Huvilakuja 13 RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[tähän joku tosi hauska ja kiva otsikko]

Siirry alas

[tähän joku tosi hauska ja kiva otsikko] Empty [tähän joku tosi hauska ja kiva otsikko]

Viesti  tillu To Huhti 26, 2012 10:48 am

Noniiiiii elikkä tillu on tässä inspiraation etsimis-seikkailullaan saanut parikin hahmoideaa, mutta koska mää ny nii pelkään että se inspis ei kuitenkaa palaudu completely, nii pitää ensin vähä kysellä että olisko mun mahdollisille uusille hahmosille mitään kysyntää, ettei ne aivan tyhjän pantiks jää...

Juu, eli oon mietiskelly tässä paria-kolmee erilaista hahmoo, let me know jos joku nappaa ja keksit jonkun kivan idean ja muuta jännää nii alan raapustaa tietoja asap!

nro 1. olis sellanen ns. hienostopoju, rich as fuck mutta silti oikee herrasmies kylläkyllä ja kaikin puolin oikein täydellinen mies, jolla kuitenkin on salaisuus jota en kyllä nyt ees kerro hohoho. Mutta joo, siis päällisin puolin se Mr. Perfect with a secret, joka vois ehkä kaivata jotain täysin päinvastaista naisseuraa - jotain tavallista työssäkäyvää naista, asennevammakin käy(haha joo mitä??) ja ei tietenkään saa olla liian helppo nakki tälle pojulle(tai ainakin se osaa hyvin esittää ettei kiinnosta yhtään vaikke oikeesti ois ihan in love tähän mieheen, ihan miten sä haluut thihi)! Naisseuran lisäks joku oikeinoikein hyvä ystävä ois enemmän kuin kiva, mies tai nainen ei väliä, mutta se ehkä tietäis vähän syvemmin tästä immeisestä, ehkä jopa sen salaisuuden? Sitten tietysti kateelliset, katkerat ja paskaa puhuvat haterit ois very nice lisä! Siinä kaikki siitä.

Numba kakone olis sitten taas vähän samaa kastia, myöskin siis tällainen kultalapio poikittain perseessä syntynyt rakkauspakkaus. Tässä jujuna olis sitten se, että tää miekkonen eläis pääasiassa vaan kuolleen ja kuopatun popular at something isäpuolensa rahoilla, tän mun miehen rahankipee gold digger -äiti kun olis löytänyt just sopivasti melkein kuoleman porteilla olevan biljonäärin ja nappas potin itelleen ja rakkaalle pojalleen vuoden-parin jälkeen häistä. Ah, tää on kyl niiiii iha ku jostai sarjasta tai leffasta, vähä tylsää, I admit. Siks haluisinki tälle miehelle myöskin jotain naisseuraa, joka onnistuis ehkä joskus tulevaisuudessa muuttamaan tän kusipään, ääliön, sitoutumiskammoisen, bileissä pyörivän ja velvollisuuksia välttelevän pojankoltiaisen. Tähän en oo viel oikee keksiny muuta. Ehkä mies joutuu johonki vaikeuksiin, joista ei rahalla selviä ja johon tarvii kipeesti apua joltain ihmiseltä ja sillee, en tiä.

Hyvänä kolmosena olis vielä sitten näille kahdelle täys vastakohta. Oon ehkä kattonu iha liikaa Skinsiä ja saanu liikaa vaikutteita Cookista ja niistä Skinsin bilekohtauksista, mutta sellanen paha poika houkuttais nyt niiiiin paljon! Sekaantunut nuoruusvuosinaan siis huumeisiin, alkoholiin, kaikkeen. Nykyään ihan suht kunnon kansalainen, työt tehtaalla/jossain muualla iha paskahommissa/kaks tai jopa kolme työtäki samaan aikaan pikkupalkalla ei vaan enää oikein houkuttais kolmen/neljän/viiden/en tiiä vuoden jälkeen. Vapaa-aikanaan aika villi tapaus, saattaa joskus päästellä höyryjä pilvee polttamalla tai bileissä essonapin vetämällä, mutta välttelee muiden ihmisten sotkemista näihin kuvioihin. Koska mä oon ite niin romantiikannälkänen pikku paska, niin tällekin joku kivaisa tyttökamu ois enemmän ku jees, tosin siihenki pitää tietty keksiä joku jutskeliini. Ite mieleen on tullu liian paljo eri ideoita, että mieluummin kuulisin jonkun toisen näkökulman ja vaikka jonkun muun idean joka selättää ne kaikki muut iha 6-0.

Joo, siinä ne, mä toivon with all my heart että joku vähä auttais mua tän inspiraation löytämisen kanssa. Jossei näistä mikään ny nappaa(I'm getting second thoughts about all this...) nii tsekatkaa tää ja keksikää jotain mun kaa noiden kolmen pään menoks! Kiitos ja hei.
tillu
tillu
Ylijumala
Ylijumala

Viestien lukumäärä : 245
Points : 273
Join date : 12.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa