virallista" säätämistä. Ainakaan Beatan mielestä. Tietenkin jos Viltsu haluaisi niin pitäisi miettiä uudelleen..

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  fay To Tammi 26, 2012 11:25 am

"No.. Okei, joo. Tarkotin. Mut jos sä kerta tykkäät siitä toisesta, ni.. Miks sä sillon haluut mun kanssa mitään? Siis niiku tällasta..", selvensi mies hieman huokaisten ja rypisti kulmiaan. Jos miehellä olisi tunteita jotain naista kohtaan, tämä yrittäisi sitä täysin palkein. Tosin.. No, miehen kirjo ihastumisten suhteen ei ollut järin laaja. Tuo ihastui harvoin. Mutta jos ihastui, niin silloin ihastui.
"No en mä voi kieltääkään sua?!", ähkäisi mies ja haroi hiuksiaan. Naisen lause kuullosti jollain tapaa syyttävältä, mutta ei se varmaan ollut tarkoitettu edes niin. Viljamilla oli jo valmiiksi hieman turhautunut olo.
"No en mä tiedä! Munko tässä pitäs jotain ratkaisuja tehdä? Että miten sun pitää toimia kun oot ihastunu toiseen mutta silti haluut toisen kanssa seksiä...", jupisi tämä ja veti vaatetta hieman ylleen. Äh.

"No miten tästä saa tehtyä ei-niin-vaikeaa? Että me ei nähdä enää näissä merkeissä, vai..?", Viltsu kysyi kulmiaan hieman kohottaen. Lopulta tuo oli saanut kaikki vaatteet ylleen, ja heitti pyyhkeen niskaansa. Hitto että oli vaikeaa.
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  henssuuu Pe Tammi 27, 2012 10:03 am

Beata jäi itsekin miettimään hämmästyneenä omaa ajatuksenjuoksuaan kun kuuli sen Viltsun kysymyksen. No yksi syy oli, että esimerkiksi hän olisi tehnyt mitä vain jos ei olisi ihastunut? Hän yritti unohtaa Jimin, tai sitten alitajuisesti ajatteli Jimin jotenkin "jättävän" hänet, jos mies saisi tietää hänellä olevan toisenkin kanssa juttua. Hitto, hän todella ajatteli monimutkaisesti.
"jaa'a", Beata mumisi kuitenkin vain ääneen ja naurahti pienesti kun kuuli Viljamin ähkäisyn.
"no et kyllä voikkaan", Beata totesi. Vaikka parempi sekin olisi ollut kuin tämä tiedottomuus, että mitä hittoa hänen pitäisi tehdä.
"no anteeksi nyt vaan hirveästi ku kysyin vähän apua", Beata älähti Viljamin seuraavat jupinat kuullessaan. Ei hän halunnut riidellä, mutta pahasti näytti siltä, että saisivat tästä jonkun riidan aikaan. Hitto.

"no en minä tiiä", Beata ähkäisi vaikeasti Viljamin kysymykset kuullessaan.
"ei ainakaan suunnitella mitään. Tai siis, jos me päädytään sänkyyn uudestaan niin sitten päädytään", Beata mietiskeli olkiaan pienesti kohauttaen, saaden sitten kaikki vaatteet päälleen.

henssuuu
Asukasyhdistyksen jäsen

Viestien lukumäärä : 320
Points : 375
Join date : 14.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  fay Ma Tammi 30, 2012 8:58 am

Viljami huokaisi hiljaa ja otti vielä pari kulausta tölkistään, ennen kuni heitti sen pukeutumistilan pöydän alla olevaan roskakoriin. Katse kääntyi Beataan mietteliäänä. Nainen jupisi tälle jotakin, eikä mies tiennyt mitä vastata. Välit olivat taas kireentyneet melkoisesti halusi tai ei.
"No sä taidat olettaa vaan et mä keksin ratkaisun sun miespulmiis?", mies ähkäisi hiljaa toiselle takaisin ja raapi niskaansa.
"Itse sä olet vähän niinkuin soppasi keittänyt. Mä en halua sekaantuu sun ja sen miehen kuvioihin yhtään. Entä jos se onki ihastunu suhun? Ja jos saa tietää tästä, mul on pari mustaa silmää", Viljami huokaisi ja oikoi päällään olevan paidan helmaa.

"No katotaan nyt mitä käy", mies mumisi hiljaa Ei tämä tahallaan ilkeillä halunnut tai mitään, mutta ärsytti vain. Mies koki toki edelleen sen toisen kaksilahkeisen uhkana, vaikkei.. No jaa. Turha oli miettiä kai koko juttua.
"Mä taidan painuu kotiin. Kiitti seurasta", huokaisi Viljami hitusen pettyneenä ja avasi saunan oven lukosta, lähtien kohti hissiä ja portaikkoa. Olisi kiusallista nähdä Beataa jatkossa. Miksi, siitä ei ollut tietoa.

tällanen hieno lopetus tälle Very Happy
fay
fay
Rappukäytävän vakiokasvo

Viestien lukumäärä : 444
Points : 541
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt! - Sivu 2 Empty Vs: Ei mietitä eilistä, ei murehdita huomista. Eletään tässä ja nyt!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa